Wat een goed idee. Prachtig topic, nu alquote:Op donderdag 5 maart 2026 11:27 schreef yvonne het volgende:
Nou gooien we deze weer open en blijft feedback voor de updates.
Slowchat hier verder
Toppertjequote:Op donderdag 5 maart 2026 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een goed idee. Prachtig topic, nu al
De denigrerende toon richting gebruikers die hun best doen om te helpen vind ik nogal bijzonder en onnodig. Ik begrijp heel goed dat Danny tijd en rust nodig heeft, daarom is er in de afgelopen 3000 posts meerdere malen gezegd dat Danny niet de enige moet zijn die dingen oppakt, maar dat hij hulp nodig heeft.quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed in FB is alles wel gezegd. Als je toch door wil gaan met slap lullen, en daarmee eigenlijk het punt wiult bewijzen, dan kun je hier lekker je gang gaan![]()
Dikke tongnaar @:shii
Ja, zanik nou maar niet zo, we hebben nu weer gewoon een slowchattopicquote:Op donderdag 5 maart 2026 11:56 schreef beefkeek het volgende:
[..]
De denigrerende toon richting gebruikers die hun best doen om te helpen vind ik nogal bijzonder en onnodig. Ik begrijp heel goed dat Danny tijd en rust nodig heeft, daarom is er in de afgelopen 3000 posts meerdere malen gezegd dat Danny niet de enige moet zijn die dingen oppakt, maar dat hij hulp nodig heeft.
Bijzondere manier van handelen dit. Ik snap echt dat je een topic(reeks) sluit omdat het even te veel wordt, maar de manier waarop er op gereageerd wordt "Je kan toch niets meer bijdragen", of "ik heb geen zin in een deel 14" doen meer kwaad dan goed.
De goodwill die de afgelopen week gemaakt is wordt met hetzelfde tempo doorgespoeld. Geen handige zet. Had ook een sluitpost kunnen plaatsen met uitleg wat de volgende stappen zijn, waar mensen er verder over kunnen praten, waar updates te vinden zijn, wanneer die komen en hoe dingen opgepakt worden. In plaats daarvan is 't nu vooral "Ja en nu moeten jullie stoppen met zeiken"
Is dat zo? Kwam het zo over?quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:56 schreef beefkeek het volgende:
[..]
De denigrerende toon richting gebruikers die hun best doen om te helpen vind ik nogal bijzonder en onnodig. Ik begrijp heel goed dat Danny tijd en rust nodig heeft, daarom is er in de afgelopen 3000 posts meerdere malen gezegd dat Danny niet de enige moet zijn die dingen oppakt, maar dat hij hulp nodig heeft.
Bijzondere manier van handelen dit. Ik snap echt dat je een topic(reeks) sluit omdat het even te veel wordt, maar de manier waarop er op gereageerd wordt "Je kan toch niets meer bijdragen", of "ik heb geen zin in een deel 14" doen meer kwaad dan goed.
De goodwill die de afgelopen week gemaakt is wordt met hetzelfde tempo doorgespoeld. Geen handige zet. Had ook een sluitpost kunnen plaatsen met uitleg wat de volgende stappen zijn, waar mensen er verder over kunnen praten, waar updates te vinden zijn, wanneer die komen en hoe dingen opgepakt worden. In plaats daarvan is 't nu vooral "Ja en nu moeten jullie stoppen met zeiken"
quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:27 schreef yvonne het volgende:
Nou gooien we deze weer open en blijft feedback voor de updates.
Slowchat hier verder
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt. Jouw input is meegenomen en nu moet de rest stoppen met zaniken, of (zoals je zelf zei): “je input gaat toch niets toevoegen”quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, zanik nou maar niet zo, we hebben nu weer gewoon een slowchattopic![]()
Wat er gedaan moet worden wordt elders in gang gezet. Ik zie ook meerdere crewsies die dankbaar zijn voor een ieders input
Toegegeven, het was meer Dr_Flash dan jij. De combinatie kwam zo op mij over, maar dat kwam vooral omdat ik daarvoor die reacties voorbij had zien komen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is dat zo? Kwam het zo over?
Maar dat is toch totaal niet wat ik postte?
We hebben x delen
Uit die delen X 300 posts zijn wensen en tips samengevat
@:dotteke en @:moeraskat hebben een lijst gemaakt van mensen die zich gemeld hebben om mee te werken aan FOK!
Dat zijn flinke lijsten.
Dus gun ons alsjeblieft even wat tijd om dingen goed te doen zodat we niet over jaar weer Topics moeten openenen.
Dankjewel
We gaan hier niet afkatten, iedereen zijn input is meegenomen en is nu aan Danny en de admins met welke punten hoe en wanneer wat gedaan gaat worden.quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:19 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt. Jouw input is meegenomen en nu moet de rest stoppen met zaniken, of (zoals je zelf zei): “je input gaat toch niets toevoegen”
Pro-tip: je realiseert je dat jouw manier van posten reflecteert op de opgezette werkgroep waar je onderdeel van bent. Verlies wat van dat dedain zodat je niet de opgewekte goodwill sloopt.
Tuurlijkquote:Op donderdag 5 maart 2026 12:14 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik hoop alleen maar dat de prio’s op de goede volgorde staan en dat er naar een duurzame oplossing wordt gewerkt.
Wie ik?quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:19 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt. Jouw input is meegenomen en nu moet de rest stoppen met zaniken, of (zoals je zelf zei): “je input gaat toch niets toevoegen”
Pro-tip: je realiseert je dat jouw manier van posten reflecteert op de opgezette werkgroep waar je onderdeel van bent. Verlies wat van dat dedain zodat je niet de opgewekte goodwill sloopt.
Mijn fout, dan heb ik je pseudo-modden verkeerd geīnterpreteerd.quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie ik?Aannames aannames. Ik ben helemaal geen onderdeel van welke werkgroep dan ook. En mijn dedain heeft ook niks met goodwill te maken. Je ziet spoken. Hou gewoon eens op met trappen om het trappen.
Ik stelde alleen vast wat ieder ander ook had kunnen vaststellen: Alles was wel zo'n beetje gezegd en het was al een tijdje een herhaling van zetten. Meer niet.
Lekker maat, het was immers toch al bijna weekend.quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar de OP is inderdaad in enigszins beschonken toestand ontstaan ja. Nou wat erg
Ja ja jaquote:Op donderdag 5 maart 2026 12:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker maat, het was immers toch al bijna weekend.
Volgde je die topics wel dan?quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:56 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Mag ik hier nog even op reageren? @Dr_Flash post al 20 jaar op dezelfde toon of wijze, zo heeft ieder zijn eigen wijze van praten hier. Ik kan soms bars overkomen terwijl ik best lief ben, @Ama heeft ook een toontje, als voorbeeld, en heeft die ook al 15 jaar.quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:19 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 5 maart 2026 12:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag ik hier nog even op reageren? @:dr_flash post al 20 jaar op dezelfde toon of wijze, zo heeft ieder zijn eigen wijze van praten hier. Ik kan soms bars overkomen terwijl ik best lief ben, @:ama heeft ook een toontje, als voorbeeld, en heeft die ook al 15 jaar.
Al die tonen en kleuren en maniertjes máken FOK! tot wat het is. Een heel uniek geheel van stemmen en kleuren.
Zo beter uitgelegd?
KOm hier danquote:
En daar zijn lijsten van. Maar ik heb ook aangegeven dat na 6 dagen nasi (noodgedwongen door de drukte) we even een normale dag en avond willen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Volgde je die topics wel dan?
In het begin kwamen er veel goede plannen naar voren, waar inderdaad minstens naar gekeken zou moeten worden.
Maar de laatste topics waren gewoon constante herhalingen van zetten, users die kwamen bashen en nog andere off topic gedoe.
Totaal de meerwaarde verloren.
Ja enorm, en daar wordt weleens overheen gekeken.quote:
Community!!!!quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Ach wat is fok, is fok de techniek of de gemeenschap.
Kijk ik al niet meer sinds het bij viaplay isquote:
"Gemeenschap" lijkt meer op neuken. Dat doen we hier niet toch?quote:
Ik woon op een hoekhuis, ruimte zat.quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:57 schreef FlippingCoin het volgende:
desnoods schrijven we de topics met graffiti op de muren!
Nee daar schiet mijn postcount niks mee opquote:Op donderdag 5 maart 2026 12:57 schreef FlippingCoin het volgende:
desnoods schrijven we de topics met graffiti op de muren!
die gebruiken ze voor dts wssquote:Op donderdag 5 maart 2026 12:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik woon op een hoekhuis, ruimte zat.
Gisteren zei je nog wat anders tegen mequote:Op donderdag 5 maart 2026 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Gemeenschap" lijkt meer op neuken. Dat doen we hier niet toch?Nee bah vies.
Ja, die volgde ik. Ik heb er ook regelmatig in meegepost.quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Volgde je die topics wel dan?
In het begin kwamen er veel goede plannen naar voren, waar inderdaad minstens naar gekeken zou moeten worden.
Maar de laatste topics waren gewoon constante herhalingen van zetten, users die kwamen bashen en nog andere off topic gedoe.
Totaal de meerwaarde verloren.
Oh wat dan? Ik zeg zo veel tegen jouquote:Op donderdag 5 maart 2026 12:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gisteren zei je nog wat anders tegen me
Oh, was het betekenisloos?quote:Op donderdag 5 maart 2026 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wat dan? Ik zeg zo veel tegen jou
Het ging niet alleen over bashende users, maar voornamelijk herhalingen. Nieuwe tips kan je toch hier kwijt?quote:Op donderdag 5 maart 2026 13:01 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ja, die volgde ik. Ik heb er ook regelmatig in meegepost.
Ik vind niet dat het zijn meerwaarde kwijt was, maar daar verschillen we dan over van mening. Users die komen bashen doet niet af aan de users die welwillend waren/zijn, daar kun je ook op modereren tenslotte.
Mijn wijze van praten werd gezien als zaniken, omdat ik het onnodig vond om te sneren naar mensen die tijd en moeite staken in proberen te helpen. Misschien heb ik dat verkeerd geīnterpreteerd, maar zo kwam ‘t op mij over. Daarom reageerde ik zo op @Dr_Flash - omdat het als “wat jij zegt doet er niet toe, dus hou je mond” over komt.quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag ik hier nog even op reageren? @:dr_flash post al 20 jaar op dezelfde toon of wijze, zo heeft ieder zijn eigen wijze van praten hier. Ik kan soms bars overkomen terwijl ik best lief ben, @:ama heeft ook een toontje, als voorbeeld, en heeft die ook al 15 jaar.
Al die tonen en kleuren en maniertjes máken FOK! tot wat het is. Een heel uniek geheel van stemmen en kleuren.
Zo beter uitgelegd?
Maar als iedereen constant maar de tips uit reeks #1 blijft herhalen dan wordt het niet beter of wel?quote:Op donderdag 5 maart 2026 13:01 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ja, die volgde ik. Ik heb er ook regelmatig in meegepost.
Ik vind niet dat het zijn meerwaarde kwijt was, maar daar verschillen we dan over van mening. Users die komen bashen doet niet af aan de users die welwillend waren/zijn, daar kun je ook op modereren tenslotte.
Al eerder gezegd: Hoe iets overkomt is niet mijn probleem. Dat doet de ontanger van het bericht. Sowieso had ik het in die eerste paar posts niet tegen iemand specifiek. Maar ik kan wel snappen dat je dat erin leest op zich ja.quote:Op donderdag 5 maart 2026 13:04 schreef beefkeek het volgende:
Daarom reageerde ik zo op @Dr_Flash - omdat het als “wat jij zegt doet er niet toe, dus hou je mond” over komt.
Dat dus, het werd ook een gebash naar Danny en over het forumquote:Op donderdag 5 maart 2026 13:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maar als iedereen constant maar de tips uit reeks #1 blijft herhalen dan wordt het niet beter of wel?
Nieuwe tips waren er niet meer.
Qua meerwaarde zat/zit het er alleen in om de waarde en liefde van users voor FOK te delen.
Niet meer in het geven van tips enzo
Combinatie van beide partijen natuurlijkquote:Op donderdag 5 maart 2026 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al eerder gezegd: Hoe iets overkomt is niet mijn probleem. Dat doet de ontanger van het bericht.
Nou! Jou geef ik een compliment! Meestal post een beetje bozig en nu ben je hartstikke behulpzaam. Een man met veel kanten ben je!quote:Op donderdag 5 maart 2026 13:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maar als iedereen constant maar de tips uit reeks #1 blijft herhalen dan wordt het niet beter of wel?
Qua meerwaarde zat/zit het er alleen in om de waarde en liefde van users voor FOK te delen.
We hebben vandaag even een snipperdag, ik wil ook lekker slowchattenquote:Op donderdag 5 maart 2026 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al eerder gezegd: Hoe iets overkomt is niet mijn probleem. Dat doet de ontanger van het bericht. Sowieso had ik het in die eerste paar posts niet tegen iemand specifiek. Maar ik kan wel snappen dat je dat erin leest op zich ja.
Anyway: er zal over een paar dagen wel een update komen van waar aan gewerkt wordt enm welke kant we op gaan met z'n allen. Kunnen we daar weer van alles van vinden
Dat heb je al snel he, als je zo scherp als een knikker bentquote:
Yeahh goed plan. De zon schijnt lekker ik ga straks ffkes buiten zittenquote:Op donderdag 5 maart 2026 13:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
We hebben vandaag even een snipperdag, ik wil ook lekker slowchatten
quote:Op donderdag 5 maart 2026 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb je al snel he, als je zo scherp als een knikker bent
Vind je? De opmerkingen van (bijvoorbeeld) Hanca kwamen in een later topic, net als de meeste dingen van Elvi en Moeraskat. Meer context leidde tot meer vragen/adviezen/aanpak en zorgde voor meer begrip voor de situatie (en meer donaties).quote:Op donderdag 5 maart 2026 13:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2026 13:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou! Jou geef ik een compliment! Meestal post een beetje bozig en nu ben je hartstikke behulpzaam. Een man met veel kanten ben je!
Natuurlijk was wat ik zei een beetje kort door de bocht.quote:Op donderdag 5 maart 2026 13:28 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Vind je? De opmerkingen van (bijvoorbeeld) Hanca kwamen in een later topic, net als de meeste dingen van Elvi en Moeraskat. Meer context leidde tot meer vragen/adviezen/aanpak en zorgde voor meer begrip voor de situatie (en meer donaties).
Ik kijk uit naar de updates, we gaan het wel zien.
Men had kunnen besluiten het topic te verplaatsen. Ook na deel 9 kwamen er weer users met nieuwe ideeën.quote:Op donderdag 5 maart 2026 13:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hey Essquote:Op donderdag 5 maart 2026 13:44 schreef essnhills het volgende:
Is dit de nieuwste SC?
Hier moet ik gepost hebben
True stopt in juni met EUnetworks, Tweakers bijvoorbeeld moet ook halsoverkop een verhuizing regelen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 13:41 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Men had kunnen besluiten het topic te verplaatsen. Ook na deel 9 kwamen er weer users met nieuwe ideeën.
Niet iedereen zit 24/7 op dit forum.
Maar in de chronologie zijn er wel een paar zaken die ik als opvallend zou bestempelen:
-er moest dit weekend ¤3000 betaald worden. Lijkt me best een substantieel bedrag wat niet ineens uit de lucht komt vallen. Men is druk aan het doneren gegaan maar mij is nu onbekend of die rekening nu betaald is en of die verband houdt met deze site/forum. We zijn niet op zwart gegaan dus of de rekening is op tijd betaald of de nood was toch niet zo hoog. Maar dat geld lijkt binnen.
- de sponsor die de boel host trekt zich terug en er moest een oplossing komen. Gezien daar iemand 4 dagen heel erg druk mee bezig is geweest lijkt mij daar ook een behoorlijke noodzaak in gezeten te hebben.
- beide dingen zaken lijken dus op korte termijn FOK! te hebben gered en binnen een mum van tijd gaat het topic op slot want ineens zijn er genoeg tips om mee verder te gaan.
- het enige wat nu nog prominent op dit forum in beeld staat is de oproep om je aan te melden voor het social media team.
Voor alle users die op enige manier iets bij (hebben) willen dragen houd ik er zelf toch een vreemd smaakje aan over.
Eens, maar er is schijnbaar ook achter de schermen iets gaande met een werkgroep-achtig iets. Maar zitten wij blijkbaar niet bijquote:Op donderdag 5 maart 2026 13:41 schreef Vliegbaard het volgende:
Voor alle users die op enige manier iets bij (hebben) willen dragen houd ik er zelf toch een vreemd smaakje aan over.
Uit solidariteit ga ik vanavond maar eens een keertje nasi makenquote:Op donderdag 5 maart 2026 12:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
En daar zijn lijsten van. Maar ik heb ook aangegeven dat na 6 dagen nasi (noodgedwongen door de drukte) we even een normale dag en avond willen.
En dat is vandaag
Heeeeeeel even rust. Ik wilde minderen, niet meerderen
Dat heb ik in het originele topic al gedaanquote:Op donderdag 5 maart 2026 13:28 schreef Firuze60 het volgende:
Misschien een ander soort slowchat van maken? Ipv wat al meer dan 100 keer aan best goede adviezen zijn gegeven hier iets persoonlijks van maken?
Waarom zit jij (nog steeds) op FOK!?
Ik word helemaal knetter van X, Facebook of Instagram daar krijg ik errors in mijn hoofd van. Hier kabbelen veel topics lekker door met reacties van heel veel verschillende types. Hopelijk wordt dit geen eenheidsworst met allemaal dezelfde mening.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:36 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind het erg jammer dat na het mooie begin dit topic weer langzaam verzandt in een welles-nietus discussie die met negativiteit wordt gevoed. De meeste users komen hier al meer dan hun halve leven en hebben van alles meegemaakt en gedeeld, maar inmiddels hebben de zuurlingen weer de overhand genomen. Het lijkt vooral te gaan over hoe het er aan toe gaat in NWS/POL, de plekken waar veel meningen worden geuit en je net als in de samenleving zelf veel polarisatie ziet. Dus maar even een post om de mooie dingen van deze site uit te lichten, want als je alleen de negatieve kanten belicht zal het donker blijven.
Zelf ben ik een relatieve laatbloeier op FOK!, ik kwam hier pas kijken toen ik goed en wel (fysiek) volwassen was. Omdat ik een huis had gekocht had ik vragen over bepaalde klussen en kwam zodoende op het forum terecht via K&Wen daar veel advies gekregen. Hoewel het er tegenwoordig een stuk minder levendig is staan er nog steeds een hoop leuke topics, zoals de Funda reeks en diverse (langlopende) topics van users waarbij je kunt meegenieten van de hele verbouwing en waarin ook hulp en advies worden uitgewisseld.
Hoewel het maar een beperkte tijd van het jaar actueel is, is het Top2000 livetopic elk jaar weer genieten, hele dagen platen ophemelen of afkraken en met users spreken die je vaak alleen maar in die paar schamele weken per jaar spreekt.
Ik volg niet veel sporten, maar de F1 kijk ik wel graag, en het liefste ook met het livetopic hier open. Hier ben je met vrijwel allemaal gelijkgestemde liefhebbers die lekker ongezouten commentaar kunnen leveren op alles wat er rond de sport gebeurt. Ook zitten er genoeg users die soms met de meest random statistieken en feitjes komen waar je zelf niet eens aan had gedacht om ze op te zoeken.
Het WKN subforum is een mooie plek die qua activiteit vaak wel net zo wisselvallig is als het weer zelf. Als het weer een beetje kabbelt en er weinig spannends gebeurt qua neerslag of temperaturen is het er rustig. Maar zodra zich een sneeuwstorm of hittegolf opdoemt dan ontploft het forum en komen uit alle hoeken en kieren weer users enthousiast posten.
Hoewel ik er zelf niet in deelneem vind ik het wel altijd mooi om te zien hoe actief er wordt gepost als er weer een nieuw seizoen van WIDM komt of de acties die worden opgezet bij het ESF.
In TRV kan ik gewoon mijn reisverslag naar de VS plaatsen zonder daar politiek geneuzel overheen te krijgen. In LIF heb ik mijn hele verhaal over mijn ongeluk en de nasleep ervan van me kunnen afschrijven met louter positieve reacties. FHF heeft elk jaar de kerstpakkettenactie die nog steeds elk jaar vol passie door zoals de gevers als ontvangers wordt gedaan. En vanuit 'mijn' SC was er een hele actie opgezet toen ik in het ziekenhuis lag om een 'welkom thuis pakket' te maken, iets waar ik nog steeds enorm dankbaar (dat woord) voor ben. Het feit alleen al dat zo'n grote groep 'onbekenden' daar überhaupt aan denkt en moeite voor doet geeft al aan hoe mooi het hier kan zijn
Nog even ter afsluiting, iedereen is hier verantwoordelijk om het een fijne plek te houden, we brengen hier allemaal meer uren door dan we willen toegeven. Wees gerust kritisch, maar verlies ook niet de mooie aspecten uit het oog.
Hier mag wel worden herhaald..quote:Op donderdag 5 maart 2026 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik in het originele topic al gedaan
[..]
Ja toch eens even kijken wat er allemaal gaande isquote:
Nasiquote:Op donderdag 5 maart 2026 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uit solidariteit ga ik vanavond maar eens een keertje nasi maken
Oh, dus niet anders dan dat we normaal al doen?quote:Op donderdag 5 maart 2026 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou niet veel meer. Slap keloel
Niet heel veel spannender nee. Jij kunt dit ookquote:Op donderdag 5 maart 2026 14:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, dus niet anders dan dat we normaal al doen?
Woah, wat een vertrouwenquote:Op donderdag 5 maart 2026 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet heel veel spannender nee. Jij kunt dit ook
Laat ik even voorop stellen dat ik mijn aangeboden hulp heb ingetrokken en derhalve ook niet rouwig ben dat ik niet in de werkgroep zit.quote:Op donderdag 5 maart 2026 13:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Eens, maar er is schijnbaar ook achter de schermen iets gaande met een werkgroep-achtig iets. Maar zitten wij blijkbaar niet bij
Wie heeft het over een werkgroep?quote:Op donderdag 5 maart 2026 14:18 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Laat ik even voorop stellen dat ik mijn aangeboden hulp heb ingetrokken en derhalve ook niet rouwig ben dat ik niet in de werkgroep zit.
Mijn werkgever betaalt mij om een groot gedeelte van het jaar bezig te zijn met het verbeteren van het bedrijf. Daar was ik al langer mee bezig als projectleider maar heb daar sinds kort ook daadwerkelijk een volledige HBO-opleiding voor gevolgd. Tijdens die opleiding heb ik, samen met mijn studiegroep, 5 businessplannen moeten schrijven waarop de rest van de opleiding verschillende casussen mee werden behandeld. Van accountancy tot aan verbeterprocessen en alles daar tussen in.
Maar alles begint bij een visie. Een visie is een gedeelde waarde en een reden waarom mensen zich willen binden aan een bedrijf of project. Ik ben niet degene die de visie moet ontwikkelen, ik krijg er immers in het geval van FOK! niet voor betaald. Dat betekent niet dat dat er geen gedeelde waarde is, maar die gedeelde waarde zoals ik hem beleef is niet de waarde zoals Danny hem beleeft. En als die twee niet samen kunnen komen dan heeft het voor mij weinig zin om daar mijn tijd aan te spenderen. En dan kan ik me ook heel goed voorstellen dat mijn posts in heel die reeks op sommige punten als negatief opgevat kunnen worden. Maar dan geldt voor mij het volgende: The truth is in the eye of the beholder.
Bottom line voor mij, als je niet kritisch naar je eigen processen durft te kijken en durft te accepteren dat er verandering nodig is dan gaat er gewoon niks veranderen. Ze dronken een glas, deden een plas en alles bleef zoals het was.
Oh, aangenaamquote:Op donderdag 5 maart 2026 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik in het originele topic al gedaan
[..]
A je komt koffie brengen? Lekkerquote:
Welkomquote:
Beschonken toestandenquote:Op donderdag 5 maart 2026 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar de OP is inderdaad in enigszins beschonken toestand ontstaan ja. Nou wat erg
De indruk dat er een groep achter de schermen bezig was, buiten SM, is toch wel degelijk gewekt; ik weet niet door wie en of die users ook in de FOK!-crew zitten maar het is tot aan nu dan ook niet echt tegen gesproken.quote:Op donderdag 5 maart 2026 14:43 schreef yvonne het volgende:
Er is geen werkgroep, er is hulp gevraagd bij social media.
Het is jammer dat je nu al opgeeft. Geef het een kans.
IK snap niet waar dat vandaan komt eerlijk gezegd. Er zijn een paar users die mee hebben geholpen met alles filteren. Maar het bekijken van alle gegeven punten gebeurd door Danny en de admin.quote:Op donderdag 5 maart 2026 14:46 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
De indruk dat er een groep achter de schermen bezig was, buiten SM, is toch wel degelijk gewekt; ik weet niet door wie en of die users ook in de FOK!-crew zitten maar het is tot aan nu dan ook niet echt tegen gesproken.
Hoe bedoel je?quote:
Her is altijd bijna weekendquote:Op donderdag 5 maart 2026 12:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah so. Nee dan is er een Babylonische spraakverwarring ontstaan. Ik heb vandaag rustdag, maar de lijst met punten ligt nu bij de FA'S en daar gaan we mee aan de slag, lukt het ons niet gaan we naar dmods, komen we op sommige punten er nog niet uit dan vraag ik het aan de users, in een topic.quote:Op donderdag 5 maart 2026 14:46 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
De indruk dat er een groep achter de schermen bezig was, buiten SM, is toch wel degelijk gewekt; ik weet niet door wie en of die users ook in de FOK!-crew zitten maar het is tot aan nu dan ook niet echt tegen gesproken.
Helder.quote:Op donderdag 5 maart 2026 14:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah so. Nee dan is er een Babylonische spraakverwarring ontstaan. Ik heb vandaag rustdag, maar de lijst met punten ligt nu bij de FA'S en daar gaan we mee aan de slag, lukt het ons niet gaan we naar dmods, komen we op sommige punten er nog niet uit dan vraag ik het aan de users, in een topic.
Zoiets had ik in gedachte
Nee ik vrees dat door de enorme hoeveelheid posts er verwarring is ontstaan.. Maar ik ben blij dat je het aangeeft want dan kan ik dingen uitleggen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 14:57 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Helder.
Die werkwijze was mij, en ik denk een aantal met mij, niet op die manier duidelijk.
IK heb het toch een paar keer benoemd dat Danny en de admins er eerst naar gingen kijkenquote:Op donderdag 5 maart 2026 14:57 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Helder.
Die werkwijze was mij, en ik denk een aantal met mij, niet op die manier duidelijk.
Het ging ook zo snel dat je makkelijk berichten over het hoofd kon zien. Of dat er zoveel waren dat je geen zin had om terug te lezenquote:Op donderdag 5 maart 2026 15:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee ik vrees dat door de enorme hoeveelheid posts er verwarring is ontstaan.. Maar ik ben blij dat je het aangeeft want dan kan ik dingen uitleggen.
Iig dank je voor je bericht.
Oh dat klopt ook maar dat het een hoeft het ander ook niet uit te sluiten. Maar dat is bij deze dan dus recht gezet.quote:Op donderdag 5 maart 2026 15:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb het toch een paar keer benoemd dat Danny en de admins er eerst naar gingen kijken
Ben blij dat get duidelijk is en hé, ik geef toe, soms moet je m'n yvonniaans ook begrijpen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 15:05 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Oh dat klopt ook maar dat het een hoeft het ander ook niet uit te sluiten. Maar dat is bij deze dan dus recht gezet.
Ik kan me voorstellen dat het soms wat drammerig over kan komen. Als dat zo is, is dat niet de intentie. Maar als we hier alleen maar glitterplaatjes mogen posten dan worden dergelijke zaken ook niet opgehelderd.
Het is goed dat je het vraagt, en vragen zijn er om te beantwoorden.quote:Op donderdag 5 maart 2026 15:05 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Oh dat klopt ook maar dat het een hoeft het ander ook niet uit te sluiten. Maar dat is bij deze dan dus recht gezet.
Ik kan me voorstellen dat het soms wat drammerig over kan komen. Als dat zo is, is dat niet de intentie. Maar als we hier alleen maar glitterplaatjes mogen posten dan worden dergelijke zaken ook niet opgehelderd.
Zo is het, het leven is veel te mooi om alleen met problemen bezig te zijn. Wandel ze!quote:Op donderdag 5 maart 2026 15:07 schreef Vliegbaard het volgende:
En nu trek ik mijn trui uit en ga ik lekker met de hond een flink stuk wandelen.
Na de actieve bemoeienissen alhier en op mijn werk heb ik t ook wel een beetje gehad
Een truiquote:Op donderdag 5 maart 2026 15:07 schreef Vliegbaard het volgende:
En nu trek ik mijn trui uit en ga ik lekker met de hond een flink stuk wandelen.
Na de actieve bemoeienissen alhier en op mijn werk heb ik t ook wel een beetje gehad
Idd, ik loop alweer een ruime week met alleen een T-shirt of polo (geen VW) buiten rondquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 5 maart 2026 12:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zelf ook pas voor het eerst op het FOK! forum gearriveerd toen ik al begin 20 was, en elders al meerdere forumlevens achter de rug had.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:36 schreef LTVDK het volgende:
Zelf ben ik een relatieve laatbloeier op FOK!, ik kwam hier pas kijken toen ik goed en wel (fysiek) volwassen was. Omdat ik een huis had gekocht had ik vragen over bepaalde klussen en kwam zodoende op het forum terecht via K&Wen daar veel advies gekregen. Hoewel het er tegenwoordig een stuk minder levendig is staan er nog steeds een hoop leuke topics, zoals de Funda reeks en diverse (langlopende) topics van users waarbij je kunt meegenieten van de hele verbouwing en waarin ook hulp en advies worden uitgewisseld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Gelukkig is FOK! er nog wel. Zonder FOK! zou ik enkel nog op verschillende muziekfora actief zijn, terwijl ik het juist leuk vind om zo nu en dan de verbreding te zoeken.
Voordat ik me registreerde op FOK! had ik al wel jaren de frontpage als een van m'n nieuwsbronnen gebruikt (en las de columns ook graag). Maar dat verdween langzaam uit m'n systeem toen ik eenmaal een smartphone kreeg.Dit dusquote:Hoewel het maar een beperkte tijd van het jaar actueel is, is het Top2000 livetopic elk jaar weer genieten, hele dagen platen ophemelen of afkraken en met users spreken die je vaak alleen maar in die paar schamele weken per jaar spreekt.![]()
De Top 2000 is en blijft fe belangrijkste reden waarom ik - ondanks perioden van inactiviteit - altijd weer terugkeer naar FOK! aan het einde van het jaar. Tegenwoordig is er in november ook al genoeg leven in de brouwerij in de topicreeks. En iconen als @Mexicanobakker, @DecoAoreste en @Tussle266 zorgen er met hun songbesprekingen voor dat er door het jaar heen ook nog wat te lezen is over ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ
Lekker keuvelen over (live) sport is reden #2 dat ik graag op het forum kom. De Olympische Winterspelen afgelopen maand waren een warm bad met veel toffe users die dan meeposten/meelevenquote:Ik volg niet veel sporten, maar de F1 kijk ik wel graag, en het liefste ook met het livetopic hier open. Hier ben je met vrijwel allemaal gelijkgestemde liefhebbers die lekker ongezouten commentaar kunnen leveren op alles wat er rond de sport gebeurt. Ook zitten er genoeg users die soms met de meest random statistieken en feitjes komen waar je zelf niet eens aan had gedacht om ze op te zoeken.![]()
Het traditionele WK darts in december/januari valt ook zeker onder die noemer. En het is ook heerlijk om hier geregeld op de staat van het Nederlandse tennis af te geven.
[ Bericht 4% gewijzigd door Gretzl op 05-03-2026 16:42:09 ]Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
SPO?quote:Op donderdag 5 maart 2026 16:01 schreef yvonne het volgende:
Ik heb sinds kort SPO ontdekt en daar is het enorm gezellig. Leuke mensen en alles regelt zichzelf daar.
Hoe dan /n00bquote:
Zie! Ik wist dat er ergens SPO bestond.quote:Op donderdag 5 maart 2026 16:09 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ook in SPO ben je van harte welkom hoor![]()
https://forum.fok.nl/forum/42
Wat is dat voor een Uber geheim forum?quote:Op donderdag 5 maart 2026 16:09 schreef sportfreak het volgende:
[..]
*speelt spannende muziek*quote:Op donderdag 5 maart 2026 16:13 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wat is dat voor een Uber geheim forum?
Zeker een SPOOKforum. Ik mag er niet eens inquote:Op donderdag 5 maart 2026 16:09 schreef sportfreak het volgende:
[..]
quote:
Mooiquote:Op donderdag 5 maart 2026 16:24 schreef Anne het volgende:
[..]![]()
Ik lees alles nu pas trouwens. Spuit elf. Kom te weinig op FOK!, maar ben het wel met de TT eens.
Oh gelukkig maar. Anders was alles voor niks geweestquote:Op donderdag 5 maart 2026 16:24 schreef Anne het volgende:
[..]![]()
Ik lees alles nu pas trouwens. Spuit elf. Kom te weinig op FOK!, maar ben het wel met de TT eens.
Doe eens liefquote:Op donderdag 5 maart 2026 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar. Anders was alles voor niks geweest
Fijn dat de aanpak nu duidelijk is. Er ontstond een hoop verwarring afgelopen dagen inderdaad, en daardoor het gevoel niet gehoord te worden.quote:Op donderdag 5 maart 2026 14:52 schreef yvonne het volgende:
Ah so. Nee dan is er een Babylonische spraakverwarring ontstaan. Ik heb vandaag rustdag, maar de lijst met punten ligt nu bij de FA'S en daar gaan we mee aan de slag, lukt het ons niet gaan we naar dmods, komen we op sommige punten er nog niet uit dan vraag ik het aan de users, in een topic.
Het is bij ons op kantoor altijd te koud. Zelfs als het buiten 30 graden is. Dat komt wellicht ook omdat je eigenlijk de hele dag stil zit. Gelukkig ben ik een heel groot gedeelte van het jaar onderweg. Het is nu rustig en dan zit ik dus wat vaker in de kou.quote:
Als ik op een vergadering zit en ik moet advies geven is het ook de directie die beslist of en wanneer het uitgevoerd gaat worden.quote:Op donderdag 5 maart 2026 16:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Fijn dat de aanpak nu duidelijk is. Er ontstond een hoop verwarring afgelopen dagen inderdaad, en daardoor het gevoel niet gehoord te worden.
Enige kritische vraag die ik wil stellen: waarom is dit niet eerder gebeurd (visie/beleid/verbeteringen A > FA > Mod). Niet om te verwijten, maar waarom dan nu wel het vertrouwen dat het van de grond komt met deze groep?
Ik zie hier een hoop users die écht goeie ideeën en energie/overtuiging hebben, maar daardoor dus toch aan de zijlijn blijven.
Mij persoonlijk motiveert het niet om uitgebreid mee te blijven denken. Laat de A / FA / mods het dan ook maar zelf bedenken
En eeuwig zonde dat @:Vliegbaard zich heeft teruggetrokken natuurlijk, ik zag het wel voor me dat die (met nog een paar mensen) de kar ging trekken
Schuif maar gezellig aan.quote:Op donderdag 5 maart 2026 16:58 schreef sigme het volgende:
Oh, hier is een nieuwe kernploeg samengesteld zie ik.
Mag ik aanschuiven of moet ik me dan eerst netjes voorstellen?
Ow ja airco zekerquote:Op donderdag 5 maart 2026 16:47 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het is bij ons op kantoor altijd te koud. Zelfs als het buiten 30 graden is. Dat komt wellicht ook omdat je eigenlijk de hele dag stil zit. Gelukkig ben ik een heel groot gedeelte van het jaar onderweg. Het is nu rustig en dan zit ik dus wat vaker in de kou.
Holaquote:Op donderdag 5 maart 2026 16:58 schreef sigme het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2026 15:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zelf ook pas voor het eerst op het FOK! forum gearriveerd toen ik al begin 20 was, en elders al meerdere forumlevens achter de rug had.Het Lange Mensen forumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Gelukkig is FOK! er nog wel. Zonder FOK! zou ik enkel nog op verschillende muziekfora actief zijn, terwijl ik het juist leuk vind om zo nu en dan de verbreding te zoeken.
Voordat ik me registreerde op FOK! had ik al wel jaren de frontpage als een van m'n nieuwsbronnen gebruikt (en las de columns ook graag). Maar dat verdween langzaam uit m'n systeem toen ik eenmaal een smartphone kreeg.
[..]
Dit dus![]()
De Top 2000 is en blijft fe belangrijkste reden waarom ik - ondanks perioden van inactiviteit - altijd weer terugkeer naar FOK! aan het einde van het jaar. Tegenwoordig is er in november ook al genoeg leven in de brouwerij in de topicreeks. En iconen als @:mexicanobakker, @:DecoAoreste en @:Tussle266 zorgen er met hun songbesprekingen voor dat er door het jaar heen ook nog wat te lezen is over ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ
[..]
Lekker keuvelen over (live) sport is reden #2 dat ik graag op het forum kom. De Olympische Winterspelen afgelopen maand waren een warm bad met veel toffe users die dan meeposten/meeleven![]()
Het traditionele WK darts in december/januari valt ook zeker onder die noemer. En het is ook heerlijk om hier geregeld op de staat van het Nederlandse tennis af te geven.
heb daar ook veel rondgeneusd ivm man van 2 meter en oudste zoon die als kind boven alle groeicurves groeide.
Uiteindelijk is hij 2.06 m lang geworden. Als kind hebben ze in het VU zijn groeischijf gecontroleerd en hij zou tussen de 2.02 m en 2.12 uitkomen, we kregen voorstel tot medicatie groeiremmers maar niet gedaan vanwege bijwerkingen en onzekerheid effect.
Niet helemaal waar, want de één krijgt bij een beetje piepen een ban en de ander mag lekker door brommen. Meten met twee maten noem ik dat. Maar dat zal wel weer aan mij liggen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo beter uitgelegd?
Vraag door gestuurd naar iemand van de FPquote:Op donderdag 5 maart 2026 17:12 schreef RedShoe het volgende:
Verder vroeg ik me af waar je een column kan inzenden? Ik vind het wel in de Submit, maar dan moet je een link toevoegen.
Ik heb volgens mij gisteravond een submit van je geplaatst over Rachel Hazes, maar misschien haal ik namen door elkaarquote:Op donderdag 5 maart 2026 17:12 schreef RedShoe het volgende:
Verder vroeg ik me af waar je een column kan inzenden? Ik vind het wel in de Submit, maar dan moet je een link toevoegen.
Ja ik ook zoiets nog. Nou ja ik ga niet meteen naar bedquote:Op donderdag 5 maart 2026 17:02 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik heb te weinig stappen, ik moet er nog 1100
Zo nog even half uurtje lopen. Dan red ik het welquote:Op donderdag 5 maart 2026 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook zoiets nog. Nou ja ik ga niet meteen naar bed
Je bent ook wel een dotje ook he?quote:Op donderdag 5 maart 2026 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schuif maar gezellig aan.
Pak een bakkie koffie bij de bar en klets gezellig mee
Laat dat je maar weg hoor, dat was eensquote:
Hola. Ik heb jou pohi eens even bekeken, ik weet niet of ik wel met jou in 1 topic kan posten hoorquote:
Nee, dat heet 'menselijk'quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:10 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, want de één krijgt bij een beetje piepen een ban en de ander mag lekker door brommen. Meten met twee maten noem ik dat. Maar dat zal wel weer aan mij liggen.![]()
Dit was een helemaal niet verkeerd bedoelde post
En "ken uw pappenheimers".quote:
Hoezo nietquote:Op donderdag 5 maart 2026 17:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Hola. Ik heb jou pohi eens even bekeken, ik weet niet of ik wel met jou in 1 topic kan posten hoor![]()
![]()
Nou ja, dat is nou net het leuke van fok natuurlijk, en/of van een rel/onheilstijding: je komt nog eens iemand tegen die je eigenlijk nooit tegen zou komen. Valt er zowaar mee te praten ook
Hé, welkomquote:Op donderdag 5 maart 2026 16:58 schreef sigme het volgende:
Ik snap je post echt niet. Er was geen werkgroep, maar dat was toch al uitgesproken?quote:Op donderdag 5 maart 2026 16:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Fijn dat de aanpak nu duidelijk is. Er ontstond een hoop verwarring afgelopen dagen inderdaad, en daardoor het gevoel niet gehoord te worden.
Enige kritische vraag die ik wil stellen: waarom is dit niet eerder gebeurd (visie/beleid/verbeteringen A > FA > Mod). Niet om te verwijten, maar waarom dan nu wel het vertrouwen dat het van de grond komt met deze groep?
Ik zie hier een hoop users die écht goeie ideeën en energie/overtuiging hebben, maar daardoor dus toch aan de zijlijn blijven.
Mij persoonlijk motiveert het niet om uitgebreid mee te blijven denken. Laat de A / FA / mods het dan ook maar zelf bedenken
En eeuwig zonde dat @:Vliegbaard zich heeft teruggetrokken natuurlijk, ik zag het wel voor me dat die (met nog een paar mensen) de kar ging trekken
BB, RLS, ONZ huuuuuuuuuhquote:
Dank, dakduif.quote:
Ah, dus FOK! gaat nu bestuurd worden als bedrijf. Ok, dat is mooiquote:Op donderdag 5 maart 2026 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik op een vergadering zit en ik moet advies geven is het ook de directie die beslist of en wanneer het uitgevoerd gaat worden.
Of we mogen meepraten over een beleidsplan. Mogen we onze visie geven maar het is nog altijd de directie die later beslist over het hoe of wat
En als je dan ziet dat het advies of het of je plan doorgevoerd wordt is dat toch prachtig.
Nou ja, laat maar dan. Ook geen zin om er meer woorden aan vuil te maken. Succes met de plannen in elk gevalquote:Op donderdag 5 maart 2026 17:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik snap je post echt niet. Er was geen werkgroep, maar dat was toch al uitgesproken?
"Ik vond de babes deze week matig! Ik wil mijn geld terug! Hier is het bonnetje!"quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, dus FOK! gaat nu bestuurd worden als bedrijf. Ok, dat is mooi
Zie nou, dat hoor ik voor het eerst, wat leuk, zal wel jaaaare geleden zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Dank, dakduif.
Ben je nog altijd 39? Ik moet daar soms aan denken, dat ik jouw leeftijd had toen ik op een (klus)meet bij @:nikky was.
Dankjewelquote:Op donderdag 5 maart 2026 17:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou ja, laat maar dan. Ook geen zin om er meer woorden aan vuil te maken. Succes met de plannen in elk geval
Dan is jou zoon een jaar jonger dan mijn zoon.quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:08 schreef yvonne het volgende:
Maar @:sigme, mijn zoon is 40,dát is me bizar, heeeeel raar.
En jouw zoon weer een jaar jonger dan mijn dochter, bejaardenclubje hier..quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is jou zoon een jaar jonger dan mijn zoon.
Jemig Yvonne ooit waren wij dat ook
Toen had ik nog 2 hele borstenquote:Op donderdag 5 maart 2026 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is jou zoon een jaar jonger dan mijn zoon.
Jemig Yvonne ooit waren wij dat ook
quote:
Veel plezier Tot morgenquote:Op donderdag 5 maart 2026 18:25 schreef yvonne het volgende:
Luitjes, ik ga lekker serietje kijken. Tot morgen!!
Als de zon weg is koelt het ook hard afquote:Op donderdag 5 maart 2026 18:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
Het is afgekoeld buitenik heb het gewoon koud nu
RAYONHOOFDENquote:Op donderdag 5 maart 2026 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als de zon weg is koelt het ook hard af
Hoor net dat er kans is op nachtvorst
Kunnen we in de bikini gaan schaatsenquote:
Klopt, maar ik bedoel als je een eigen column wil schrijven...waar kan je die dan neerdumpen?quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij gisteravond een submit van je geplaatst over Rachel Hazes, maar misschien haal ik namen door elkaar
https://frontpage.fok.nl/submit/form
doe maar hier, wij oordelen welquote:Op donderdag 5 maart 2026 18:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Klopt, maar ik bedoel als je een eigen column wil schrijven...waar kan je die dan neerdumpen?
Hahaquote:
Op dezelfde manier, je kunt aangeven - nieuws - column - weblog - zie hieronder:quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Klopt, maar ik bedoel als je een eigen column wil schrijven...waar kan je die dan neerdumpen?
Ah, oké.quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Op dezelfde manier, je kunt aangeven - nieuws - column - weblog - zie hieronder:
[ afbeelding ]
Nee hoor, dat kan niet, dat bestaat niet.quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:08 schreef yvonne het volgende:
Maar @:sigme, mijn zoon is 40,dát is me bizar, heeeeel raar.
Nee toch?Dat is alleen bij nieuws en weblog. Anders vul je www.fok.nl in, dat is een betrouwbare bronquote:Op donderdag 5 maart 2026 18:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ah, oké.Je moet alleen een url plaatsen anders gaat ie niet verder. Probleem is dat ik geen url heb, want het komt dan niet van een website.
Dus gewoon een willekeurige link invoeren dan?
Oke zal kijken wat ik doequote:Op donderdag 5 maart 2026 18:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee toch?Dat is alleen bij nieuws en weblog. Anders vul je www.fok.nl in, dat is een betrouwbare bron
Kiek: FHF / Klusmeet bij Nikky in Duitsland...quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie nou, dat hoor ik voor het eerst, wat leuk, zal wel jaaaare geleden zijn.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:47 schreef sigme het volgende:
30 juni zou ik wel kunnen. Als Isabeau dan de trein naar Groningen neemt, neem ik d'r mee.
Benzinekettingzaag heb ik ook wel, maar ik kan 'm niet bedienen.
Mijn enige probleem is dat ik alleen overdag kan, dus mocht ik komen dan ben ik er tegen koffietijd en taai ik eind vd middag af.
Vanwaar de UI-wijziging? Ik was net aan je gewend geraakt.quote:
Ja ik bedacht me net dat ik het beu was. Ik doe soms ook wel eens iets impulsiefs.quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Vanwaar de UI-wijziging? Ik was net aan je gewend geraakt.
Nachtvorst? Gaat Willem-Alexander in pyjama het land door?quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook nog gewoon winter.quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lolquote:Op donderdag 5 maart 2026 19:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nachtvorst? Gaat Willem-Alexander in pyjama het land door?.
Is ook zo. We kunnen zelfs nog sneeuw krijge.quote:
Metereologisch gezien is het lente.quote:
Dit is een zin die NIET uitgesproken of neergeschreven mag worden...quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo. We kunnen zelfs nog sneeuw krijge.
Lolquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit is een zin die NIET uitgesproken of neergeschreven mag worden...
Het heeft wel eens gesneeuwd in maart. Het kan nog 🫢quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat mag.
In december eind dit jaar.
Voor nu is het klaar.
Shhhhhtt, niet zeggen!quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het heeft wel eens gesneeuwd in maart. Het kan nog 🫢
quote:Op donderdag 5 maart 2026 15:05 schreef Vliegbaard het volgende:
Maar als we hier alleen maar glitterplaatjes mogen posten dan worden dergelijke zaken ook niet opgehelderd.
Ik heb je een krabbel gestuurd.quote:
Je glittert lekkerquote:
Deze UIis veel leukerquote:
Ja, neem dan een ander, duh.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:12 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]![]()
Ik val niet op mannen. En dit is behoorlijk gay als je het mij vraagt.
Je Uiquote:Op donderdag 5 maart 2026 22:25 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wacht, ik dacht dat je doelde op mijn poezen-glitterplaatje
Ik kreeg een behoorlijke groeispurt als puber, die stopte bij 1.99 m. Prognose van de schoolarts was een stuk minder lang, dus groeiremmers zijn nooit ter sprake gekomen. Goed dat jullie daar nooit aan begonnen zijn. Je ziet dat de Nederlandse maatschappij gelukkig wel meer ingericht is op lange mensen. In nieuwbouw zijn de deuren nu minimaal 231,5 cm, terwijl de woningen uit de vorige eeuw daar nog 30 cm onder zaten.quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het Lange Mensen forumheb daar ook veel rondgeneusd ivm man van 2 meter en oudste zoon die als kind boven alle groeicurves groeide.
Uiteindelijk is hij 2.06 m lang geworden. Als kind hebben ze in het VU zijn groeischijf gecontroleerd en hij zou tussen de 2.02 m en 2.12 uitkomen, we kregen voorstel tot medicatie groeiremmers maar niet gedaan vanwege bijwerkingen en onzekerheid effect.
Klopt, hierboven op de zolderverdieping paste hij net aan onder het plafond (zonder schoenenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 00:36 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik kreeg een behoorlijke groeispurt als puber, die stopte bij 1.99 m. Prognose van de schoolarts was een stuk minder lang, dus groeiremmers zijn nooit ter sprake gekomen. Goed dat jullie daar nooit aan begonnen zijn. Je ziet dat de Nederlandse maatschappij gelukkig wel meer ingericht is op lange mensen. In nieuwbouw zijn de deuren nu minimaal 231,5 cm, terwijl de woningen uit de vorige eeuw daar nog 30 cm onder zaten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |