Ja bijnaquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:32 schreef Felagund het volgende:
Kongshaug gaat hem dadelijk nog pakken.
die ging ook wel lichtelijk op een hoop op het laatstquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:32 schreef Felagund het volgende:
Kongshaug gaat hem dadelijk nog pakken.
Ze mogen dat fluitje wel eens stemmen jaquote:
Morgen op de 1500 meter dan maar.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:33 schreef AllesKaputt het volgende:
Weer een OEIOEIOEI, maar de BOEMMM BOEMMM wordt node gemist.
En dat zijn vader met een vliegtuig vermist is geraakt in de Bermuda driehoek?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
wisten jullie dat Loebinoo ook eventjes wereldrecordhouder geweest is op deze afdstand??
De 10 km is de BOEMMM BOEMMM afstand, maar Ghiotto (afgestudeerd filosoof, wist U dat?) doet hier niet mee, dus ik ben bang dat die niet meer komt.quote:
Gelukkig is Ghiotto zelf wel al 25 keer genoemd tijdens de ritten van Lorello...quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:41 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
De 10 km is de BOEMMM BOEMMM afstand, maar Ghiotto (afgestudeerd filosoof, wist U dat?) doet hier niet mee, dus ik ben bang dat die niet meer komt.
Keessie en de sunsjijn bend.quote:
Ik denk dat dat over 50 jaar de meest nietszeggende wereldrecordhouder op deze afstand blijkt te zijn geweest. Geen slechte schaatser maar die 6.00 is wel een beetje een fluke geweest.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:42 schreef Remco het volgende:
Moeilijk voor te stellen dat Loubineaud 23 seconden sneller heeft gereden dit seizoen.
Is ook wel leuk als dat nog wel eens voorkomt. Beetje als Koskela op de 1000m.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik denk dat dat over 50 jaar de meest nietszeggende wereldrecordhouder op deze afstand blijkt te zijn geweest. Geen slechte schaatser maar die 6.00 is wel een beetje een fluke geweest.
Would Urban do that?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja geweldig. En nu komen we nooit meer van die Urbun act af.
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 8 maart 2026 08:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Om de 10km te halen moet Bosker minimaal 7e in het klassement staan en hopen dat Lorello buiten de top8 valt.
Raarrrr.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb vandaag een leven.
Hup Eitrem hup Ragne!
Je moet je zolderkamer schoonmakenquote:Op zondag 8 maart 2026 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Hup Eitrem hup Ragne!
FOK! documentaire aan het opnemen.quote:
Oh, mijn leven gaat niet door. Tot zo maar weer allen.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Hup Eitrem hup Ragne!
quote:Op zondag 8 maart 2026 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, mijn leven gaat niet door. Tot zo maar weer allen.
Hield Erben 'm maar dicht.quote:Op zondag 8 maart 2026 13:13 schreef wimderon het volgende:
Eitrem houdt z'n mond heel erg open tijdens het praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |