Wat vind jij?quote:Op zondag 8 maart 2026 14:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Stelling: de islam moet een verboden religie worden in Nederland.
Eens of oneens? En waarom?
Dat de islam verboden moet worden, aangezien vrouwen worden onderdrukt, de meerderheid van de terroristische aanslagen radicaal-islamitisch van aard zijn en de islam wordt ingezet om misdaden tegen de menselijkheid te plegen. Ook past deze religie niet binnen de dominante cultuur in Nederland en worden misdaden vaak gepleegd door immigranten, veelal met een islamitische achtergrond.quote:
Al lopen ze in clownspakken, dat mag geen reden zijnquote:mod edit bericht verwijderd
En overal Sharia wetgeving willen ipv de wetten van het land? Ook helemaal prima natuurlijk?quote:Op zondag 8 maart 2026 15:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Al lopen ze in clownspakken, dat mag geen reden zijn
Dat kunnen ze willen maar dat komt er toch niet doorquote:Op zondag 8 maart 2026 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En overal Sharia wetgeving willen ipv de wetten van het land? Ook helemaal prima natuurlijk?
Zie het VK hoe ver je er naast zit, dit gaat overal komen.quote:Op zondag 8 maart 2026 15:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat kunnen ze willen maar dat komt er toch niet door
Maar ik ben tegen elk geloof
Veroorzaakt teveel ellende
Ik maak me er niet druk omquote:Op zondag 8 maart 2026 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie het VK hoe ver je er naast zit, dit gaat overal komen.
En dat ben ik met je eens, maar de islam is met afstand het walgelijkste.
Sja, dat mag uiteraard.quote:
Dat vind ik ook van het Joodse geloof maar ik heb geen last van die mensen dus laat zequote:Op zondag 8 maart 2026 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat mag uiteraard.
Maar als het enige positieve mbt de islam "het zijn niet allemaal terroristen" is zegt dat wel genoeg.
Er is niets en dan ook helemaal niets positiefs te verzinnen mbt de islam. Het heeft 0,0 positiefs bijgedragen aan het westen.
Oh, ik maakte eigenlijk de vergelijking met de Jodenvervolging, om de **** MOD edit, niet persoonlijk worden aubquote:Op zondag 8 maart 2026 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat doen ze zelf toch al met die gare jurken en kopvodden?
Ze sluiten zichzelf 100% buiten de samenleving en dan gaan mensen janken als ze ook zo gezien worden.
Ik heb ook geen last van de islamquote:Op zondag 8 maart 2026 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En daar zit idd het verschil, ik heb ook niets met joden, maar die onthoofden geen leraren om een plaatje.
******* . Kan er niets meer of minder van maken.
En hoe staat het met de joodse bijbel, dus wat de christenen het Oude Testament noemen? Zou dat wel een vredelievend boek zijn?quote:Op zondag 8 maart 2026 15:28 schreef Captain_Ghost het volgende:
Koran is hetzelfde als een boek mein kampf. Het zit vol met opruiend en gewelddadige elementen.
Die vergelijking klopt niet echt. De Koran is een religieuze tekst voor miljarden gelovigen, terwijl Mein Kampf een politiek boek is dat racisme en haatideologie promootte. Kritiek mag, maar laten we het wel inhoudelijk en respectvol houden.quote:Op zondag 8 maart 2026 15:28 schreef Captain_Ghost het volgende:
Koran is hetzelfde als een boek mein kampf.
An sich... de Koran, de bijbel en de torah praten alle drie babymoord en genocide goed omdat het door een God wordt gedaan.quote:Op zondag 8 maart 2026 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die vergelijking klopt niet echt. De Koran is een religieuze tekst voor miljarden gelovigen, terwijl Mein Kampf een politiek boek is dat racisme en haatideologie promootte. Kritiek mag, maar laten we het wel inhoudelijk en respectvol houden.
Religieuze teksten bevatten veel verschillende verhalen en interpretaties. Ze gelijkstellen aan het goedpraten van genocide is een sterke vereenvoudiging.quote:
Dat is juist de probleem. Veel mensen lezen de boek niet altijd volledig. Of bespreken dat met elkaar.quote:Op zondag 8 maart 2026 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Religieuze teksten bevatten veel verschillende verhalen en interpretaties. Ze gelijkstellen aan het goedpraten van genocide is een sterke vereenvoudiging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |