Over Joep mogen ze het niet hebben.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:02 schreef Vlinder het volgende:
Hoi!
Hebben ze het al over Joeperdepoep gehad of is dat verboden gesprekstof?
Of ze moet straks onder de 4 minuten duiken, maar dat verwacht ik niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:18 schreef Peterselieman het volgende:
en 38,59 ook
Maar dit is maximaal brons voor haar
Gaat nog lastig zat wordenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Eerst maar eens de titel op deze manier
Ach wij. Kom, lekker naar buitenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach Conijn
Ach Anema
Ach Marijke
Ach iedereen
Jordan Stolz kan dit ookquote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:33 schreef Peterselieman het volgende:
37,75 is zwaar tegenvallend.
Takagi gaat hiermee zelfs geen vijfde worden
In het ook ijs ook.quote:
Wiklund is eigenlijk veruit de favoriet nu. Heeft op alle andere afstanden Olympische medailles.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze zijn te positief over de kansen van de Nederlanders. Wiklund staat daar gewoon heel vervelend, daar ga je niet tot nauwelijks op winnen op 3000. Dan moet je wel flink uithalen op 1500 als je nog marge wil voor de slotrit.
Lijkt me bovendien dat al dat gereken wel door een kompjoetertje gedaan kan worden.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:38 schreef Redefine het volgende:
Volgens Hersman rekent elke schaatster gelijk door twintig seconden na rit. Lijkt mij sterk dat de subtoppers twintig seconden na hun race dat al aan het doen zijn i.p.v. hooguit naar hun tijd te kijken.
Goedenavond!quote:
Keek beneden voor de tv en nog even eten.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:43 schreef Dagoduck het volgende:
Maar nu gewoon weer achter mijn zolderkamerbureau zoals het hoort.
Jij zelf. Voor volgend jaarquote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:42 schreef Vlinder het volgende:
Kan iemand bingokaarten maken? Heb achilleshiel nu al minstens 3x gehoord in een uur
Martin denkt ook nog steeds dat de helft van de mensen meeschrijft.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me bovendien dat al dat gereken wel door een kompjoetertje gedaan kan worden.
Petzold mocht niet starten van de bond en daarom wilde Maly ook niet starten.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:44 schreef Peterselieman het volgende:
Weer een half verhaal over het Duitse schaatsen. Wat is er nou precies aan de hand?
De enige zonder PB tot nu toe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |