Misschien, maar gelukkig heeft heel Nederland een airco die draait op zonne-energiequote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:06 schreef 12Beaufort het volgende:
In het zuidwesten van de VS worden momenteel allemaal warmterecords gebroken. Ik ben benieuwd of we hier deze zomer weer eens de 40 gaan aantikken.
12Beaufort in WKN / Ongekende hittegolf voor de VS
Het was geen 14 helaas..kwamen niet veel verder dan 12quote:Op zaterdag 21 maart 2026 07:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Jij loopt met 14 graden nog in de winterjas?
Mijn airco werkt niet echt goed meer als de delta t groter dan 10 graden is.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Misschien, maar gelukkig heeft heel Nederland een airco die draait op zonne-energie
Ik heb (nog) geen aircoquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Misschien, maar gelukkig heeft heel Nederland een airco die draait op zonne-energie
Je laat je inspireren door de aflevering: You better shop around van Married with Children?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn airco werkt niet echt goed meer als de delta t groter dan 10 graden is.
Kan ik oprecht beter gewoon de boel dichthouden en de hele dag in de supermarkt zitten.
Dat doe ik jaquote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:50 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Goeie grap![]()
99.99% van de mensen loopt in de winter in een winterjas, maar jij noemt dat gek
Nee, dat is niet gekquote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:21 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Als het vriest in alleen een t-shirt lopen is niet gek zeker?![]()
Niet dat ik een echte winterjas heb, maar dat terzijde. Die dikke dingen vind ik helemaal niks. Doe mij maar een hardshell en als het koud is een bodywarmer eronder
'Airco'quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn airco werkt niet echt goed meer als de delta t groter dan 10 graden is.
Kan ik oprecht beter gewoon de boel dichthouden en de hele dag in de supermarkt zitten.
Ja, tuurlijk. Een trui onder een winterjas zou het verhaal helemaal bizar maken.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb over het algemeen wel alleen een t-shirt er onder aan
Verschil is inderdaad wel vaak fors ja. Noorden zit snel in de kou die van Scandinavië wat omlaag valt en Limburg krijgt vaak wat warmte vanuit zuid(oost)en van Europa.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:26 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maart/april kunnen de verschillen tussen noord en oost/zuid Nederland best groot zijn. Hij woont in Noordwest Friesland, volgens mij. Bij jou is het op knmi kaartje momenteel 11-12 graden en bij hem amper 5. Toch een 6/7 verschil wat je echt wel zal voelen. En 5 graden is ook gewoon koud.
20 is nog net te doen. 25 is kokend heet, 30 is ondraaglijk, 35 krijg ik een psychose en verlies ik levenszekerheid. Boven de 40 ooit helaas meegemaakt, hittestuwing die dag. Dat was oprecht erg engquote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij vindt 20 ondraaglijk en kokend heet. Dat ligt niet aan de verschillen in Nederland. Dat ligt aan hem.
Ik vind zoiets altijd wel een lekkere start van de dag. Koud en zonnig.quote:Op zondag 22 maart 2026 09:36 schreef 12Beaufort het volgende:
Het was een koude start. Met hier en daar zelfs wat vorst.
[ afbeelding ]
Dat ligt in de regel meer aan aanlandige wind en de nabijheid van een bel aan koud water in deze periode of bewolking. Polder de Duitse Bocht in en er zal amper verschil meer zijn tussen zuid(oost) NL en noord NL.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
Verschil is inderdaad wel vaak fors ja. Noorden zit snel in de kou die van Scandinavië wat omlaag valt en Limburg krijgt vaak wat warmte vanuit zuid(oost)en van Europa.
Niks mis mee idd.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:53 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Ik vind zoiets altijd wel een lekkere start van de dag. Koud en zonnig.
Maar mensen; wat krijgen we vanaf woensdag slecht weer. Wat weer een paar dagen minimaal schijnt aan te houden. Maarja, maart roert zijn staart he
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |