Doorvragen op basis van een antwoord ipv een vaste riedel met vragen zie je nog steeds heel weinig bij de NOS. Eigenlijk alleen Bertquote:Op zondag 8 maart 2026 17:24 schreef wimderon het volgende:
Vraag dan naar die nieuwe doelen Stomplul.
Mag die ook in de arrenslee?quote:Op zondag 8 maart 2026 17:35 schreef superniger het volgende:
Nu nog wachten op het afscheidsfeestje van Bert.
Tegenwoordig is het Czechia, al mag beide volgens mij.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:37 schreef Forumtijger het volgende:
Jilek werd aangekondigd door de speaker als komende uit Czechia, maar ik dacht dat dat in het Engels Czech Republic was, toch, of heb ik dat mis?
Dat is vrij recentelijk aangepast. In Milaan was het ook al zoquote:Op zondag 8 maart 2026 17:37 schreef Forumtijger het volgende:
Jilek werd aangekondigd door de speaker als komende uit Czechia, maar ik dacht dat dat in het Engels Czech Republic was, toch, of heb ik dat mis?
Hebben ze liever gewoon zo. Turkey heet ook niet meer zo.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het Czechia, al mag beide volgens mij.
Voor de Iran oorlogquote:Op zondag 8 maart 2026 17:43 schreef Felagund het volgende:
Gebruikten ze net nu een vooroorlogse camera?
Bij Turkey denk ik eerder aan een kalkoen dan aan Turkije, net zoals ik bij Porcelain aan porselein denk ipv aan China...😄quote:Op zondag 8 maart 2026 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben ze liever gewoon zo. Turkey heet ook niet meer zo.
Ja, het is vooral de regering die het liever heeft. Maar het mag in principe beide:quote:Op zondag 8 maart 2026 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben ze liever gewoon zo. Turkey heet ook niet meer zo.
Ik denk aan een ouwe hit van de Dizzy Man's Band: Turkey, Turkey.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:44 schreef Forumtijger het volgende:
[..]
Bij Turkey denk ik eerder aan een kalkoen dan aan Turkije, net zoals ik bij Porcelain aan porselein denk ipv aan China...😄
Eitrem en Wiklund lijken wel broer en zusquote:Op zondag 8 maart 2026 17:44 schreef Abrikozentaart het volgende:
Femke en Jenning zijn zo cute samen!
Dalebout?quote:
Nee, 1x.quote:Op zondag 8 maart 2026 15:01 schreef Faraday01 het volgende:
Dus 2x @:arcee voor Stolz aan het einde van het weekend
Steven Dalebout, die doet nu al soms de interviews. Was er in Milaan ook bij om de dag.quote:
En Rintje (die had ook leuke gesprekjes met Bert)quote:Op zondag 8 maart 2026 17:52 schreef Toby56 het volgende:
Eigenlijk had Sven er ff bij moeten zijn, samen met Ireen.
Die heeft echt harde en toch gave gesprekjes gehad met Bert.
Van het Stolz & De Boertjes vierluikquote:Op zondag 8 maart 2026 17:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Steven Dalebout, die doet nu al soms de interviews. Was er in Milaan ook bij om de dag.
Denk dat Kramer hier weinig mee heeftquote:Op zondag 8 maart 2026 17:52 schreef Toby56 het volgende:
Toen Bert nog werd 'gestuurd' door Henk Gemser.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En Rintje (die had ook leuke gesprekjes met Bert)
Ja, die is met andere dingen bezig.quote:
Vond dat niet echt geweldig, hoewel hij dat met Wennemars dit weekend wel leuk deed.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Steven Dalebout, die doet nu al soms de interviews. Was er in Milaan ook bij om de dag.
Ja, is al eens eerder gedaan. In 2018.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:58 schreef Dutch_view het volgende:
Willen ze het volgende WK allround / sprint in het oude Olympische stadion van Amsterdam proberen te houden, begreep ik dat goed?
3 afstanden gewonnen. Not bad.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch mooi dat hij het heeft geprobeerd.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 8 maart 2026 17:52 schreef Toby56 het volgende:
Sven had eigenlijk moeten zeggen: "ik maak iedereen beter... ook jou, Bert."quote:
Zal ook weer eens tijd worden. Schaatsen is een laboratoriumsport geworden in lege steriele hallen (los van Thialf en incidenteel Hamar). Het zou minstens 50/50 moeten zijn met wedstrijden binnen en buiten imo.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:58 schreef Dutch_view het volgende:
Willen ze het volgende WK allround / sprint in het oude Olympische stadion van Amsterdam proberen te houden, begreep ik dat goed?
Nou nou... dat valt ook wel weer mee.quote:Op zondag 8 maart 2026 18:02 schreef Marcoss het volgende:
Eigenlijk hoort een WK wens in de zoveel tijd ook wel in Calgary of SLC te zijn zodat je schaatsers in topvorm op de snelste banen hebt. Alleen heb je dan naar 5 mensen op de tribune.
Nou dat was dan hoogstens tijdelijkquote:Op zondag 8 maart 2026 18:00 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Sven had eigenlijk moeten zeggen: "ik maak iedereen beter... ook jou, Bert."
(Misschien dacht-ie dat wel.)
Mee eens, dat WK in 2001 met Rintje en Ids in Boedapest was schitterend.quote:Op zondag 8 maart 2026 18:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zal ook weer eens tijd worden. Schaatsen is een laboratoriumsport geworden in lege steriele hallen (los van Thialf en incidenteel Hamar). Het zou minstens 50/50 moeten zijn met wedstrijden binnen en buiten imo.
Andere wintersporten op schaatsen waren al veel eerder overdekt, zoals kunstrijden en ijshockey.quote:Op zondag 8 maart 2026 18:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zal ook weer eens tijd worden. Schaatsen is een laboratoriumsport geworden in lege steriele hallen (los van Thialf en incidenteel Hamar). Het zou minstens 50/50 moeten zijn met wedstrijden binnen en buiten imo.
Ja.quote:Op zondag 8 maart 2026 18:02 schreef Marcoss het volgende:
Eigenlijk hoort een WK wens in de zoveel tijd ook wel in Calgary of SLC te zijn zodat je schaatsers in topvorm op de snelste banen hebt. Alleen heb je dan naar 5 mensen op de tribune.
Tot volgend seizoen!quote:Op zondag 8 maart 2026 17:58 schreef Vlinder het volgende:
Nou mensen. Het was gezellig. Tot de volgende keer
Hockey zal wellicht er wel mee te maken dat die seizoenen gewoon pleurislang duren met absurd veel wedstrijden en dat het voor clubs als de Florida Panthers redelijk uitdagend zal zijn om een buitenbaan te realiseren. Maar in tegenstelling tot rondjes schaatsen wordt een hockey wedstrijd niet persé meer of minder interessant als je het buiten houd. Beetje á voetbal.quote:Op zondag 8 maart 2026 18:11 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Andere wintersporten op schaatsen waren al veel eerder overdekt, zoals kunstrijden en ijshockey.
En dat terwijl eigenlijk, qua omstandigheden, vooral het schaatsen heeft geprofiteerd van het 'gelijke kansen' effect.
Hoewel ik me kan voorstellen dat een dubbele Lutz ook makkelijker is tijdens een windstilte dan tijdens een winterstormpje.
Voor ijshockey maakt het natuurlijk geen bliksem uit. De beuk erin is de beuk erin. Voor iedereen gelijk. Weer of geen weer.
Schaatsen is niet alleen maar een laboratoriumsport geworden (dat geldt trouwens ook voor veel buitensporten). Het is ook (en vooral) eerlijker geworden. En zware inzinkingen kun je ook binnen nog steeds zien.
Het WK van Cindy Klassen in Calgery 2006 is verreweg het beste allround resultaat wat we ooit gezien hebbenquote:Op zondag 8 maart 2026 18:02 schreef Marcoss het volgende:
Eigenlijk hoort een WK eens in de zoveel tijd ook wel in Calgary of SLC te zijn zodat je schaatsers in topvorm op de snelste banen hebt. Alleen heb je dan maar 5 mensen op de tribune.
Kunnen we die hele Chad niet gewoon met z’n allen vergeten. Gewoon doen alsof hij nooit geschaatst heeft. Wat een vreselijke kerel.quote:Op zondag 8 maart 2026 18:54 schreef Faraday01 het volgende:
Op dat WK in Calgary deed Chad Hedrick een Sven Kramertje
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zondag 8 maart 2026 18:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kunnen we die hele Chad niet gewoon met z’n allen vergeten. Gewoon doen alsof hij nooit geschaatst heeft. Wat een vreselijke kerel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |