Ik heb dat even gecheckt op de TV- gids app, en blijkbaar wordt het uitgezonden zaterdag op NPO3, maar wel pas vanaf 19.25 uur. Wel vreemd, want ik heb het tijdsverschil tussen Montreal en Nederland nog gecheckt, en dat is volgens mij toch echt 5 uur. Normaal is dat 6 uur, maar omdat de zomertijd daar eerder ingaat, is het verschil tot die hier ingaat eind maart 5 uur...quote:Op maandag 9 maart 2026 13:53 schreef Vlinder het volgende:
Wordt dit ook uitgezonden op de (nos) televisie?
En dan het WK ervoor? Dan is de kans aanwezig dat de helft niet komt omdat het niet past. Nu doet iedereen wel mee (neem ik aan(quote:Op maandag 9 maart 2026 13:55 schreef mitt het volgende:
Ik vind al die wedstrijden na de Olympische Spelen zo'n anticlimax.
Kunnen ze de OS niet twee weken later starten en het seizoen ermee afsluiten..
Dat is niet zo gek. Vaste programma's zoals de Wie is de Molprogramma's gaan ze niet opgeven voor shorttrack, Kassa en Blauw Bloed ook niet op prime time en het Jeugdjournaal willen ze ook gewoon uitzenden. Dus je kan het volgen via de stream en wat later via tv.quote:Op maandag 9 maart 2026 14:34 schreef Forumtijger het volgende:
[..]
Ik heb dat even gecheckt op de TV- gids app, en blijkbaar wordt het uitgezonden zaterdag op NPO3, maar wel pas vanaf 19.25 uur. Wel vreemd, want ik heb het tijdsverschil tussen Montreal en Nederland nog gecheckt, en dat is volgens mij toch echt 5 uur. Normaal is dat 6 uur, maar omdat de zomertijd daar eerder ingaat, is het verschil tot die hier ingaat eind maart 5 uur...
En de analyses dan? Lijkt me zeer onwenselijk als we Cees en Jorien niet eindeloos aan het woord krijgen.quote:Op donderdag 12 maart 2026 10:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek. Vaste programma's zoals de Wie is de Molprogramma's gaan ze niet opgeven voor shorttrack, Kassa en Blauw Bloed ook niet op prime time en het Jeugdjournaal willen ze ook gewoon uitzenden. Dus je kan het volgen via de stream en wat later via tv.
Het zou ook nog kunnen dat ze de 500 en 1000 zonder de momenten dat er niet geschaatst wordt (tijd tussen finish en start in, penaltywachtmomenten) en niet-live, mogelijk alleen die met Nederlanders, op tv achter elkaar uitzenden.
WK van vorig jaar bepaalt de verdeling van de startbewijzen dit jaar.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:20 schreef Riofan83 het volgende:
Waarom hebben we op de 500/1000 meter mannen en 1000/1500 meter vrouwen maar 2 deelnemers i.p.v. 3?
Zo slecht waren de Olympische Spelen en World Tour dit seizoen toch ook weer niet?
Wat prehistorisch om die tickets te verdelen op basis van het WK een jaar eerder.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 07:49 schreef borisz het volgende:
[..]
WK van vorig jaar bepaalt de verdeling van de startbewijzen dit jaar.
Best wel raar idd. Zou gewoon op basis van de World Cup moeten gaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:45 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Wat prehistorisch om die tickets te verdelen op basis van het WK een jaar eerder.
Dan hebben ze door de PEN van Melle van 't Wout gisteren op de 500 volgend jaar maar 1 startplek op de 500 meter mannen? Dat zou wel erg karig zijn.
quote:Each ISU Member, with the right of participation, is entitled to enter at
least one Competitor in each category of each distance.
More entries are possible based on the distance classification of the
same preceding Championships.
An ISU Member may enter two Competitors if the ISU Member had one
or more Skaters amongst the best thirty-two Competitors on the distance
at the preceding Championships.
An ISU Member may enter three Competitors if it had two or more
Skaters amongst the best sixteen Competitors on the distance at the
preceding Championships.
For every distance for which the Host ISU Member has not qualified three
Skaters, it may choose to enter three Skaters. However, only the original
number of qualified Skaters count as the maximum number of Skaters to
qualify for the same following Championships.
The total number of Competitors per category that may be entered for the
- Championships is:
One or;
-
Two, if the ISU Member has qualified only two Skaters on one of the
distances;
-
Three, if the ISU Member has qualified two on more than one of the
distances;
-
Four, if the ISU Member has qualified three on any of the distances;
-
Three in both categories, if the ISU Member has qualified a Mixed
Relay Team;
-
Or the number of Skaters in accordance with Rule 295, paragraph 3
a), if the ISU Member has qualified a Relay Team.
Each ISU Member may enter different Skaters in each distance within the
maximum number of Skaters (see Rule 292).
Helaas.quote:
Met gelul.quote:
Diploma.quote:
Vast geen zin om meegenomen te worden in een val.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:10 schreef Dagoduck het volgende:
Xandra wilde haar zus niet in de finale.
Ja, daar kijk ik al een half uur.quote:
Ik nu ook!quote:
Geen toewijding. Matig.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:15 schreef franklop het volgende:
Zit overigens niet in het stadion. Meer ter info
Dus geen Franklopbonus vandaag?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:15 schreef franklop het volgende:
Zit overigens niet in het stadion. Meer ter info
Ben wel ooit in Montreal geweest. Geen idee wat dat waard isquote:
Ik ook! Dus het moet goed komen. Was wel in de zomer toen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Ben wel ooit in Montreal geweest. Geen idee wat dat waard is
Ja hier ook!quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ook! Dus het moet goed komen. Was wel in de zomer toen.
Dat allrounden met de 3km hebben ze een paar jaar geleden afgeschoten.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:14 schreef franklop het volgende:
Al besproken dat een WK houden 3 weken na de OS complete onzin is?
Behalve als het een allround toernooi was geweest
Nee precies. Dan had ik het nog gesnapt. Nu, ja nietquote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dat allrounden met de 3km hebben ze een paar jaar geleden afgeschoten.
Ik snap je, maar eind februari geen wintersport meer is ook een beetje vroeg.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee precies. Dan had ik het nog gesnapt. Nu, ja niet
Maak je er een World Tour finals van ofzo. Maar geen WKquote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:29 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik snap je, maar eind februari geen wintersport meer is ook een beetje vroeg.
Tijd voor een nieuwe tv.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:38 schreef franklop het volgende:
Loopt het beeld alleen hier af en toe vast?
Dat sowiesoquote:
NOS heeft ontvangst storing.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:38 schreef franklop het volgende:
Loopt het beeld alleen hier af en toe vast?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |