quote:
Op maandag 9 maart 2026 12:24 schreef Frutsel het volgende: [..] 2002 was deel 1, al liep er daarvoor ook al iets "informeels" dacht ik Volgend jaar 25 jaar DASOO... dus begin maar vast met plannen, organiseren etc prijsvragen, overzichten, laat het maar stormen @:nattekat @:yvonne @:oom_agent Van de users uit het eerste topic zie ik eigenlijk alleen @:Kreator en @:APK nog posten. (En Yvonne dan) De rest ken ik niet echt of weet ik niet of ze nog rondlopen. Ik dacht zelf @:Party_P , @:Againzender en @:Coelho ook nog maar daar waren de laatste post van 2024 en 2025 zie ik.

Zelf was ik er in 2002 al wel, maar nog niet in dat topic

Al kan er natuurlijk nog iemand van toen rondlopen die tegenwoordig een andere nick/kloon heeft.
Ik was er in het 3de deel van DASOO meende ik, dus eigenlijk vrij vroeg in het begin.
Ben blij dat dit nog steeds lekker loopt
quote:
Op maandag 9 maart 2026 12:38 schreef yvonne het volgende: [..] Ik zag dat er in Een beetje lollig gedaan werd met name over deze TT @:viv Het is hier ook niet echt "het weerbericht" Maar uitgebreide analyses, schema`s, hier komen wetenschap en sc heerlijk bij elkaar. Ik ga me hier echt hard voor maken dat dit blijft.
Ik had het inderdaad gelezen en wou daarop reageren maar zag dat er al een slot op stond.
Het zou echt zonde zijn als ineens DASOO zijn naam moet gaan veranderen om verduidelijking te creëren voor de mensen die geen benul hebben, maar beetje begin fokker zou inmiddels DASOO wel moeten kennen toch
Ben blij dat je je hiervoor in gaat zetten, dat waardeer ik enorm!

quote:
Op maandag 9 maart 2026 13:33 schreef 12Beaufort het volgende: [..] Viel het toen onder nieuws ofzo? Ik kan me dat dan weer niet herinneren. Ik begon te posten in het orkanen topic, maar geen idee meer waar dat toen stond. En toen kwam het forum DE....wat later WKN werd.
quote:
Op maandag 9 maart 2026 14:31 schreef yvonne het volgende: [..] Nee dacht combi van NWS en GC. Er was eigenlijk geen goede plek om De Elementen kwijt te kunnen.
Dit dus, ik kan me herinneren dat nieuwswaardige berichten in het NWS kwam en andere vragen in GC.
@oomagent besloot een topic te open omdat er zwaar onweer werd voorspeld en daarom dus DASOO opende, gewoon een letterlijke vertaling eigenlijk, niet wetende dat dit een centraal topic zou worden waar dagelijks wel over de actualiteit wordt gepraat.
25 jaar DASOO, volgend jaar vrijdag 30 juli 2027 om 13:47:17 om precies te zijn
Inderdaad leuk om hier eens naar te kijken of er iets in te regelen valt, een uitje, meeting, of juist een bijeenkomst met leuke herinneringen om naar terug te kijken. Tja zeg het maar, er is genoeg te regelen gelukkig
quote:
En zonnepanelen!