Doodeng.quote:Op maandag 9 maart 2026 11:34 schreef Momo het volgende:
Fascinerend hoe sommige mannelijke breinen werken
Het artikel is dan ook heel slecht geschreven.quote:Op maandag 9 maart 2026 11:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar vond de persoon die het artikel schreef dit
Als iedereen nou gewoon pistolen had gehad, dan was dit nooit gebeurd!quote:Op maandag 9 maart 2026 11:07 schreef junkiesietze het volgende:
ik praat niks goed hoor, maar toen de man de een aan het verkrachten was, had de ander niet even en mes kunnen pakken en hem neer kunnen steken?
Gevoelsmatig sluit ik niet uit dat er meer speelt want is het logisch als je iemand wil verkrachten dat je dan een huis binnendringt bij mensen die je waarschijnlijk gaan herkennen?quote:Op maandag 9 maart 2026 11:35 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee nu eigenlijk zeggen?
Ik lees over twee vrouwen die verklaren verkracht te zijn door een man die ze herkennen van gezicht, ik lees van een vrouw die zwaargewond naar een ziekenhuis moest voor een spoedoperatie en daar na de operatie moest blijven en ik lees van politie die "groots inzet op het vinden van de dader".quote:Op maandag 9 maart 2026 11:59 schreef the-eye het volgende:
[..]
Gevoelsmatig sluit ik niet uit dat er meer speelt want is het logisch als je iemand wil verkrachten dat je dan een huis binnendringt bij mensen die je waarschijnlijk gaan herkennen?
Tuurlijk is dat erg en verschrikkelijk voor die vrouwen, maar desalniettemin, is dit FOK!.quote:Op maandag 9 maart 2026 11:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Daarover je afschuw uitspreken zou de toon moeten zijn in het topic.
Dat hebben ze misschien wel. Een vrouw is gewond. Wie weet had hij een wapen.quote:Op maandag 9 maart 2026 12:19 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat erg en verschrikkelijk voor die vrouwen, maar desalniettemin, is dit FOK!.
Dus tja, dan ga ik me toch afvragen waarom ze niet hebben teruggevochten. Het nieuwsbericht meld niet veel dus ik ga speculeren idd. Volgens mij is dat niet illegaal.
opgebaarde in NWS / Man dringt huis van koppel binnen en verkracht beide vrouwenquote:Op maandag 9 maart 2026 12:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kun je ook aanwijzen waar wordt gezegd dat er potentiële verkrachters in het topic reageren?
Dat zal voldoende zijn om de man op te pakken maar misschien niet voldoende om de ware toedracht boven water te krijgenquote:Op maandag 9 maart 2026 12:07 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik lees over twee vrouwen die verklaren verkracht te zijn door een man die ze herkennen van gezicht, ik lees van een vrouw die zwaargewond naar een ziekenhuis moest voor een spoedoperatie en daar na de operatie moest blijven en ik lees van politie die "groots inzet op het vinden van de dader".
Volgens mij is dit allereerst voldoende om te hopen dat de man snel gepakt wordt?
Ja dat zou kunnenquote:Op maandag 9 maart 2026 12:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat hebben ze misschien wel. Een vrouw is gewond. Wie weet had hij een wapen.
En de ware toedracht is dan volgens jou?quote:Op maandag 9 maart 2026 12:50 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dat zal voldoende zijn om de man op te pakken maar misschien niet voldoende om de ware toedracht boven water te krijgen
Volgens mij reageren de meeste mannen toch vrij normaal hierop.quote:Op maandag 9 maart 2026 13:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Beter reageren we gewoon niet zodat de mannen lekker kunnen speculeren over hoe het vast de schuld van die vrouwen was, of het wel echt verkrachting was en waarom ze niet harder hebben gevochten om hem tegen te houden.
Goed nieuws!quote:Op maandag 9 maart 2026 13:29 schreef DefKu het volgende:
Zojuist een 29-jarige man uit Spijkenisse in Lelystad aangehouden.
Mannen mogen zeker een mening hebben.quote:Op maandag 9 maart 2026 13:47 schreef Trademarker het volgende:
[..]
Sorry, Ik ben helaas ook een man. Ik zal niet meer reageren op een topic waarin een vrouw(en) het onderwerp zijn. Blijkens diverse vrouwen mogen mannen hierbij geen mening hebben.
Voor wat betreft dit artikel (wat ook "ïk" behoorlijk slecht geschreven vind), Zet even alle feiten die in dit artikel staan even op een rij. Krijg hierbij meer "Femicide"-gevoel bij dat een "toevallige"verkrachting
Op zichzelf zijn de meeste aanranders en verkrachters in de contactenlijst van de slachtoffers te vinden. Het zijn meestal de dates, vriendjes, familie, vriend van de familie, collega, trainer, etc.quote:Op maandag 9 maart 2026 14:49 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Waar legde ik de verantwoordelijkheid bij de slachtoffers? Ik gaf gewoon aan in welke doelgroep ze waarschijnlijk de dader zullen aantreffen.
Angst.quote:Op maandag 9 maart 2026 15:27 schreef Edding345 het volgende:
aparte situatie maar wellich lees ik over iets heen...
2 vrouwen... ja ik weet dat vrouwen totaal nutteloos zijn als iemand ze berooft maar... je kan maar 1 vrouw tegelijkertijd verkrachtten...
keek de ander toe?
werd ze eerst ko geslagen?
waarom haalde ze geen hulp etc.
soms hoor je van vrouwen die worden mishandeld door een rolstoelganger of stephen hawking... HOE
Zeg alsjeblieft dat je zit te trollen.quote:Op maandag 9 maart 2026 15:27 schreef Edding345 het volgende:
2 vrouwen... ja ik weet dat vrouwen totaal nutteloos zijn als iemand ze berooft maar... je kan maar 1 vrouw tegelijkertijd verkrachtten...
keek de ander toe?
soms hoor je van vrouwen die worden mishandeld door een rolstoelganger of stephen hawking... HOE
Ik wandelde vroeger eens samen met mijn zus toen ik werd berooft van mijn handtas. Mijn zus nam die vent goed te grazen en zorgde er voor dat ik mijn tas weer terug kreeg. Hoezo zijn vrouwen totaal nutteloos bij een beroving ?quote:Op maandag 9 maart 2026 15:27 schreef Edding345 het volgende:
keek de ander toe?
Jimmy Carr vertelde die grap beter. Daarbij is dit geen topic over stand-up comedy.quote:Op maandag 9 maart 2026 14:50 schreef Ludachrist het volgende:
De beste manier om niet verkracht te worden is toch om gewoon 'ja' te zeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |