O dan moet deze eigenlijk in het verspookt door gastric bypass topicquote:Op maandag 18 mei 2026 11:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Zij is gestopt met zuipen en heeft een gastric bypass gehad, jaren terug.
Is ze volkomen open over. Ik denk niet dat je met een bypass (die ze netjes en succesvol opvolgt met aangepaste levensstijl) ook nog aan de ozempic kan zonder lichamelijke problemen.
Die man schijnt meer een soort butler te zijn voor haarquote:Op maandag 18 mei 2026 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is zij nog steeds met dezelfde man? Wat leuk.
Vind ik ook. Hoe opgedirkt ze er op TV ook uitziet, ze gaat gerust zonder make-up op de foto. En of iemand haar in badpak ziet, kan haar ook al geen reet schelen. Good for her.quote:Op maandag 18 mei 2026 11:43 schreef nostra het volgende:
Moeten "die mensen" dan verplicht achter de geraniums gaan zitten of zo? Lekker toch dat je nog op die leeftijd kan genieten en verder schijt hebt.
Valt toch allemaal wel mee? Deze is 36:quote:Op zondag 17 mei 2026 12:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Even geloerd, maar ik weet niet wat voor dertigers jij in je omgeving hebt,. Voor halverwege de dertig vind ik hem er nog steeds extreem oud uitzien. De mannelijke dertigers in mijn leven zitten verder in de dertig of juist begin veertig en die zien er stuk voor stuk beter uit. Sure, hij ziet er niet meer uit als in de vijftig maar eh, zeker wel 45 imo.
Ze ziet er toch prima uit in badpak. Twee slanke mensen met normale badkleding. Prima foto.quote:Op maandag 18 mei 2026 13:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vind ik ook. Hoe opgedirkt ze er op TV ook uitziet, ze gaat gerust zonder make-up op de foto. En of iemand haar in badpak ziet, kan haar ook al geen reet schelen. Good for her.
Je kent ze?quote:Op maandag 18 mei 2026 11:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die man schijnt meer een soort butler te zijn voor haar
Serieus? Ik ben 35, maar heb het idee dat ik zijn zoon had kunnen zijnquote:Op maandag 18 mei 2026 13:15 schreef nostra het volgende:
[..]
Valt toch allemaal wel mee? Deze is 36:
[ afbeelding ]
Deze lijkt 50quote:Op maandag 18 mei 2026 13:15 schreef nostra het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Minister van Werk en Participatie, geen onzinbaan, maar ook weer niet dat het dertig jaar van je leven kost.quote:
Hij kijkt zo boos omdat er weer een zelfmoordenaar voor zijn trein is gesprongen en hij vertraging heeftquote:Op maandag 18 mei 2026 14:25 schreef nostra het volgende:
[..]
Minister van Werk en Participatie, geen onzinbaan, maar ook weer niet dat het dertig jaar van je leven kost.
Zover ik lees is hij 37,quote:Op maandag 18 mei 2026 13:15 schreef nostra het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een onzin.quote:Op maandag 18 mei 2026 11:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die man schijnt meer een soort butler te zijn voor haar
😱😱😱quote:Op maandag 18 mei 2026 16:18 schreef Flory- het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Antoine heeft zijn eigen bedrijf.
Afschuwelijk ....quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:17 schreef bloempje-moi het volgende:
Jack Osbourne
Wellicht geen ozempic, maar die familie lijkt wel een afvalrace te doen.
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op maandag 18 mei 2026 16:18 schreef Flory- het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Antoine heeft zijn eigen bedrijf.
Hij is 40quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:17 schreef bloempje-moi het volgende:
Jack Osbourne
[ afbeelding ]
Eens. En dan ook nog eentje die langs de wateren loopt te vissen met een (voor hem alcoholvrij) biertje.quote:
Ik zie alleen maar dat malle mondje van Sharon.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:17 schreef bloempje-moi het volgende:
Jack Osbourne
[ afbeelding ]
Nou, die mond van Sharon zat ik ook de hele tijd naar te loeren. Er is iets bij haar heel vreemd en ik kan de vinger er niet opleggen.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar dat malle mondje van Sharon.
En Jack is ook net een Goofy puur door die snor.
De wenkbrauwen zitten een halve meter te hoog.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou, die mond van Sharon zat ik ook de hele tijd naar te loeren. Er is iets bij haar heel vreemd en ik kan de vinger er niet opleggen.
Hij is net Super Marioquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:17 schreef bloempje-moi het volgende:
Jack Osbourne
[ afbeelding ]
Elephant approvesquote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:37 schreef tesssssssss het volgende:
Ik ben ook aan het afvallen ( zonder hulpmiddelen) en volgens de BMI richtlijnen mag ik met mijn 1.62 cm. 48,5 wegen. ( dat is wel het minimum.)
Dat is best weinig hoor. Sommige mensen in dit topic zijn misschien een beetje teveel afgevallen.
Ik weeg nu 68,8 en ik draag nu maat 40. Maar ik ga maar tot 63 kilo. Dat mag ook
"Bij een lengte van 1.62 m ligt een gezond gewicht voor volwassenen tussen de 48,5 kg en 65,5 kg. Dit is gebaseerd op een Body Mass Index (BMI) tussen 18,5 en 25, wat wereldwijd de norm is voor een gezond gewicht."
Ik ben neutraal/niet gelezenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:20 schreef vosss het volgende:
Gut gut gut, was mijn vraag werkelijk zo raar dat jullie weer allemaal als een stel gekwetste sneeuwvlokjes met stoom uit de oren TR's moesten maken? Zelfs ná mijn verduidelijking?
De vraag was gewoon doodnormaal. En oprecht. Maargoed, bekijk het lekker stelletje gekwetsten
Is die linkse Kelly of wat?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:17 schreef bloempje-moi het volgende:
Jack Osbourne
[ afbeelding ]
Eh ja, dat kunnen mods zien dus het heeft geen zin om erover te liegen natuurlijk. De TR had ook op mijn opmerking kunnen slaan. Of op die van Vos toen hij op mij reageerde, maar die post was al geveegd. Geen idee. Maar ik dacht, ik zeg even dat ik het niet was voor nóg meer mensen mij een dom wijf vinden.quote:
No worriesquote:Op zondag 31 mei 2026 18:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eh ja, dat kunnen mods zien dus het heeft geen zin om erover te liegen natuurlijk. De TR had ook op mijn opmerking kunnen slaan. Of op die van Vos toen hij op mij reageerde, maar die post was al geveegd. Geen idee. Maar ik dacht, ik zeg even dat ik het niet was voor nóg meer mensen mij een dom wijf vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.love & heet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |