WK sprint tijdens de WK afstanden is dan wel weer verwarrendquote:Op zondag 8 maart 2026 15:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gewoon een WK allround in januari, en een WK sprint tijdens de WK afstanden.
Mwah. Door de schaatsers wel. Toen sloegen ze al helemaal vaak wereldbekers over waardoor de B-garnituur dan won.quote:Op zondag 8 maart 2026 15:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vroeger werd er nog niet zoveel geklaagd.
Ik snap wel dat er meer en gerichter getraind wordt en moet worden, maar alsnog is er prima een kalender te bedenken waarin 3 WK's passen en waarin de World Cups zo staan dat men niet eigenlijk liever wil overslaan om in de zon te trainen.quote:Op zondag 8 maart 2026 15:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vroeger werd er nog niet zoveel geklaagd.
Zo doen ze het bij het shorttrack welquote:Op zondag 8 maart 2026 15:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En het reguliere World Cup-circuit alweer klaar met Kerst?
Eens. En commercieel gezien lijkt mij het weer naar twee weekenden verplaatsen ook gunstiger. Plus dat er dan meer schaatsers kunnen dubbelen.quote:Op zondag 8 maart 2026 15:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
WK sprint tijdens de WK afstanden is dan wel weer verwarrend
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 8 maart 2026 15:31 schreef Gretzl het volgende:
Ik schakel later weer in, nu even naar een matinee van een Nederlandse groep die @:dagoduck ongetwijfeld kent
Je kan het apart organiseren, maar dan heb je wel weer een extra weekend nodig. Sowieso moet je de 500 meter weer over het klassement (of desnoods de snelste tijd) over 2 afstanden organiseren. Eigenlijk moet je de 1000 meter ook 2 keer rijden om het eerlijk te maken.quote:Op zondag 8 maart 2026 15:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
WK sprint tijdens de WK afstanden is dan wel weer verwarrend
Je kan er ook een WK-week van maken.quote:Op zondag 8 maart 2026 15:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. En commercieel gezien lijkt mij het weer naar twee weekenden verplaatsen ook gunstiger. Plus dat er dan meer schaatsers kunnen dubbelen.
Die was niet fit vorige week, dus had zich toch niet geplaatstquote:Op zondag 8 maart 2026 15:30 schreef AgnesGru het volgende:
Zou Conijn al met spullen aan het smijten zijn?
Joep Wennemars is het daar niet mee eensquote:Op zondag 8 maart 2026 15:40 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe vaker ze de afstand rijdt, hoe beter het gaat.
Goh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |