“De diepe achtertuin grenst direct aan het prachtige, beschutte waterwinpark, waardoor u geniet van vrij uitzicht, rust en groen.”quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:06 schreef GlennQuagmire het volgende:
Voor liefhebbers van een grote tuin, dit huis in Zeist, enige nadeel is de vorm van je tuin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel een ideale tuin om je marathontrainingen in te doen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:06 schreef GlennQuagmire het volgende:
Voor liefhebbers van een grote tuin, dit huis in Zeist, enige nadeel is de vorm van je tuin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is toch bijzonder aan die monumentenwet. Dat je wel aan allerlei regels gebonden bent voor het daadwerkelijke opknappen/restaureren, maar dat je het tegelijk ook volledig kan laten verkrotten.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 07:13 schreef blomke het volgende:
Vaak laat een makelaar als eerste de buitenkant zien en kan je een inschatting maken van het inwendige:
[ afbeelding ]
Dat belooft wat:
[ afbeelding ]
Enige vochtproblemen op te lossen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De keuken is niet minder fraai:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alvast de werkbank voor de handige DHZ-er (zo'n werkbank heb ik ook nog staan, maar dan in betere staat) :
[ afbeelding ]
Badkamer/douche heb ik nergens kunnen ontdekken? Saillant detail: gemeentelijk monument. Platgooien en iets nieuws neerzetten, mag dus niet. Alleen opknappen. "Kluswoning" volgens de makelaar:
https://www.funda.nl/deta(...)berglaan-5/80873735/
Daar is al 25 jaar niet meer in geleefd zo lijkt het, maar dan rijst de vraag waarom iemand zoiets zolang aanhoudt.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 07:13 schreef blomke het volgende:
Vaak laat een makelaar als eerste de buitenkant zien en kan je een inschatting maken van het inwendige:
[ afbeelding ]
Dat belooft wat:
[ afbeelding ]
Enige vochtproblemen op te lossen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De keuken is niet minder fraai:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alvast de werkbank voor de handige DHZ-er (zo'n werkbank heb ik ook nog staan, maar dan in betere staat) :
[ afbeelding ]
Badkamer/douche heb ik nergens kunnen ontdekken? Saillant detail: gemeentelijk monument. Platgooien en iets nieuws neerzetten, mag dus niet. Alleen opknappen. "Kluswoning" volgens de makelaar:
https://www.funda.nl/deta(...)berglaan-5/80873735/
Ik ben wel bereid met iemand te gaan kijken .... ken de omgeving als m'n broekzak/quote:Op vrijdag 10 juli 2026 09:43 schreef StevenHyde het volgende:
Denk dat je direct een ziekte oploopt als je alleen maar gaat kijken in het huis
Kan zijn (lees: zomaar een gedachtengang): iets met erfgenamen die het niet eens werden en de laatste dwarsligger is ook gaan hemelen. Anderzijds kan het van Het Geldersch Landschap zijn geweest. Hoewel die meestal goed voor hun O.G. zorg(d)en als er een medewerker in huisde.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar is al 25 jaar niet meer in geleefd zo lijkt het, maar dan rijst de vraag waarom iemand zoiets zolang aanhoudt.
Oosterbeek is mooi wonen. Als iemand het project aanpakt, dan woon je wel echt op een schitterende plek.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:29 schreef blomke het volgende:
[..]
Ik ben wel bereid met iemand te gaan kijken .... ken de omgeving als m'n broekzak/
Dat is idd wat er vaak gebeurt als zo'n bouwval een monumentenstatus heeft.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:41 schreef Adrie072 het volgende:
Maar wat is het doel van zo`n monumentenwet, want nu loop je het risico op onverkoopbaar en stort de boel in elkaar, toch?
Het laten verkrotten mag ook niet volgens de monumentenwet. Maar de gemeente moet wel definiëren wat exact onder de monumentenwet valt. Als in de omschrijving enkel de buitenkant staat kan binnen compleet leeg gehaald worden.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 10:13 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat is toch bijzonder aan die monumentenwet. Dat je wel aan allerlei regels gebonden bent voor het daadwerkelijke opknappen/restaureren, maar dat je het tegelijk ook volledig kan laten verkrotten.
Hier in het dorp ook een prachtig monumentaal huisje op de dijk dat na conflict over de regels nu volledig verwaarloosd wordt om de zin van de eigenaren maar door te drukken.
Wat leuk, je eigen brandgangquote:Op donderdag 9 juli 2026 11:06 schreef GlennQuagmire het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe het nu is, maar vroeger kon een gemeente een dwingende aanwijzing geven om een vervallen woning op te kalefateren. Had weer als nadeel, dat er ook gemeentelijke subsidie gegeven moest worden t.g.v. een aanwijzing,quote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:41 schreef Adrie072 het volgende:
Maar wat is het doel van zo`n monumentenwet, want nu loop je het risico op onverkoopbaar en stort de boel in elkaar, toch?
Is het.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 15:18 schreef z80 het volgende:
Aangezien dit huis van makelaar naar makelaar gaat is de kans groot dat dit ook een zeur gemeente is.
A.s. zaterdag open huis.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:29 schreef blomke het volgende:
[..]
Ik ben wel bereid met iemand te gaan kijken .... ken de omgeving als m'n broekzak/
Uitkijken voor het opstapjequote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:20 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker naast je bed schijten
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)ne-baan-22/44415323/
"Ja, wat is het nou? Heb je het warm? Of heb je het koud?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:20 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
Ho maar wacht!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:20 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
De wijk heet ook echt Kamperpoortquote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:44 schreef maily het volgende:
Ik twijfelde of dit een huis zou zijn of een woonwagen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |