Echt he.quote:Op zondag 8 maart 2026 14:09 schreef Zorro het volgende:
Jut en Jul hypen het weer leuk. Alsof er nog ook maar een kans is
Een SWEEP voor TeamNL dames en v/d Bunt op het podium.quote:Op zondag 8 maart 2026 14:09 schreef Zorro het volgende:
Ik wou zeggen, op eoa manier kan ik hier totaal niet enthousiast van worden.quote:Op zondag 8 maart 2026 14:09 schreef Zorro het volgende:
Sorry? Anyone boven de 2.00 heeft hier niks te zoeken bedoel je.quote:
Echt he.quote:Op zondag 8 maart 2026 14:09 schreef Zorro het volgende:
De enige die het nog spannend kan maken is Wiklund zelf.quote:Op zondag 8 maart 2026 14:10 schreef H.Vviv het volgende:
Commentators proberen het nog spannend te maken, maar dit gaat toch vrij gemakkelijk voor Wiklund zijn.
Toch een flink stuk luchtcirculatie met veel langere pauzes en minder schaatsers in de binnenbaan denk ik.quote:Op zondag 8 maart 2026 14:09 schreef Marcoss het volgende:
Takagi kan het nu wel doorzetten in de slotronde, die had dat liever een paar weken terug gehad.. Ook die was wel vaag
Of ze wordt zenuwachtig en gaat de laatste rondjes de bietenbrug op.quote:Op zondag 8 maart 2026 14:10 schreef H.Vviv het volgende:
Commentators proberen het nog spannend te maken, maar dit gaat toch vrij gemakkelijk voor Wiklund zijn.
nou ja, ik ben gewend dat het niveau na de top 10 wel heel erg inzakt internationaal dat die tijden dus al bij de nummer 14 op het bord staanquote:Op zondag 8 maart 2026 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sorry? Anyone boven de 2.00 heeft hier niks te zoeken bedoel je.
Dat is nog niet uit te sluiten nee. Al is het gat denk ik groot genoeg.quote:Op zondag 8 maart 2026 14:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of ze wordt zenuwachtig en gaat de laatste rondjes de bietenbrug op.
Ragne heeft helaas nogal eens, met de haven in zicht, het anker uitgegooid. Misschien vanwege de spanning. En die spanning is er nu weer.quote:Op zondag 8 maart 2026 14:10 schreef H.Vviv het volgende:
Die heeft de neiging om het weg te kunnen gevenquote:Op zondag 8 maart 2026 14:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Echt he.
[..]
De enige die het nog spannend kan maken is Wiklund zelf.
Zelfs dan kletsen ze onzin want ze hebben het steeds over Beune maar dan geef ik Groenewoud meer kansen, die zie ik sowieso Beune voorbij gaanquote:Op zondag 8 maart 2026 14:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of ze wordt zenuwachtig en gaat de laatste rondjes de bietenbrug op.
Beune gaat Takagi nog wel inpakken.quote:Op zondag 8 maart 2026 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
"WE" pakken een medolje en zeer waarschijnlijk brons, om de simpele reden dat er naast Miho en Ragne nog een plekje over is en de rest er geen reet van kan. Meer is het niet.
Dat denk ik ook. Beune zal wel als vierde eindigen.quote:Op zondag 8 maart 2026 14:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zelfs dan kletsen ze onzin want ze hebben het steeds over Beune maar dan geef ik Groenewoud meer kansen, die zie ik sowieso Beune voorbij gaan
eerder Takagiquote:Op zondag 8 maart 2026 14:13 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Beune zal wel als vierde eindigen.
Dat is vooral bij de 1000 meter. Op de 1500 meter zijn er de laatste jaren wel behoorlijk wat vrouwen die dat wel aardig kunnen. Waardoor het verval naar de slechte tijden iets minder extreem is.quote:Op zondag 8 maart 2026 14:12 schreef Vaarsuvius2 het volgende:
[..]
nou ja, ik ben gewend dat het niveau na de top 10 wel heel erg inzakt internationaal dat die tijden dus al bij de nummer 14 op het bord staan
Met de altijd stilvallende en regelmatig chokende Wiklund is er zeker een kansquote:Op zondag 8 maart 2026 14:09 schreef Zorro het volgende:
Nou nou nou, niet zo negatief.quote:Op zondag 8 maart 2026 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
"WE" pakken een medolje en zeer waarschijnlijk brons, om de simpele reden dat er naast Miho en Ragne nog een plekje over is en de rest er geen reet van kan. Meer is het niet.
Ragne kan zomaar een 34er als slotronde weer rijden ja.quote:Op zondag 8 maart 2026 14:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Met de altijd stilvallende en regelmatig chokende Wiklund is er zeker een kans
Kan.quote:Op zondag 8 maart 2026 14:14 schreef Vaarsuvius2 het volgende:
eindstand:
1 Wiklund
2. Groenewoud
3.Beune
4. Takagi
5. de Jong
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op zondag 8 maart 2026 14:14 schreef Vaarsuvius2 het volgende:
eindstand:
1 Wiklund
2. Groenewoud
3.Beune
4. Takagi
5. de Jong
Alles meer dan één bronzen medaille zou me in positieve zin verbazen.quote:Op zondag 8 maart 2026 14:13 schreef Vaarsuvius2 het volgende:
[..]
Beune gaat Takagi nog wel inpakken.
Ze mag hopen dat die dronken Noren op tijd in het stadion zijn om haar weer te ondersteunen.quote:Op zondag 8 maart 2026 14:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ragne kan zomaar een 34er als slotronde weer rijden ja.
Daarom juist.quote:Op zondag 8 maart 2026 14:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die heeft de neiging om het weg te kunnen geven
Normaal gesproken valt Takagi "gewoon" buiten het podiumquote:Op zondag 8 maart 2026 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles meer dan één bronzen medaille zou me in positieve zin verbazen.
Dusjah er moeten wel hele gekke dingen gebeuren...
Hele gekke dingen? Normaliter wordt Takagi door zowel Beune als Groenewoud ingehaald.quote:Op zondag 8 maart 2026 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles meer dan één bronzen medaille zou me in positieve zin verbazen.
Dusjah er moeten wel hele gekke dingen gebeuren...
Zo schat ik het ook in.quote:Op zondag 8 maart 2026 14:14 schreef Vaarsuvius2 het volgende:
eindstand:
1 Wiklund
2. Groenewoud
3.Beune
4. Takagi
5. de Jong
Nou we gaan het zien.quote:Op zondag 8 maart 2026 14:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hele gekke dingen? Normaliter wordt Takagi door zowel Beune als Groenewoud ingehaald.
Vladimir heet nu Vladek ook alweer genoemd.quote:Op zondag 8 maart 2026 14:20 schreef Dagoduck het volgende:
"Er plaatsen zich maar 8"
Weer een bingo afstrepen.
Alleen Sablikova niet dit weekend denk ik.quote:Op zondag 8 maart 2026 14:28 schreef heywoodu het volgende:
De Nederlanders die volgens Erik altijd "álles geven!", degenen die 17e ofzo worden doen dat klaarblijkelijk in zijn hoofd niet.
Nee, want anders wordt je geen 17e.quote:Op zondag 8 maart 2026 14:28 schreef heywoodu het volgende:
De Nederlanders die volgens Erik altijd "álles geven!", degenen die 17e ofzo worden doen dat klaarblijkelijk in zijn hoofd niet.
Bert laat het ook wel lopen dit weekend.quote:Op zondag 8 maart 2026 14:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alleen Sablikova niet dit weekend denk ik.
Dat zou prima een gedachtegang in het hoofd van Erik kunnen zijn jaquote:Op zondag 8 maart 2026 14:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, want anders wordt je geen 17e.
Dit wil ik niet visualiseren.quote:Op zondag 8 maart 2026 14:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bert laat het ook wel lopen dit weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |