Ik haal alvast een horeca doos popcorn. Dit wordt lachen.quote:Op zondag 8 maart 2026 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kom maar op met een live debat tussen Lord en mij.
Zien wie de 'amateur' is.
Het is nog steeds dezelfde partij als 3 jaar geleden.quote:Op zondag 8 maart 2026 16:09 schreef Watmoetjenou het volgende:
FvD kon nog wel eens heel groot worden met Lidewij aan het roer. Zeker na alle pesterijen en uitsluitingen.
Het begint ook steeds minder een wappiepartij te worden.
Die hele partij leeft van dat pro-Rusland geneuzel.quote:Op zondag 8 maart 2026 19:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Als ze de Nexit en de steun voor Rusland loslaten, zou het al veel acceptabeler zijn.
Maar helaas denk ik dat dat in de DNA van die partij zit.
Nee. Ik ben blijkbaar te domquote:Op zondag 8 maart 2026 20:44 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
D66 is populisme.
Heb je dat niet door?
Ging jij niet op zoek naar een lontje?quote:Op zondag 8 maart 2026 21:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Breng het Lord.
Waar wil je over in debat.
Heb wel een topic: Welke religie vond Adolf Hitler het meest geschikt voor Arische Germanen?
Kijken wie hier de amateur is
Misschien het totaal onwetenschappelijke en ideologisch geladen oevre van dit heerschap nog eens napluizen.quote:Op zondag 8 maart 2026 22:00 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ging jij niet op zoek naar een lontje?
Mèn
D66 is volgens jou niet populistisch?quote:
Misschien kunnen ze dan ook nog wat gematigder op migratie worden dan kan je bij de verkiezingen kiezen tussen D66 VVD JA21 en FvD zonder buiten de lijntjes te kleurenquote:Op zondag 8 maart 2026 19:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Als ze de Nexit en de steun voor Rusland loslaten, zou het al veel acceptabeler zijn.
Maar helaas denk ik dat dat in de DNA van die partij zit.
- werken tot je 70equote:Op zondag 8 maart 2026 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
D66 is volgens jou niet populistisch?
"Het kan wel"...
Wat kan wel, precies?
Succes met je tien nieuwe steden. Die helemaal nooit gaan komen. 'Het kan wel.'quote:
"WAT" kan wel, Haushofer?quote:Op zondag 8 maart 2026 22:00 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ging jij niet op zoek naar een lontje?
Mèn
Laat mij hier buitenquote:Op zondag 8 maart 2026 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geheel wederzijds, met je goedkope Nazi-obsessie.
Dat jij geschiedkundige bent verbaast me niks. Je blaat het gewenste narratief al jaren na, met je onbelezen super selectieve hobbyisme...
Staat toch ook op geen enkele inschrijving voor kieslijsten? Geen geregistreerde partij tot nu toe.quote:Op zondag 8 maart 2026 23:04 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Groep Markuszower is niet gepeild?
Lijkt me voor de Hond geen probleem. Ik vraag me af hoe representatief deze peiling is wanneer je een 'partij' met 7 zetels niet peilt.quote:Op zondag 8 maart 2026 23:31 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Staat toch ook op geen enkele inschrijving voor kieslijsten? Geen geregistreerde partij tot nu toe.
Welke partij geloof je wel in?quote:Op zondag 8 maart 2026 23:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nu ja, binnen een jaar zijn we ook weer van D66 verlost, want dit kabinet gaat uiteraard binnen de kortste keren klappen.
Da's weer hoopvol..
50+quote:Op maandag 9 maart 2026 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke partij geloof je wel in?
Interessant, persoonlijk heb ik daar ook niet bepaald vertrouwen in goed sociaaldemocratisch en progressief beleid.quote:
En nu serieus: ik zou het niet weten... hoe dan ook krijg je neoliberaal kapitalistisch gekloot, wat je ook kiest.quote:Op maandag 9 maart 2026 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Interessant, persoonlijk heb ik daar ook niet bepaald vertrouwen in goed sociaaldemocratisch en progressief beleid.
Dat of erger ja.quote:Op maandag 9 maart 2026 00:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En nu serieus: ik zou het niet weten... hoe dan ook krijg je neoliberaal kapitalistisch gekloot, wat je ook kiest.
Die weten zelf nog niet of ze een nieuwe partij willen oprichten.quote:Op zondag 8 maart 2026 23:04 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Groep Markuszower is niet gepeild?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |