hij gelooft nog steeds niet dat er echt een stad bestaat die "Snake" heetquote:
Ze hadden "Genot" van Ricky eronder moeten zetten.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:48 schreef AgnesGru het volgende:
Er zal vast geen Friese versie zijn, maar muziek uit de Achterhoek onder het item klinkt ook apart.
Dat is toch zijn lievelingsmuziek uit Nederland?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:48 schreef AgnesGru het volgende:
Er zal vast geen Friese versie zijn, maar muziek uit de Achterhoek onder het item klinkt ook apart.
Die heeft niets met dkv (dertig kilometer verderop)quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hadden "Genot" van Ricky eronder moeten zetten.
Dan heb ik die memo gemistquote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is toch zijn lievelingsmuziek uit Nederland?
Wacht maar tot je hem vertelt dat de eigenlijk naam Snitch is.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hij gelooft nog steeds niet dat er echt een stad bestaat die "Snake" heet
Het was Oerend Hard van Normaal toch? Volgens mij vertelden de Boertjes dat tijdens Studio Olympico, waar ze te gast waren.quote:
quote:
Thialfrijder?quote:
Blijkbaar is zijn vader viervoudig Olympisch kampioen biatlon.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:04 schreef Remco het volgende:
Bij het invullen van de prono kwam ik erachter dat die Gross een pr van 6.06 heeft staan. Ik had er eigenlijk nog nooit van gehoord.
Dat zouden ze best vaker mogen zeggen.quote:
Die moet het dan maar goedmaken bij het schieten!quote:
Place your bets.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die moet het dan maar goedmaken bij het schieten!
Die halverwege ploftquote:
Het kan nog!quote:
Hij moet nu alles op alles zettenquote:
Vindt ie niet eens erg denk ikquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Het wordt voor Bosker lastig de 10km te halen.
Ik denk dat dat er na vandaag al niet meer in zit.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Het wordt voor Bosker lastig de 10km te halen.
Kan hij bij Twente mooi het doel verdedigenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lekker op tijd thuis voor het voetbal
Ligt aan de afsprong.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Maakt ie er een drievoudige 1500 meter van??
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:21 schreef Felagund het volgende:
Eitrem gaat er met een gestrekt been in.
4500 melon, truckdriver?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Maakt ie er een drievoudige 1500 meter van??
Gaat niet lukkenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:23 schreef Redefine het volgende:
Tweede keer onder de zes minuten zou ook mooi zijn.
Dat is voor een wintersporter best veel.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:23 schreef RipCity het volgende:
Zo lang niet fit? Was 2 weken geleden joh
Flopshow.quote:
En nog wel een Thialf rijder.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:24 schreef Dagoduck het volgende:
Er doet een Nederlander mee aan deze race hč. Je zou het niet zeggen.
Ze drukken weer eens op de knop voor willekeurig commentaar...quote:
Nou ja, hij is niet fout geredenquote:
Gerard Kemkers heeft nog wel wat tipsquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je hier de weg kwijt raakt, dan is het echt goed mis.
Om je in goede banen te leiden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |