Goede jinx.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:52 schreef Tijn het volgende:
Audi met een auto in Q3 is echt heel knap. Gloednieuw team, nieuwe eigen motor, petje af
Close callquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:54 schreef pmponer het volgende:
Lekker bij pit in even een flatspot remmen, maar niks geraakt
gofferquote:
Ga ik ook zeker doenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
goffer
ik wil gewoon nog even nadutten zo
Grijze muisquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:55 schreef heywoodu het volgende:
Alleen jammer dat die Audi's zo'n lelijke standaardkleurstelling hebben
Tot zoquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
goffer
Nee joh, ik zit hier met een daglichtlamp mijn accu op te laden, dan kan je daarna lekker vlammen (voor 25 procent van de dag (ronde))quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
goffer
je bent zellufffquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omdertussen heeft Max wel lol
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Heel erg op veilig gespeeld inderdaad.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:55 schreef heywoodu het volgende:
Alleen jammer dat die Audi's zo'n lelijke standaardkleurstelling hebben
Geen 5e titelquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:57 schreef heywoodu het volgende:
Het kan Verstappen allemaal geen fuck meer schelen joh
Ik denk dat dat wel meevalt, maar hij berust makkelijker in het feit wanneer hij er niks aan kan doen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:57 schreef heywoodu het volgende:
Het kan Verstappen allemaal geen fuck meer schelen joh
Het is geen plugin hybridequote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:57 schreef Kickinalfa het volgende:
Kunnen ze de batterij eigenlijk niet laden met een stekker en/of middels stationair draaien in de pit?
Dat rondje voor opladen klinkt zo nutteloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |