SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 14:04 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]Graag nog een foto van een mannetje oid erbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 14:04 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is gewoon koud buiten. Waar is de zon![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:51 schreef d.k. het volgende:
Hagel in de regio Eindhoven en zoveel dat de hockeyvelden onbespeelbaar werden. Het kwam er echt uitvallen en het werd ook heel donker. Van die dikke pijnlijke hagel.
Ja en net onder Groningen gedoe op a28 door hagel sneeuwvalquote:Op zaterdag 14 maart 2026 17:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zoo ik heb mijn huiswerk weer klaar![]()
Ik lees buien? Onweer? Hagel? Euhh hier echt niks aan de hand
quote:
quote:
quote:Op zondag 15 maart 2026 13:14 schreef Pisces29 het volgende:
Heerlijke strandwandeling gemaakt.Veel minder koud dan gister. ZondagGoden.
quote:Op zondag 15 maart 2026 16:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Heerlijk gewandeld over de hei in de zon. Winterjas kon uit, toch te warm. En daarna lekker geluncht op het terras van het Heidecafe. Mooi.
Dat die band maar snel doortrekt, zo het nu lijkt kan ik morgen droog overkomen naar mijn werkquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |