hij gelooft nog steeds niet dat er echt een stad bestaat die "Snake" heetquote:
Ze hadden "Genot" van Ricky eronder moeten zetten.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:48 schreef AgnesGru het volgende:
Er zal vast geen Friese versie zijn, maar muziek uit de Achterhoek onder het item klinkt ook apart.
Dat is toch zijn lievelingsmuziek uit Nederland?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:48 schreef AgnesGru het volgende:
Er zal vast geen Friese versie zijn, maar muziek uit de Achterhoek onder het item klinkt ook apart.
Die heeft niets met dkv (dertig kilometer verderop)quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hadden "Genot" van Ricky eronder moeten zetten.
Dan heb ik die memo gemistquote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is toch zijn lievelingsmuziek uit Nederland?
Wacht maar tot je hem vertelt dat de eigenlijk naam Snitch is.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hij gelooft nog steeds niet dat er echt een stad bestaat die "Snake" heet
Het was Oerend Hard van Normaal toch? Volgens mij vertelden de Boertjes dat tijdens Studio Olympico, waar ze te gast waren.quote:
quote:
Thialfrijder?quote:
Blijkbaar is zijn vader viervoudig Olympisch kampioen biatlon.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:04 schreef Remco het volgende:
Bij het invullen van de prono kwam ik erachter dat die Gross een pr van 6.06 heeft staan. Ik had er eigenlijk nog nooit van gehoord.
Dat zouden ze best vaker mogen zeggen.quote:
Die moet het dan maar goedmaken bij het schieten!quote:
Place your bets.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die moet het dan maar goedmaken bij het schieten!
Die halverwege ploftquote:
Het kan nog!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |