Dat was toch juist ook Astrid?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was gewoon een verspreking, maar Astrid had echt geen idee waarover het ging.
Of je haalt twee monsterhits door elkaarquote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of twee keer iets vergelijkbaars. Luik - Bastenaken - Luik en weer terug.
Hier gaat iets mis.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Of je haalt twee monsterhits door elkaar![]()
[video]https://i.imgur.com/NEMCF47[/video]
Met dank aan Leon Heun.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Of een geheel eigen uitspraak verzinnen voor een Franse artiest die Parijs mocht afsluiten![]()
Bekijk deze YouTube-video
Die was 16 ja. Sharapova ook.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze werd wel heel jong heel goed ja. Maar dat gold/geldt eigenlijk voor veel vrouwen in het tennis. Hingis was nog jonger toen ze begon te winnen volgens mij.
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:26 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Staat dat filmpje van de FA(A) Cup ook nog ergens?
quote:Op 1 januari 1999 stapte ze over naar de NOS om daar de ochtend- en middaguitzendingen van Studio Sport te gaan presenteren. Dit deed ze tot december 2000. Berucht is haar blunder tijdens een uitzending om de FA van FA Cup niet uit te spreken als losse letters, maar als Fa (als in het verzorgingsproduct). Hierna was ze drie jaar niet op de televisie te zien.
Gok dat Californication op zijn blaadje stond en hij zelf totaal geen idee had.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Of je haalt twee monsterhits door elkaar![]()
Toine? Dacht wel een ander, maar is wel een tijd geleden.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
LBL en weer terug was volgens mij van Toine
Dan is het helemaal een schandalige redactionele blunderquote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gok dat Californication op zijn blaadje stond en hij zelf totaal geen idee had.
Dat niet per se. Meestal staat wel vast welk liedje er wanneer gedraaid wordt. En best kans dat ze het draaiboek hadden veranderd.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:31 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dan is het helemaal een schandalige redactionele blunder
Da’s er eentje waar ik echt niet naar kan kijken als ze schaatstquote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:33 schreef Redefine het volgende:
Heel erg onrustig Van Elst. Alsof die ooit anders rijdt...
Wisten jullie dat Stolz nog een zomer in Friesland heeft gewoond op een boerderij?quote:
Ja. Vooral omdat het daarnaast niet extreem hard gaan. Bij Leerdam (en destijds Niemann) ziet het er ook niet uit, maar dat zijn dan wel hele harde grote klappen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Da’s er eentje waar ik echt niet naar kan kijken als ze schaatst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |