Nog bedankt voor de NOS-link van Sablikova van gisteren.quote:Op zondag 8 maart 2026 14:23 schreef wimderon het volgende:
Halyk is niet heel veel sneller dan de legende Wilhelm Ekensskär in 2023.
quote:
quote:Op zondag 8 maart 2026 14:24 schreef Remco het volgende:
Die Duitser is zijn transponder vergeten.
Toch niet
Heb je die spectaculaire slotronde gisteren op de 3k niet gezien dan?quote:Op zondag 8 maart 2026 14:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alleen Sablikova niet dit weekend denk ik.
Zou hij een pit stop inplannen op de 10 kilometer?quote:
ff blikkie Red Bull potje rauwe melk erinquote:Op zondag 8 maart 2026 14:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou hij een pit stop inplannen op de 10 kilometer?
en daarna eindigen met een dubbele Rittberger?quote:Op zondag 8 maart 2026 14:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou hij een pit stop inplannen op de 10 kilometer?
In een Minionpakje.quote:Op zondag 8 maart 2026 14:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en daarna eindigen met een dubbele Rittberger?
Niet in Fryslân. Tenzij gehaald bij een toko met friet in de naam of een Vlaming ofzo.quote:
Yep.quote:
Meestal wordt er wel gereageerd als ik in Fryslân een frietje met bestel.quote:Op zondag 8 maart 2026 14:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet in Fryslân. Tenzij gehaald bij een toko met friet in de naam of een Vlaming ofzo.
Als het maar centjes oplevert hequote:Op zondag 8 maart 2026 14:41 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Meestal wordt er wel gereageerd als ik in Fryslân een frietje met bestel.
Yn Fryslân binne se meertalig oant yn it bot.
Nog centjes gevonden onlangs?quote:
DAGJESVOLKEDquote:Op zondag 8 maart 2026 14:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Schijnt dat dat altijd zo is bij een allroundtoernooi
Geen groot optreden.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2026 14:41 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Meestal wordt er wel gereageerd als ik in Fryslân een frietje met bestel.
Yn Fryslân binne se meertalig oant yn it bot.
Vorige week was hij op de 1500 niet heel veel sneller, vooral z'n 5km was nu een stuk langzamerquote:
Zeker als Groenewoud weer eens een uitschieter heeft.quote:Op zondag 8 maart 2026 14:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Met de altijd stilvallende en regelmatig chokende Wiklund is er zeker een kans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |