Ergens begrijp ik wel dat grond geld waard is maar is dat ook nog het geval als er nog zoveel geld tegenaan moet om het bewoonbaar te maken? Je bent zo twee ton kwijt.quote:
Ik bedoel: gewoon platgooien en nieuwbouw. Dit is de m2-grondprijs.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:46 schreef Ceviche het volgende:
Ergens begrijp ik wel dat grond geld waard is maar is dat ook nog het geval als er nog zoveel geld tegenaan moet om het bewoonbaar te maken?
Het is dus de kuif van de fotograaf? Die ingevallen regenton id ook wel kenmerkend; dat heeft tientallen jaren geduurd voordat ie in deze straat is als het een eiken ton is (geweest). Staat ook een witte fiets van een tijdelijke (anti-kraak?) bewoner?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:08 schreef Lienekien het volgende:
Streetview is grappig bij dit pand. Je staat naast het huis (heel veel bloemen in de blauwe regen) en je ziet… een hond? Als je doorloopt kom je uit op een plein erachter/naast en dan zie je weerspiegeld in een ruit dat iemand lopend met apparatuur op de rug deze streetviewopnames heeft gemaakt.
500K voor 827m² bouwgrond is een koopje.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:46 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ergens begrijp ik wel dat grond geld waard is maar is dat ook nog het geval als er nog zoveel geld tegenaan moet om het bewoonbaar te maken? Je bent zo twee ton kwijt.
En dan woon je ook nog in Spijkenisse
Maar dan moet je wel zeker weten dat je het mag platgooien en iets anders mag bouwen, of is dat gewoon standaard?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
500K voor 827m² bouwgrond is een koopje.
Zelfs als je nog 50K kwijt bent aan de sloop van het huidige pand is het een koopje, dus het verbaast me niets als er overboden wordt.
Overigens is 200K voor het verbouwen en moderniseren van de bestaande woning geen realistisch bedrag, zelfs als je alles zelf doet is dat al krap, als je alles moet laten doen ben je zeker het dubbele kwijt.
Die hond is trouwens een kip denk ik, daar liepen vroeger tenminste altijd kippen. Dat pad hoort er ook bij volgens mij, ook vanwege het hekje.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:08 schreef Lienekien het volgende:
Streetview is grappig bij dit pand. Je staat naast het huis (heel veel bloemen in de blauwe regen) en je ziet… een hond? Als je doorloopt kom je uit op een plein erachter/naast en dan zie je weerspiegeld in een ruit dat iemand lopend met apparatuur op de rug deze streetviewopnames heeft gemaakt.
Hoort dat pad wel bij het perceel?
Nee, dat is niet standaard, een monument mag je niet platgooien, maar ik lees niets over een monumentale status, wat ook wel uitzonderlijk zou zijn voor een huis uit 1923.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:37 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel zeker weten dat je het mag platgooien en iets anders mag bouwen, of is dat gewoon standaard?
Nee, het is zwart en harig, volgens mij.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:42 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Die hond is trouwens een kip denk ik, daar liepen vroeger tenminste altijd kippen. Dat pad hoort er ook bij volgens mij, ook vanwege het hekje.
Die bestaan ook als kip (zijderhoenders):quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, het is zwart en harig, volgens mij.
(Nee, er loopt een hond voor hem uit.)quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:00 schreef blomke het volgende:
[..]
Die bestaan ook als kip (zijderhoenders):
[ afbeelding ]
Maar gezien de spiegeling in die ruit, de haren van de fotograaf?
Vraag me af welke soort van bedrijf daar vroeger heeft gezeten? Iets medisch??quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:33 schreef exile79 het volgende:
Als je een woning zoekt met wachtkamer en praktijkruimte is het misschien nog niet zo slecht. Zelfs de bankjes in de wachtkamer zitten er nog in plus een aparte ingang. Ook belastingtechnisch interessant.
Opvallend is dat die mogelijkheid niet wordt genoemd in de advertentie.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:37 schreef Ceviche het volgende:
Maar dan moet je wel zeker weten dat je het mag platgooien en iets anders mag bouwen, of is dat gewoon standaard?
Een dierenarts las ik, die een vos en zwaan als huisdieren had, en een soort hondwolven (geen idee wat precies) en er liepen altijd kippen buiten.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:08 schreef blomke het volgende:
[..]
Vraag me af welke soort van bedrijf daar vroeger heeft gezeten? Iets medisch??
Ik hoop dat al die beelden meeverhuizenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
Dussssssssssssssssssss ............................
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vind ik ook vreemd.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:12 schreef blomke het volgende:
Überhaupt staan er amper technische details (aansluiting e, type dakbeschot, funderingssoort) in funda advertenties.
Klopt. Terwijl dat soort essentiële informatie - na de locatie - wel het belangrijkste is van een pand.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:03 schreef kasper het volgende:
[..]
Dat vind ik ook vreemd.
Makelaars beschrijven elk huis alsof het een paleis is, maar dat soort essentiële informatie ontbreekt altijd.
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:49 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Ik hoop dat al die beelden meeverhuizen
“De diepe achtertuin grenst direct aan het prachtige, beschutte waterwinpark, waardoor u geniet van vrij uitzicht, rust en groen.”quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:06 schreef GlennQuagmire het volgende:
Voor liefhebbers van een grote tuin, dit huis in Zeist, enige nadeel is de vorm van je tuin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel een ideale tuin om je marathontrainingen in te doen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:06 schreef GlennQuagmire het volgende:
Voor liefhebbers van een grote tuin, dit huis in Zeist, enige nadeel is de vorm van je tuin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |