Ik wilde net vragen of jij vaak te vinden bent in DE KROEGquote:Op woensdag 11 maart 2026 21:17 schreef Strani het volgende:
Oh ze zijn nu in een dartcafé en ik zie een aantal jongens tegen wie ik ook wel gedart heb
Zijn ze ooit in geweest?quote:
Hehe nee ik ben er nooit geweest maar het is niet ver van hier. Belgische eigenaren. Die John net heb ik vaak tegen gedart (en heeft me zelfs wat darten geleerd). Fijne manquote:Op woensdag 11 maart 2026 21:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of jij vaak te vinden bent in DE KROEG
Ah maar eens een keer alles gaan luisteren dan. Het festival is deze keer zelf teleurstellend, zul je zien dat dan de liedjes wel een stuk beter zijn dan vorig jaar ofzo.quote:
Mweh, ik denk een beetje van hetzelfde qua niveau. De helft van de nummers vind ik prima, andere helft hoef ik ook verder niet meer te horen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah maar eens een keer alles gaan luisteren dan. Het festival is deze keer zelf teleurstellend, zul je zien dat dan de liedjes wel een stuk beter zijn dan vorig jaar ofzo.
Wellicht dat ik tegen die tijd ervoor kies om toch maar te kijken, maar dat zal dan zijn om te zien of het een shitshow wordt. Ik las iets over dat de Zweedse deelnemer zich al heeft uitgelaten over Israël? Dus het zal wel weer gezellig worden.quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb er nu misschien 5 geluisterd en heb nog steeds geen zin om er meer van te luisteren
En net als Strani weet ik ook niet of ik de finale wel wil zien.
Ik ga het wel merken. De laatste jaren was het al niet best, vooral vorig jaar met eigenlijk geen echte uitschieter naar boven, al vond ik Baller nog wel goed. Heel veel wel aardig, maar meer ook niet.quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Mweh, ik denk een beetje van hetzelfde qua niveau. De helft van de nummers vind ik prima, andere helft hoef ik ook verder niet meer te horen.
Eurovision Shitshow Festival?quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Wellicht dat ik tegen die tijd ervoor kies om toch maar te kijken, maar dat zal dan zijn om te zien of het een shitshow wordt. Ik las iets over dat de Zweedse deelnemer zich al heeft uitgelaten over Israël? Dus het zal wel weer gezellig worden.
EBU heeft al gezegd dat ze haar muil moet houden in andere woorden.quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Wellicht dat ik tegen die tijd ervoor kies om toch maar te kijken, maar dat zal dan zijn om te zien of het een shitshow wordt. Ik las iets over dat de Zweedse deelnemer zich al heeft uitgelaten over Israël? Dus het zal wel weer gezellig worden.
Dat zag ik ja. Daardoor wist ik ook überhaupt van die situatie.quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:39 schreef Momo het volgende:
[..]
EBU heeft al gezegd dat ze haar muil moet houden in andere woorden.
Ow, dat wist ik nog niet, maar nu ik het Zweden topic teruglees, klinkt het wel interessant.quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Het welbekende Streisand effectquote:Op woensdag 11 maart 2026 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zag ik ja. Daardoor wist ik ook überhaupt van die situatie.
Oh ik beken dat ik die term niet kende! Nu wel (ondanks haar pogingen om de kennis hierover te onderdrukken, ongetwijfeld).quote:
Dat valt gelukkig wel meequote:Op woensdag 11 maart 2026 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah maar eens een keer alles gaan luisteren dan. Het festival is deze keer zelf teleurstellend, zul je zien dat dan de liedjes wel een stuk beter zijn dan vorig jaar ofzo.
En vorig jaar was het al niet veel.quote:
Ik zie zelf niet in waarom ik zou kijken. Ik heb er maar een naar gevoel bij en dat wil ik mezelf niet aandoen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Eerst sowieso maar weer afwachten hoe het politieke landschap er over twee maanden bij ligt. Als deze oorlog voortduurt, en ik kan me niet voorstellen van niet, zal dat ook weer extra spanning opleveren. Ik vrees vooral voor Libanon, dat het zuiden van dat land het nieuwe Gaza wordt.quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie zelf niet in waarom ik zou kijken. Ik heb er maar een naar gevoel bij en dat wil ik mezelf niet aandoen.
Gezien de Libanezen wordt opgedragen door Israël om delen van het land te verlaten, vrees ik ook wel voor het land ja.quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Eerst sowieso maar weer afwachten hoe het politieke landschap er over twee maanden bij ligt. Als deze oorlog voortduurt, en ik kan me niet voorstellen van niet, zal dat ook weer extra spanning opleveren. Ik vrees vooral voor Libanon, dat het zuiden van dat land het nieuwe Gaza wordt.
Ja precies. En net als Hamas gaat ook Hezbollah echt niet zomaar opgeven.quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gezien de Libanezen wordt opgedragen door Israël om delen van het land te verlaten, vrees ik ook wel voor het land ja.
Nee. Terroristische organisaties krijg je helaas niet zo makkelijk klein, daarin is Hezbollah geen uitzondering. En Israël boeit het dan weer geen moer of er collateral damage is...quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. En net als Hamas gaat ook Hezbollah echt niet zomaar opgeven.
Oh ja, die gingen tegen elkaar rijden vandaag.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:12 schreef BillDauterive het volgende:
Joy Beune sneller dan Jenning de Boo op de 3000 meter.
Wie had dat verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |