wel je shirt uit?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:54 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ben nu met de kleine in de zon aan het voetballen. Graad of 16, amper wind.
Nee hoeft niet vandaagquote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
wel je shirt uit?![]()
Hier al 2x zeik nat geregend, fris enzo grijs, 2 x een verdwaalde zonnestraal gespot da wast![]()
Ga ff ticket zoeken naar mijn 2e thuis
Erg donkere lucht in de verte wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 14:31 schreef 12Beaufort het volgende:
De buien in het zuiden lijken wat te activeren nu.
[ afbeelding ]
Ik ben er zo langzamerhand vanaf. Duurt misschien wel een half leven, maar dan heb je ook wat!quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:34 schreef Haags het volgende:
Ik vind die regen wel fijn. Had wat hooikoorts klachten afgelopen dagen en die verdwijnen rap nu.
Pas de eerste slechte en natte dag van de maandquote:
Maar nee, dat niet. Intens zeiknatte treurnis. En koud. Binnen bij de verwarming zit weer ditquote:
Rustaaaaagh...quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:56 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maar nee, dat niet. Intens zeiknatte treurnis. En koud. Binnen bij de verwarming zit weer dit
Kan zo zijn, maar dat mag ook gewoon 's nachts en niet als je naar buiten moetquote:Op woensdag 11 maart 2026 12:42 schreef RamboDirk het volgende:
Heerlijk verversend dagje. Je merkt aan mens en natuur dat we dit even nodig hadden na 2 weken maartse zomer
Ik merk het aan precies niemandquote:Op woensdag 11 maart 2026 12:42 schreef RamboDirk het volgende:
Heerlijk verversend dagje. Je merkt aan mens en natuur dat we dit even nodig hadden na 2 weken maartse zomer
Aantal dagen met meer dan 20 graden, volop zomer.quote:Op woensdag 11 maart 2026 12:48 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik merk het aan precies niemand. Zomer? Maartse lente
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |