Rustaaaaagh...quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:56 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maar nee, dat niet. Intens zeiknatte treurnis. En koud. Binnen bij de verwarming zit weer dit
Kan zo zijn, maar dat mag ook gewoon 's nachts en niet als je naar buiten moetquote:Op woensdag 11 maart 2026 12:42 schreef RamboDirk het volgende:
Heerlijk verversend dagje. Je merkt aan mens en natuur dat we dit even nodig hadden na 2 weken maartse zomer
Ik merk het aan precies niemandquote:Op woensdag 11 maart 2026 12:42 schreef RamboDirk het volgende:
Heerlijk verversend dagje. Je merkt aan mens en natuur dat we dit even nodig hadden na 2 weken maartse zomer
Aantal dagen met meer dan 20 graden, volop zomer.quote:Op woensdag 11 maart 2026 12:48 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik merk het aan precies niemand. Zomer? Maartse lente
Gewoon in de zon gaan staan, was het twee weken boven de 20quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:12 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
Er is geen enkel officieel KNMI station geweest dat meerdere dagen boven de 20 graden heeft gemeten deze maand geloof ik
maaaaaaar oke, sure.
KNMIquote:Op woensdag 11 maart 2026 14:12 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
Er is geen enkel officieel KNMI station geweest dat meerdere dagen boven de 20 graden heeft gemeten deze maand geloof ik
maaaaaaar oke, sure.
Het Roemeense Blue Air was niet zo best.quote:Op donderdag 12 maart 2026 08:55 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Bestaat er ook zoiets als slechte blauwe lucht dan?
Gevolgen hier zullen wel niet heel dramatisch zijn voor hier in Nederland, maar extra verwarmde oceaan kan niet alleen op weergebied problemen geven zoals koraal leven en mogelijk vissensoorten gaan die hier een flinke klap van krijgen mocht het daadwerkelijk hierop uit draaien.quote:Op donderdag 12 maart 2026 17:28 schreef 12Beaufort het volgende:
Mogelijk een super el Nino op komst. Al zal het niet direct het weer in Europa beïnvloeden, maar wereldwijd kan het voor veel ellende gaan zorgen.
Was volgens mij 2022 voor het laatstquote:Op donderdag 12 maart 2026 17:28 schreef 12Beaufort het volgende:
Mogelijk een super el Nino op komst. Al zal het niet direct het weer in Europa beïnvloeden, maar wereldwijd kan het voor veel ellende gaan zorgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |