Doorvragen op basis van een antwoord ipv een vaste riedel met vragen zie je nog steeds heel weinig bij de NOS. Eigenlijk alleen Bertquote:Op zondag 8 maart 2026 17:24 schreef wimderon het volgende:
Vraag dan naar die nieuwe doelen Stomplul.
Mag die ook in de arrenslee?quote:Op zondag 8 maart 2026 17:35 schreef superniger het volgende:
Nu nog wachten op het afscheidsfeestje van Bert.
Tegenwoordig is het Czechia, al mag beide volgens mij.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:37 schreef Forumtijger het volgende:
Jilek werd aangekondigd door de speaker als komende uit Czechia, maar ik dacht dat dat in het Engels Czech Republic was, toch, of heb ik dat mis?
Dat is vrij recentelijk aangepast. In Milaan was het ook al zoquote:Op zondag 8 maart 2026 17:37 schreef Forumtijger het volgende:
Jilek werd aangekondigd door de speaker als komende uit Czechia, maar ik dacht dat dat in het Engels Czech Republic was, toch, of heb ik dat mis?
Hebben ze liever gewoon zo. Turkey heet ook niet meer zo.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het Czechia, al mag beide volgens mij.
Voor de Iran oorlogquote:Op zondag 8 maart 2026 17:43 schreef Felagund het volgende:
Gebruikten ze net nu een vooroorlogse camera?
Bij Turkey denk ik eerder aan een kalkoen dan aan Turkije, net zoals ik bij Porcelain aan porselein denk ipv aan China...😄quote:Op zondag 8 maart 2026 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben ze liever gewoon zo. Turkey heet ook niet meer zo.
Ja, het is vooral de regering die het liever heeft. Maar het mag in principe beide:quote:Op zondag 8 maart 2026 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben ze liever gewoon zo. Turkey heet ook niet meer zo.
Ik denk aan een ouwe hit van de Dizzy Man's Band: Turkey, Turkey.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:44 schreef Forumtijger het volgende:
[..]
Bij Turkey denk ik eerder aan een kalkoen dan aan Turkije, net zoals ik bij Porcelain aan porselein denk ipv aan China...😄
Eitrem en Wiklund lijken wel broer en zusquote:Op zondag 8 maart 2026 17:44 schreef Abrikozentaart het volgende:
Femke en Jenning zijn zo cute samen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |