Vast geen zin om meegenomen te worden in een val.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:10 schreef Dagoduck het volgende:
Xandra wilde haar zus niet in de finale.
Ja, daar kijk ik al een half uur.quote:
Ik nu ook!quote:
Geen toewijding. Matig.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:15 schreef franklop het volgende:
Zit overigens niet in het stadion. Meer ter info
Dus geen Franklopbonus vandaag?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:15 schreef franklop het volgende:
Zit overigens niet in het stadion. Meer ter info
Ben wel ooit in Montreal geweest. Geen idee wat dat waard isquote:
Ik ook! Dus het moet goed komen. Was wel in de zomer toen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Ben wel ooit in Montreal geweest. Geen idee wat dat waard is
Ja hier ook!quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ook! Dus het moet goed komen. Was wel in de zomer toen.
Dat allrounden met de 3km hebben ze een paar jaar geleden afgeschoten.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:14 schreef franklop het volgende:
Al besproken dat een WK houden 3 weken na de OS complete onzin is?
Behalve als het een allround toernooi was geweest
Nee precies. Dan had ik het nog gesnapt. Nu, ja nietquote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dat allrounden met de 3km hebben ze een paar jaar geleden afgeschoten.
Ik snap je, maar eind februari geen wintersport meer is ook een beetje vroeg.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee precies. Dan had ik het nog gesnapt. Nu, ja niet
Maak je er een World Tour finals van ofzo. Maar geen WKquote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:29 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik snap je, maar eind februari geen wintersport meer is ook een beetje vroeg.
Tijd voor een nieuwe tv.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:38 schreef franklop het volgende:
Loopt het beeld alleen hier af en toe vast?
Dat sowiesoquote:
NOS heeft ontvangst storing.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:38 schreef franklop het volgende:
Loopt het beeld alleen hier af en toe vast?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |