abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220259466
Maar goed in FB is alles wel gezegd. Als je toch door wil gaan met slap lullen, en daarmee eigenlijk het punt wiult bewijzen, dan kun je hier lekker je gang gaan *O*

Dikke tong :6 naar @Shii *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze woensdag 4 maart 2026 @ 20:49:09 #2
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220259483
Inb4 slotje
Your beauty never ever scared me.
pi_220259488
reken er alleen niet meer heel erg hard op dat er met nieuwe suggesties vanuit hier nog wat gedaan wordt. DEe nodige mensen zijn al de nodige werkjes aan het werken O+ Vor ons, voor jullie voor iedereen O+
pi_220259495
quote:
9s.gif Op woensdag 4 maart 2026 20:49 schreef Ama het volgende:
Inb4 slotje
Nou dat denk ik niet o|O
  Moderator woensdag 4 maart 2026 @ 20:50:23 #5
5428 crew  miss_sly
pi_220259502
Stop nou. Geen nieuw topic, gewoon even rust.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Admin woensdag 4 maart 2026 @ 20:59:27 #6
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220259614
Laat ons eindelijk ff eten en slapen :Y) ):O :O
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Admin woensdag 4 maart 2026 @ 20:59:53 #7
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220259618
2e keer door slotje _O_
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Admin woensdag 4 maart 2026 @ 21:04:36 #8
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220259664
TT aangepast

Admin woensdag 4 maart 2026 @ 21:04:46 #9
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220259666
Het is FOK!

Admin donderdag 5 maart 2026 @ 11:27:53 #10
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220262709
Nou gooien we deze weer open en blijft feedback voor de updates.
Slowchat hier verder

donderdag 5 maart 2026 @ 11:41:32 #11
27929 piere
doe mij maar bier
pi_220263027
Let's go! *O*
fok you ja!
pi_220263065
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2026 11:27 schreef yvonne het volgende:
Slowchat hier verder
Wat een goed idee. Prachtig topic, nu al :P
  Admin donderdag 5 maart 2026 @ 11:51:20 #13
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220263090
quote:
84s.gif Op donderdag 5 maart 2026 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Wat een goed idee. Prachtig topic, nu al :P
Toppertje

pi_220263115
Hier moet ik gepost hebben.
pi_220263124
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2026 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed in FB is alles wel gezegd. Als je toch door wil gaan met slap lullen, en daarmee eigenlijk het punt wiult bewijzen, dan kun je hier lekker je gang gaan *O*

Dikke tong :6 naar @:shii *O*
De denigrerende toon richting gebruikers die hun best doen om te helpen vind ik nogal bijzonder en onnodig. Ik begrijp heel goed dat Danny tijd en rust nodig heeft, daarom is er in de afgelopen 3000 posts meerdere malen gezegd dat Danny niet de enige moet zijn die dingen oppakt, maar dat hij hulp nodig heeft.

Bijzondere manier van handelen dit. Ik snap echt dat je een topic(reeks) sluit omdat het even te veel wordt, maar de manier waarop er op gereageerd wordt "Je kan toch niets meer bijdragen", of "ik heb geen zin in een deel 14" doen meer kwaad dan goed.

De goodwill die de afgelopen week gemaakt is wordt met hetzelfde tempo doorgespoeld. Geen handige zet. Had ook een sluitpost kunnen plaatsen met uitleg wat de volgende stappen zijn, waar mensen er verder over kunnen praten, waar updates te vinden zijn, wanneer die komen en hoe dingen opgepakt worden. In plaats daarvan is 't nu vooral "Ja en nu moeten jullie stoppen met zeiken"
pi_220263199
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 11:56 schreef beefkeek het volgende:

[..]
De denigrerende toon richting gebruikers die hun best doen om te helpen vind ik nogal bijzonder en onnodig. Ik begrijp heel goed dat Danny tijd en rust nodig heeft, daarom is er in de afgelopen 3000 posts meerdere malen gezegd dat Danny niet de enige moet zijn die dingen oppakt, maar dat hij hulp nodig heeft.

Bijzondere manier van handelen dit. Ik snap echt dat je een topic(reeks) sluit omdat het even te veel wordt, maar de manier waarop er op gereageerd wordt "Je kan toch niets meer bijdragen", of "ik heb geen zin in een deel 14" doen meer kwaad dan goed.

De goodwill die de afgelopen week gemaakt is wordt met hetzelfde tempo doorgespoeld. Geen handige zet. Had ook een sluitpost kunnen plaatsen met uitleg wat de volgende stappen zijn, waar mensen er verder over kunnen praten, waar updates te vinden zijn, wanneer die komen en hoe dingen opgepakt worden. In plaats daarvan is 't nu vooral "Ja en nu moeten jullie stoppen met zeiken"
Ja, zanik nou maar niet zo, we hebben nu weer gewoon een slowchattopic *O*

Wat er gedaan moet worden wordt elders in gang gezet. Ik zie ook meerdere crewsies die dankbaar zijn voor een ieders input ^O^
  Admin donderdag 5 maart 2026 @ 12:08:38 #17
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220263211
quote:

[..]

Is dat zo? Kwam het zo over?
Maar dat is toch totaal niet wat ik postte?

We hebben x delen
Uit die delen X 300 posts zijn wensen en tips samengevat

@Dotteke en @Moeraskat hebben een lijst gemaakt van mensen die zich gemeld hebben om mee te werken aan FOK!

Dat zijn flinke lijsten.

Dus gun ons alsjeblieft even wat tijd om dingen goed te doen zodat we niet over jaar weer Topics moeten openenen.

Dankjewel

pi_220263252
Ik hoop alleen maar dat de prio’s op de goede volgorde staan en dat er naar een duurzame oplossing wordt gewerkt.
  roze donderdag 5 maart 2026 @ 12:17:17 #19
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220263269
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2026 11:27 schreef yvonne het volgende:
Slowchat hier verder
*O*
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 5 maart 2026 @ 12:18:56 #20
47102 Elvi
miemkwien
pi_220263282
Tvp
pi_220263284
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja, zanik nou maar niet zo, we hebben nu weer gewoon een slowchattopic *O*

Wat er gedaan moet worden wordt elders in gang gezet. Ik zie ook meerdere crewsies die dankbaar zijn voor een ieders input ^O^
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt. Jouw input is meegenomen en nu moet de rest stoppen met zaniken, of (zoals je zelf zei): “je input gaat toch niets toevoegen”

Pro-tip: je realiseert je dat jouw manier van posten reflecteert op de opgezette werkgroep waar je onderdeel van bent. Verlies wat van dat dedain zodat je niet de opgewekte goodwill sloopt.
pi_220263298
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:08 schreef yvonne het volgende:

[..]
Is dat zo? Kwam het zo over?
Maar dat is toch totaal niet wat ik postte?

We hebben x delen
Uit die delen X 300 posts zijn wensen en tips samengevat

@:dotteke en @:moeraskat hebben een lijst gemaakt van mensen die zich gemeld hebben om mee te werken aan FOK!

Dat zijn flinke lijsten.

Dus gun ons alsjeblieft even wat tijd om dingen goed te doen zodat we niet over jaar weer Topics moeten openenen.

Dankjewel
Toegegeven, het was meer Dr_Flash dan jij. De combinatie kwam zo op mij over, maar dat kwam vooral omdat ik daarvoor die reacties voorbij had zien komen.

Ik hoop vooral dat Danny de tijd, ruimte en lucht krijgt om in een duurzame situatie terecht te komen. Dat is naar mijn mening prioriteit #1. Ik denk dat we het daarin wel met elkaar eens zijn.
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 12:22:21 #23
388664 crew  Dotteke
pi_220263314
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:19 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt. Jouw input is meegenomen en nu moet de rest stoppen met zaniken, of (zoals je zelf zei): “je input gaat toch niets toevoegen”

Pro-tip: je realiseert je dat jouw manier van posten reflecteert op de opgezette werkgroep waar je onderdeel van bent. Verlies wat van dat dedain zodat je niet de opgewekte goodwill sloopt.
We gaan hier niet afkatten, iedereen zijn input is meegenomen en is nu aan Danny en de admins met welke punten hoe en wanneer wat gedaan gaat worden.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 5 maart 2026 @ 12:22:52 #24
485843 crew  Jippie
pi_220263317
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:14 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik hoop alleen maar dat de prio’s op de goede volgorde staan en dat er naar een duurzame oplossing wordt gewerkt.
Tuurlijk O+
pi_220263323
quote:

[..]

Wie ik? :? Aannames aannames. Ik ben helemaal geen onderdeel van welke werkgroep dan ook. En mijn dedain heeft ook niks met goodwill te maken. Je ziet spoken. Hou gewoon eens op met trappen om het trappen.

Ik stelde alleen vast wat ieder ander ook had kunnen vaststellen: Alles was wel zo'n beetje gezegd en het was al een tijdje een herhaling van zetten. Meer niet.
pi_220263353
Maar de OP is inderdaad in enigszins beschonken toestand ontstaan ja. Nou wat erg :P
pi_220263369
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Wie ik? :? Aannames aannames. Ik ben helemaal geen onderdeel van welke werkgroep dan ook. En mijn dedain heeft ook niks met goodwill te maken. Je ziet spoken. Hou gewoon eens op met trappen om het trappen.

Ik stelde alleen vast wat ieder ander ook had kunnen vaststellen: Alles was wel zo'n beetje gezegd en het was al een tijdje een herhaling van zetten. Meer niet.
Mijn fout, dan heb ik je pseudo-modden verkeerd geīnterpreteerd.

Maargoed, op verzoek van @Dotteke laat ik ‘t wel voor wat het is.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 5 maart 2026 @ 12:38:18 #28
284411 crew  heywoodu
pi_220263421
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar de OP is inderdaad in enigszins beschonken toestand ontstaan ja. Nou wat erg :P
Lekker maat, het was immers toch al bijna weekend.
pi_220263442
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:38 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja ja ja :{w :P
pi_220263493
quote:

[..]

Volgde je die topics wel dan?

In het begin kwamen er veel goede plannen naar voren, waar inderdaad minstens naar gekeken zou moeten worden.

Maar de laatste topics waren gewoon constante herhalingen van zetten, users die kwamen bashen en nog andere off topic gedoe.
Totaal de meerwaarde verloren.
  Admin donderdag 5 maart 2026 @ 12:50:47 #31
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220263533
quote:

[..]

Mag ik hier nog even op reageren? @Dr_Flash post al 20 jaar op dezelfde toon of wijze, zo heeft ieder zijn eigen wijze van praten hier. Ik kan soms bars overkomen terwijl ik best lief ben, @Ama heeft ook een toontje, als voorbeeld, en heeft die ook al 15 jaar.
Al die tonen en kleuren en maniertjes máken FOK! tot wat het is. Een heel uniek geheel van stemmen en kleuren.

Zo beter uitgelegd?

pi_220263545
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:50 schreef yvonne het volgende:

[..]
Mag ik hier nog even op reageren? @:dr_flash post al 20 jaar op dezelfde toon of wijze, zo heeft ieder zijn eigen wijze van praten hier. Ik kan soms bars overkomen terwijl ik best lief ben, @:ama heeft ook een toontje, als voorbeeld, en heeft die ook al 15 jaar.
Al die tonen en kleuren en maniertjes máken FOK! tot wat het is. Een heel uniek geheel van stemmen en kleuren.

Zo beter uitgelegd?
Nee :(

Ik ben ook best lief :Y
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 12:52:45 #33
388664 crew  Dotteke
pi_220263554
quote:
11s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

KOm hier dan *;
  Admin donderdag 5 maart 2026 @ 12:53:08 #34
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220263558
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:47 schreef bianconeri het volgende:

[..]

In het begin kwamen er veel goede plannen naar voren, waar inderdaad minstens naar gekeken zou moeten worden.

Maar de laatste topics waren gewoon constante herhalingen van zetten, users die kwamen bashen en nog andere off topic gedoe.
En daar zijn lijsten van. Maar ik heb ook aangegeven dat na 6 dagen nasi (noodgedwongen door de drukte) we even een normale dag en avond willen.
En dat is vandaag ;)
Heeeeeeel even rust. Ik wilde minderen, niet meerderen _O-

donderdag 5 maart 2026 @ 12:54:08 #35
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220263567
Ach wat is fok, is fok de techniek of de gemeenschap.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Admin donderdag 5 maart 2026 @ 12:54:20 #36
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220263569
quote:

[..]

Ja enorm, en daar wordt weleens overheen gekeken.

Ik vind het bv leuk dat wij samen posten in sport topics, vind ik gewoon gezellig. c_/

[ Bericht 0% gewijzigd door yvonne op 05-03-2026 13:06:09 ]

Admin donderdag 5 maart 2026 @ 12:54:41 #37
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220263572
quote:
16s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Ach wat is fok, is fok de techniek of de gemeenschap.
Community!!!!

Admin donderdag 5 maart 2026 @ 12:55:07 #38
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220263578
Morgen F1, eindelijk

Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 12:57:24 #39
388664 crew  Dotteke
pi_220263606
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:55 schreef yvonne het volgende:
Morgen F1, eindelijk
Kijk ik al niet meer sinds het bij viaplay is
pi_220263608
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:54 schreef yvonne het volgende:

[..]
Community!!!!
"Gemeenschap" lijkt meer op neuken. Dat doen we hier niet toch? :{w Nee bah vies.
  donderdag 5 maart 2026 @ 12:57:50 #41
459912 FlippingCoin
pi_220263611
desnoods schrijven we de topics met graffiti op de muren!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  Admin donderdag 5 maart 2026 @ 12:58:24 #42
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220263623
quote:
16s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik woon op een hoekhuis, ruimte zat.

pi_220263624
quote:
16s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Nee daar schiet mijn postcount niks mee op :{w
  donderdag 5 maart 2026 @ 12:58:54 #44
459912 FlippingCoin
pi_220263634
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:58 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ik woon op een hoekhuis, ruimte zat.
die gebruiken ze voor dts wss :D
  donderdag 5 maart 2026 @ 12:59:58 #45
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_220263654
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
"Gemeenschap" lijkt meer op neuken. Dat doen we hier niet toch? :{w Nee bah vies.
Gisteren zei je nog wat anders tegen me :D
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_220263667
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:47 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Ja, die volgde ik. Ik heb er ook regelmatig in meegepost.

Ik vind niet dat het zijn meerwaarde kwijt was, maar daar verschillen we dan over van mening. Users die komen bashen doet niet af aan de users die welwillend waren/zijn, daar kun je ook op modereren tenslotte.
pi_220263673
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:59 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Gisteren zei je nog wat anders tegen me :D
Oh wat dan? Ik zeg zo veel tegen jou *;
  donderdag 5 maart 2026 @ 13:02:37 #48
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_220263679
quote:
11s.gif Op donderdag 5 maart 2026 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Oh wat dan? Ik zeg zo veel tegen jou *;
Oh, was het betekenisloos? ;(
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  donderdag 5 maart 2026 @ 13:03:25 #49
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_220263689
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 13:01 schreef beefkeek het volgende:

[..]

Ik vind niet dat het zijn meerwaarde kwijt was, maar daar verschillen we dan over van mening. Users die komen bashen doet niet af aan de users die welwillend waren/zijn, daar kun je ook op modereren tenslotte.
Het ging niet alleen over bashende users, maar voornamelijk herhalingen. Nieuwe tips kan je toch hier kwijt?
pi_220263695
quote:

[..]
Mag ik hier nog even op reageren? @:dr_flash post al 20 jaar op dezelfde toon of wijze, zo heeft ieder zijn eigen wijze van praten hier. Ik kan soms bars overkomen terwijl ik best lief ben, @:ama heeft ook een toontje, als voorbeeld, en heeft die ook al 15 jaar.

Zo beter uitgelegd?
Mijn wijze van praten werd gezien als zaniken, omdat ik het onnodig vond om te sneren naar mensen die tijd en moeite staken in proberen te helpen. Misschien heb ik dat verkeerd geīnterpreteerd, maar zo kwam ‘t op mij over. Daarom reageerde ik zo op @Dr_Flash - omdat het als “wat jij zegt doet er niet toe, dus hou je mond” over komt.

Maargoed, ik begrijp wat je bedoelt. Ben het met je eens dat die kakofonie aan karakters FOK! ook maakt wat het is.
pi_220263708
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 13:01 schreef beefkeek het volgende:

[..]

Maar als iedereen constant maar de tips uit reeks #1 blijft herhalen dan wordt het niet beter of wel?
Nieuwe tips waren er niet meer.

Qua meerwaarde zat/zit het er alleen in om de waarde en liefde van users voor FOK te delen.
Niet meer in het geven van tips enzo
pi_220263748
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 13:04 schreef beefkeek het volgende:
Daarom reageerde ik zo op @Dr_Flash - omdat het als “wat jij zegt doet er niet toe, dus hou je mond” over komt.
Al eerder gezegd: Hoe iets overkomt is niet mijn probleem. Dat doet de ontanger van het bericht. Sowieso had ik het in die eerste paar posts niet tegen iemand specifiek. Maar ik kan wel snappen dat je dat erin leest op zich ja.

Anyway: er zal over een paar dagen wel een update komen van waar aan gewerkt wordt enm welke kant we op gaan met z'n allen. Kunnen we daar weer van alles van vinden *O*
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 13:10:36 #53
388664 crew  Dotteke
pi_220263756
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 13:05 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Maar als iedereen constant maar de tips uit reeks #1 blijft herhalen dan wordt het niet beter of wel?

Qua meerwaarde zat/zit het er alleen in om de waarde en liefde van users voor FOK te delen.
Dat dus, het werd ook een gebash naar Danny en over het forum
Daar schieten we allemaal niets mee op
En mocht iemand nog een tip hebben dan weten ze altijd DM van Yvonne of een mod te vinden.
Alles is verzameld, alles wordt bekeken en laten we hopen op een mooie uitkomst
pi_220263758
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2026 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Al eerder gezegd: Hoe iets overkomt is niet mijn probleem. Dat doet de ontanger van het bericht.
Combinatie van beide partijen natuurlijk :)
Manier van schrijven net zo goed als manier van lezen.
  donderdag 5 maart 2026 @ 13:12:21 #55
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_220263773
Spraakfunctie inbouwen dan maar? :+
  Admin donderdag 5 maart 2026 @ 13:13:14 #56
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220263780
quote:

[..]

Nou! Jou geef ik een compliment! Meestal post een beetje bozig en nu ben je hartstikke behulpzaam. Een man met veel kanten ben je!

Admin donderdag 5 maart 2026 @ 13:14:19 #57
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220263790
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2026 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Al eerder gezegd: Hoe iets overkomt is niet mijn probleem. Dat doet de ontanger van het bericht. Sowieso had ik het in die eerste paar posts niet tegen iemand specifiek. Maar ik kan wel snappen dat je dat erin leest op zich ja.

Anyway: er zal over een paar dagen wel een update komen van waar aan gewerkt wordt enm welke kant we op gaan met z'n allen. Kunnen we daar weer van alles van vinden *O*
We hebben vandaag even een snipperdag, ik wil ook lekker slowchatten

pi_220263813
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2026 13:13 schreef yvonne het volgende:
Een man met veel kanten ben je!
Dat heb je al snel he, als je zo scherp als een knikker bent :P
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 13:16:54 #59
388664 crew  Dotteke
pi_220263824
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2026 13:14 schreef yvonne het volgende:

[..]
We hebben vandaag even een snipperdag, ik wil ook lekker slowchatten
Yeahh goed plan. De zon schijnt lekker ik ga straks ffkes buiten zitten
  donderdag 5 maart 2026 @ 13:17:45 #60
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_220263835
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2026 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Dat heb je al snel he, als je zo scherp als een knikker bent :P
_O-
  donderdag 5 maart 2026 @ 13:18:48 #61
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220263850
Het beheren van een forum is op zich niet duur.
Het is prijzenswaardig dat Danny er meer van maakt dan alleen een platform.
Maar het creëren van een verdienmodel ervoor blijkt behoorlijk lastig.
pi_220263957
quote:

[..]

Vind je? De opmerkingen van (bijvoorbeeld) Hanca kwamen in een later topic, net als de meeste dingen van Elvi en Moeraskat. Meer context leidde tot meer vragen/adviezen/aanpak en zorgde voor meer begrip voor de situatie (en meer donaties).

Ik kijk uit naar de updates, we gaan het wel zien.
pi_220263963
Misschien een ander soort slowchat van maken? Ipv wat al meer dan 100 keer aan best goede adviezen zijn gegeven hier iets persoonlijks van maken?

Waarom zit jij (nog steeds) op FOK!?

Ik word helemaal knetter van X, Facebook of Instagram daar krijg ik errors in mijn hoofd van. Hier kabbelen veel topics lekker door met reacties van heel veel verschillende types. Hopelijk wordt dit geen eenheidsworst met allemaal dezelfde mening.
pi_220263969
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2026 13:13 schreef yvonne het volgende:

[..]
Nou! Jou geef ik een compliment! Meestal post een beetje bozig en nu ben je hartstikke behulpzaam. Een man met veel kanten ben je!
:( :D
Kortgezegd :s)

Nou, nee niet boos hoor. Nooit. Maar reageer wel gewoon oprecht op verschillende standpunten :)
pi_220263979
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 13:28 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Vind je? De opmerkingen van (bijvoorbeeld) Hanca kwamen in een later topic, net als de meeste dingen van Elvi en Moeraskat. Meer context leidde tot meer vragen/adviezen/aanpak en zorgde voor meer begrip voor de situatie (en meer donaties).

Ik kijk uit naar de updates, we gaan het wel zien.
Natuurlijk was wat ik zei een beetje kort door de bocht.
Maar 99,99% was al niet meer gericht op nieuwe hulpmiddelen.
pi_220264216
quote:

[..]

Men had kunnen besluiten het topic te verplaatsen. Ook na deel 9 kwamen er weer users met nieuwe ideeën.
Niet iedereen zit 24/7 op dit forum.
Maar in de chronologie zijn er wel een paar zaken die ik als opvallend zou bestempelen:

-er moest dit weekend ¤3000 betaald worden. Lijkt me best een substantieel bedrag wat niet ineens uit de lucht komt vallen. Men is druk aan het doneren gegaan maar mij is nu onbekend of die rekening nu betaald is en of die verband houdt met deze site/forum. We zijn niet op zwart gegaan dus of de rekening is op tijd betaald of de nood was toch niet zo hoog. Maar dat geld lijkt binnen.
- de sponsor die de boel host trekt zich terug en er moest een oplossing komen. Gezien daar iemand 4 dagen heel erg druk mee bezig is geweest lijkt mij daar ook een behoorlijke noodzaak in gezeten te hebben.
- beide dingen zaken lijken dus op korte termijn FOK! te hebben gered en binnen een mum van tijd gaat het topic op slot want ineens zijn er genoeg tips om mee verder te gaan.
- het enige wat nu nog prominent op dit forum in beeld staat is de oproep om je aan te melden voor het social media team.

Voor alle users die op enige manier iets bij (hebben) willen dragen houd ik er zelf toch een vreemd smaakje aan over.
pi_220264235
Is dit de nieuwste SC?

Hier moet ik gepost hebben
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 13:47:31 #68
388664 crew  Dotteke
pi_220264262
quote:
7s.gif Op donderdag 5 maart 2026 13:44 schreef essnhills het volgende:
Is dit de nieuwste SC?

Hier moet ik gepost hebben
Hey Ess :W

Wees welkom :D
pi_220264279
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 13:41 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Men had kunnen besluiten het topic te verplaatsen. Ook na deel 9 kwamen er weer users met nieuwe ideeën.
Niet iedereen zit 24/7 op dit forum.
Maar in de chronologie zijn er wel een paar zaken die ik als opvallend zou bestempelen:

-er moest dit weekend ¤3000 betaald worden. Lijkt me best een substantieel bedrag wat niet ineens uit de lucht komt vallen. Men is druk aan het doneren gegaan maar mij is nu onbekend of die rekening nu betaald is en of die verband houdt met deze site/forum. We zijn niet op zwart gegaan dus of de rekening is op tijd betaald of de nood was toch niet zo hoog. Maar dat geld lijkt binnen.
- de sponsor die de boel host trekt zich terug en er moest een oplossing komen. Gezien daar iemand 4 dagen heel erg druk mee bezig is geweest lijkt mij daar ook een behoorlijke noodzaak in gezeten te hebben.
- beide dingen zaken lijken dus op korte termijn FOK! te hebben gered en binnen een mum van tijd gaat het topic op slot want ineens zijn er genoeg tips om mee verder te gaan.
- het enige wat nu nog prominent op dit forum in beeld staat is de oproep om je aan te melden voor het social media team.

Voor alle users die op enige manier iets bij (hebben) willen dragen houd ik er zelf toch een vreemd smaakje aan over.
True stopt in juni met EUnetworks, Tweakers bijvoorbeeld moet ook halsoverkop een verhuizing regelen.

Doordat ze zijn overgenomen hebben ze ook alle sponsering stop gezet.
speak only if it improves the silence.
pi_220264293
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 13:41 schreef Vliegbaard het volgende:
Eens, maar er is schijnbaar ook achter de schermen iets gaande met een werkgroep-achtig iets. Maar zitten wij blijkbaar niet bij :P
  Redactie Frontpage donderdag 5 maart 2026 @ 13:54:02 #71
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220264304
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:53 schreef yvonne het volgende:

[..]
En daar zijn lijsten van. Maar ik heb ook aangegeven dat na 6 dagen nasi (noodgedwongen door de drukte) we even een normale dag en avond willen.
En dat is vandaag ;)
Heeeeeeel even rust. Ik wilde minderen, niet meerderen _O-
Uit solidariteit ga ik vanavond maar eens een keertje nasi maken :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage donderdag 5 maart 2026 @ 13:59:21 #72
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220264346
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 13:28 schreef Firuze60 het volgende:
Misschien een ander soort slowchat van maken? Ipv wat al meer dan 100 keer aan best goede adviezen zijn gegeven hier iets persoonlijks van maken?

Waarom zit jij (nog steeds) op FOK!?

Ik word helemaal knetter van X, Facebook of Instagram daar krijg ik errors in mijn hoofd van. Hier kabbelen veel topics lekker door met reacties van heel veel verschillende types. Hopelijk wordt dit geen eenheidsworst met allemaal dezelfde mening.
Dat heb ik in het originele topic al gedaan :7
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 14:36 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind het erg jammer dat na het mooie begin dit topic weer langzaam verzandt in een welles-nietus discussie die met negativiteit wordt gevoed -O-. De meeste users komen hier al meer dan hun halve leven en hebben van alles meegemaakt en gedeeld, maar inmiddels hebben de zuurlingen weer de overhand genomen. Het lijkt vooral te gaan over hoe het er aan toe gaat in NWS/POL, de plekken waar veel meningen worden geuit en je net als in de samenleving zelf veel polarisatie ziet. Dus maar even een post om de mooie dingen van deze site uit te lichten, want als je alleen de negatieve kanten belicht zal het donker blijven.

Zelf ben ik een relatieve laatbloeier op FOK!, ik kwam hier pas kijken toen ik goed en wel (fysiek) volwassen was. Omdat ik een huis had gekocht had ik vragen over bepaalde klussen en kwam zodoende op het forum terecht via K&Wen daar veel advies gekregen. Hoewel het er tegenwoordig een stuk minder levendig is staan er nog steeds een hoop leuke topics, zoals de Funda reeks en diverse (langlopende) topics van users waarbij je kunt meegenieten van de hele verbouwing en waarin ook hulp en advies worden uitgewisseld.

Hoewel het maar een beperkte tijd van het jaar actueel is, is het Top2000 livetopic elk jaar weer genieten, hele dagen platen ophemelen of afkraken en met users spreken die je vaak alleen maar in die paar schamele weken per jaar spreekt.

Ik volg niet veel sporten, maar de F1 kijk ik wel graag, en het liefste ook met het livetopic hier open. Hier ben je met vrijwel allemaal gelijkgestemde liefhebbers die lekker ongezouten commentaar kunnen leveren op alles wat er rond de sport gebeurt. Ook zitten er genoeg users die soms met de meest random statistieken en feitjes komen waar je zelf niet eens aan had gedacht om ze op te zoeken.

Het WKN subforum is een mooie plek die qua activiteit vaak wel net zo wisselvallig is als het weer zelf. Als het weer een beetje kabbelt en er weinig spannends gebeurt qua neerslag of temperaturen is het er rustig. Maar zodra zich een sneeuwstorm of hittegolf opdoemt dan ontploft het forum en komen uit alle hoeken en kieren weer users enthousiast posten.

Hoewel ik er zelf niet in deelneem vind ik het wel altijd mooi om te zien hoe actief er wordt gepost als er weer een nieuw seizoen van WIDM komt of de acties die worden opgezet bij het ESF.

In TRV kan ik gewoon mijn reisverslag naar de VS plaatsen zonder daar politiek geneuzel overheen te krijgen. In LIF heb ik mijn hele verhaal over mijn ongeluk en de nasleep ervan van me kunnen afschrijven met louter positieve reacties. FHF heeft elk jaar de kerstpakkettenactie die nog steeds elk jaar vol passie door zoals de gevers als ontvangers wordt gedaan. En vanuit 'mijn' SC was er een hele actie opgezet toen ik in het ziekenhuis lag om een 'welkom thuis pakket' te maken, iets waar ik nog steeds enorm dankbaar (dat woord :r ) voor ben. Het feit alleen al dat zo'n grote groep 'onbekenden' daar überhaupt aan denkt en moeite voor doet geeft al aan hoe mooi het hier kan zijn O+

Nog even ter afsluiting, iedereen is hier verantwoordelijk om het een fijne plek te houden, we brengen hier allemaal meer uren door dan we willen toegeven. Wees gerust kritisch, maar verlies ook niet de mooie aspecten uit het oog.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220264355
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2026 13:59 schreef LTVDK het volgende:

[..]
[..]

Hier mag wel worden herhaald.. :D
pi_220264398
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 13:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Ess :W

Wees welkom :D
Ja toch eens even kijken wat er allemaal gaande is
pi_220264403
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2026 13:54 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Uit solidariteit ga ik vanavond maar eens een keertje nasi maken :Y
Nasi :9
pi_220264410
quote:
6s.gif Op donderdag 5 maart 2026 14:05 schreef essnhills het volgende:

Wees welkom
Ja nou niet veel meer. Slap keloel :P
pi_220264430
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2026 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja nou niet veel meer. Slap keloel :P
Oh, dus niet anders dan dat we normaal al doen?
pi_220264460
quote:
7s.gif Op donderdag 5 maart 2026 14:10 schreef essnhills het volgende:

[..]
Oh, dus niet anders dan dat we normaal al doen?
Niet heel veel spannender nee. Jij kunt dit ook :P
pi_220264466
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2026 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Niet heel veel spannender nee. Jij kunt dit ook :P
Woah, wat een vertrouwen
pi_220264522
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 13:52 schreef Piles het volgende:

[..]
Eens, maar er is schijnbaar ook achter de schermen iets gaande met een werkgroep-achtig iets. Maar zitten wij blijkbaar niet bij :P
Laat ik even voorop stellen dat ik mijn aangeboden hulp heb ingetrokken en derhalve ook niet rouwig ben dat ik niet in de werkgroep zit.

Mijn werkgever betaalt mij om een groot gedeelte van het jaar bezig te zijn met het verbeteren van het bedrijf. Daar was ik al langer mee bezig als projectleider maar heb daar sinds kort ook daadwerkelijk een volledige HBO-opleiding voor gevolgd. Tijdens die opleiding heb ik, samen met mijn studiegroep, 5 businessplannen moeten schrijven waarop de rest van de opleiding verschillende casussen mee werden behandeld. Van accountancy tot aan verbeterprocessen en alles daar tussen in.

Maar alles begint bij een visie. Een visie is een gedeelde waarde en een reden waarom mensen zich willen binden aan een bedrijf of project. Ik ben niet degene die de visie moet ontwikkelen, ik krijg er immers in het geval van FOK! niet voor betaald. Dat betekent niet dat dat er geen gedeelde waarde is, maar die gedeelde waarde zoals ik hem beleef is niet de waarde zoals Danny hem beleeft. En als die twee niet samen kunnen komen dan heeft het voor mij weinig zin om daar mijn tijd aan te spenderen. En dan kan ik me ook heel goed voorstellen dat mijn posts in heel die reeks op sommige punten als negatief opgevat kunnen worden. Maar dan geldt voor mij het volgende: The truth is in the eye of the beholder.

Bottom line voor mij, als je niet kritisch naar je eigen processen durft te kijken en durft te accepteren dat er verandering nodig is dan gaat er gewoon niks veranderen. Ze dronken een glas, deden een plas en alles bleef zoals het was.
pi_220264632
Leuk een nieuwe SC *O*
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 14:34:53 #82
388664 crew  Dotteke
pi_220264667
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 14:18 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Laat ik even voorop stellen dat ik mijn aangeboden hulp heb ingetrokken en derhalve ook niet rouwig ben dat ik niet in de werkgroep zit.

Mijn werkgever betaalt mij om een groot gedeelte van het jaar bezig te zijn met het verbeteren van het bedrijf. Daar was ik al langer mee bezig als projectleider maar heb daar sinds kort ook daadwerkelijk een volledige HBO-opleiding voor gevolgd. Tijdens die opleiding heb ik, samen met mijn studiegroep, 5 businessplannen moeten schrijven waarop de rest van de opleiding verschillende casussen mee werden behandeld. Van accountancy tot aan verbeterprocessen en alles daar tussen in.

Maar alles begint bij een visie. Een visie is een gedeelde waarde en een reden waarom mensen zich willen binden aan een bedrijf of project. Ik ben niet degene die de visie moet ontwikkelen, ik krijg er immers in het geval van FOK! niet voor betaald. Dat betekent niet dat dat er geen gedeelde waarde is, maar die gedeelde waarde zoals ik hem beleef is niet de waarde zoals Danny hem beleeft. En als die twee niet samen kunnen komen dan heeft het voor mij weinig zin om daar mijn tijd aan te spenderen. En dan kan ik me ook heel goed voorstellen dat mijn posts in heel die reeks op sommige punten als negatief opgevat kunnen worden. Maar dan geldt voor mij het volgende: The truth is in the eye of the beholder.

Bottom line voor mij, als je niet kritisch naar je eigen processen durft te kijken en durft te accepteren dat er verandering nodig is dan gaat er gewoon niks veranderen. Ze dronken een glas, deden een plas en alles bleef zoals het was.
Wie heeft het over een werkgroep?
Er is al een paar keer een link gedeeld waar je mee kan denken over FOK en sociaal media
https://forum.fok.nl/forum/269
Een werkgroep over de ideen die geopperd zijn is er niet.
Laat dat eerst eens goed door Danny en de admins bekeken worden.
pi_220264675
Ik snap werkelijk de arrogantie niet.
FOK! bestaat al 25 jaar dus de visie van Danny en zijn team zal niet zo verkeerd zijn.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Admin donderdag 5 maart 2026 @ 14:41:58 #84
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220264739
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2026 13:59 schreef LTVDK het volgende:

[..]
[..]

Oh, aangenaam c_/

Admin donderdag 5 maart 2026 @ 14:43:32 #85
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220264751
Er is geen werkgroep, er is hulp gevraagd bij social media.
Het is jammer dat je nu al opgeeft. Geef het een kans.

Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 14:43:41 #86
388664 crew  Dotteke
pi_220264753
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2026 14:41 schreef yvonne het volgende:

[..]
Oh, aangenaam c_/
A je komt koffie brengen? Lekker
  Admin donderdag 5 maart 2026 @ 14:44:19 #87
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220264760
quote:
99s.gif Op donderdag 5 maart 2026 14:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
Leuk een nieuwe SC *O*
Welkom

donderdag 5 maart 2026 @ 14:46:36 #88
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220264779
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Beschonken toestanden *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220264781
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2026 14:43 schreef yvonne het volgende:
Er is geen werkgroep, er is hulp gevraagd bij social media.
Het is jammer dat je nu al opgeeft. Geef het een kans.
De indruk dat er een groep achter de schermen bezig was, buiten SM, is toch wel degelijk gewekt; ik weet niet door wie en of die users ook in de FOK!-crew zitten maar het is tot aan nu dan ook niet echt tegen gesproken.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 5 maart 2026 @ 14:49:24 #90
485843 crew  Jippie
pi_220264818
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 14:49:49 #91
388664 crew  Dotteke
pi_220264827
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 14:46 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
De indruk dat er een groep achter de schermen bezig was, buiten SM, is toch wel degelijk gewekt; ik weet niet door wie en of die users ook in de FOK!-crew zitten maar het is tot aan nu dan ook niet echt tegen gesproken.
IK snap niet waar dat vandaan komt eerlijk gezegd. Er zijn een paar users die mee hebben geholpen met alles filteren. Maar het bekijken van alle gegeven punten gebeurd door Danny en de admin.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 5 maart 2026 @ 14:50:01 #92
485843 crew  Jippie
pi_220264832
Oh,als user gepost :@
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 14:51:39 #93
388664 crew  Dotteke
pi_220264866
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2026 14:50 schreef Jippie het volgende:
Oh,als user gepost :@
Hoe bedoel je?
  donderdag 5 maart 2026 @ 14:51:58 #94
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220264877
quote:

[..]
Her is altijd bijna weekend *O*

Immers, tijd is relatief, en op maandagochtend is het weekend nog maar 5 dagen verwijderd *O*
A murky, forgotten land.
  Admin donderdag 5 maart 2026 @ 14:52:34 #95
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220264885
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 14:46 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ah so. Nee dan is er een Babylonische spraakverwarring ontstaan. Ik heb vandaag rustdag, maar de lijst met punten ligt nu bij de FA'S en daar gaan we mee aan de slag, lukt het ons niet gaan we naar dmods, komen we op sommige punten er nog niet uit dan vraag ik het aan de users, in een topic.

Zoiets had ik in gedachte

pi_220264910
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2026 14:52 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ah so. Nee dan is er een Babylonische spraakverwarring ontstaan. Ik heb vandaag rustdag, maar de lijst met punten ligt nu bij de FA'S en daar gaan we mee aan de slag, lukt het ons niet gaan we naar dmods, komen we op sommige punten er nog niet uit dan vraag ik het aan de users, in een topic.

Zoiets had ik in gedachte
Helder.
Die werkwijze was mij, en ik denk een aantal met mij, niet op die manier duidelijk.
  Admin donderdag 5 maart 2026 @ 15:00:11 #97
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220264926
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 14:57 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Helder.
Die werkwijze was mij, en ik denk een aantal met mij, niet op die manier duidelijk.
Nee ik vrees dat door de enorme hoeveelheid posts er verwarring is ontstaan.. Maar ik ben blij dat je het aangeeft want dan kan ik dingen uitleggen.

Iig dank je voor je bericht.

Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 15:00:50 #98
388664 crew  Dotteke
pi_220264930
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 14:57 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Helder.
IK heb het toch een paar keer benoemd dat Danny en de admins er eerst naar gingen kijken
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 15:01:34 #99
388664 crew  Dotteke
pi_220264932
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2026 15:00 schreef yvonne het volgende:

[..]
Nee ik vrees dat door de enorme hoeveelheid posts er verwarring is ontstaan.. Maar ik ben blij dat je het aangeeft want dan kan ik dingen uitleggen.

Iig dank je voor je bericht.
Het ging ook zo snel dat je makkelijk berichten over het hoofd kon zien. Of dat er zoveel waren dat je geen zin had om terug te lezen
pi_220264961
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 15:00 schreef Dotteke het volgende:

[..]
IK heb het toch een paar keer benoemd dat Danny en de admins er eerst naar gingen kijken
Oh dat klopt ook maar dat het een hoeft het ander ook niet uit te sluiten. Maar dat is bij deze dan dus recht gezet.

Ik kan me voorstellen dat het soms wat drammerig over kan komen. Als dat zo is, is dat niet de intentie. Maar als we hier alleen maar glitterplaatjes mogen posten dan worden dergelijke zaken ook niet opgehelderd.
pi_220264969
En nu trek ik mijn trui uit en ga ik lekker met de hond een flink stuk wandelen.
Na de actieve bemoeienissen alhier en op mijn werk heb ik t ook wel een beetje gehad -O-
  Admin donderdag 5 maart 2026 @ 15:07:49 #102
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220264973
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 15:05 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Oh dat klopt ook maar dat het een hoeft het ander ook niet uit te sluiten. Maar dat is bij deze dan dus recht gezet.

Ik kan me voorstellen dat het soms wat drammerig over kan komen. Als dat zo is, is dat niet de intentie. Maar als we hier alleen maar glitterplaatjes mogen posten dan worden dergelijke zaken ook niet opgehelderd.
Ben blij dat get duidelijk is en hé, ik geef toe, soms moet je m'n yvonniaans ook begrijpen.

Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 15:08:05 #103
388664 crew  Dotteke
pi_220264976
quote:

[..]

Het is goed dat je het vraagt, en vragen zijn er om te beantwoorden.
pi_220265020
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2026 14:44 schreef yvonne het volgende:

[..]
Welkom
Dank je *O*
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 5 maart 2026 @ 15:17:47 #105
485843 crew  Jippie
pi_220265049
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 14:51 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hoe bedoel je?
Het Illuminatie plaatje hierboven
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 5 maart 2026 @ 15:20:16 #106
485843 crew  Jippie
pi_220265068
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 15:07 schreef Vliegbaard het volgende:
En nu trek ik mijn trui uit en ga ik lekker met de hond een flink stuk wandelen.
Na de actieve bemoeienissen alhier en op mijn werk heb ik t ook wel een beetje gehad -O-
Zo is het, het leven is veel te mooi om alleen met problemen bezig te zijn. Wandel ze!
pi_220265103
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 15:07 schreef Vliegbaard het volgende:
Een trui :o
  donderdag 5 maart 2026 @ 15:26:00 #108
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220265112
quote:
99s.gif Op donderdag 5 maart 2026 15:24 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Idd, ik loop alweer een ruime week met alleen een T-shirt of polo (geen VW) buiten rond _O_

En een broek natuurlijk :P

Al de hele week droog en zonnig en 17/18 graden _O_
A murky, forgotten land.
  Admin donderdag 5 maart 2026 @ 15:30:00 #109
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220265140
Trui vandaag voor het eerst uit

donderdag 5 maart 2026 @ 15:30:59 #110
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_220265147
Ik ga de korte broek aan doen
  donderdag 5 maart 2026 @ 15:33:42 #111
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220265171
quote:

[..]
Bekijk deze YouTube-video
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 5 maart 2026 @ 15:45:22 #112
473584 Gretzl
pi_220265214
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 14:36 schreef LTVDK het volgende:
Zelf ben ik een relatieve laatbloeier op FOK!, ik kwam hier pas kijken toen ik goed en wel (fysiek) volwassen was. Omdat ik een huis had gekocht had ik vragen over bepaalde klussen en kwam zodoende op het forum terecht via K&Wen daar veel advies gekregen. Hoewel het er tegenwoordig een stuk minder levendig is staan er nog steeds een hoop leuke topics, zoals de Funda reeks en diverse (langlopende) topics van users waarbij je kunt meegenieten van de hele verbouwing en waarin ook hulp en advies worden uitgewisseld.
Zelf ook pas voor het eerst op het FOK! forum gearriveerd toen ik al begin 20 was, en elders al meerdere forumlevens achter de rug had.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Gelukkig is FOK! er nog wel. Zonder FOK! zou ik enkel nog op verschillende muziekfora actief zijn, terwijl ik het juist leuk vind om zo nu en dan de verbreding te zoeken.

Voordat ik me registreerde op FOK! had ik al wel jaren de frontpage als een van m'n nieuwsbronnen gebruikt (en las de columns ook graag). Maar dat verdween langzaam uit m'n systeem toen ik eenmaal een smartphone kreeg.

quote:
Hoewel het maar een beperkte tijd van het jaar actueel is, is het Top2000 livetopic elk jaar weer genieten, hele dagen platen ophemelen of afkraken en met users spreken die je vaak alleen maar in die paar schamele weken per jaar spreekt.
Dit dus *G* *O* De Top 2000 is en blijft fe belangrijkste reden waarom ik - ondanks perioden van inactiviteit - altijd weer terugkeer naar FOK! aan het einde van het jaar. Tegenwoordig is er in november ook al genoeg leven in de brouwerij in de topicreeks. En iconen als @Mexicanobakker, @DecoAoreste en @Tussle266 zorgen er met hun songbesprekingen voor dat er door het jaar heen ook nog wat te lezen is over ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ _O_

quote:
Ik volg niet veel sporten, maar de F1 kijk ik wel graag, en het liefste ook met het livetopic hier open. Hier ben je met vrijwel allemaal gelijkgestemde liefhebbers die lekker ongezouten commentaar kunnen leveren op alles wat er rond de sport gebeurt. Ook zitten er genoeg users die soms met de meest random statistieken en feitjes komen waar je zelf niet eens aan had gedacht om ze op te zoeken.
Lekker keuvelen over (live) sport is reden #2 dat ik graag op het forum kom. De Olympische Winterspelen afgelopen maand waren een warm bad met veel toffe users die dan meeposten/meeleven O+ _O_ Het traditionele WK darts in december/januari valt ook zeker onder die noemer. En het is ook heerlijk om hier geregeld op de staat van het Nederlandse tennis af te geven. ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door Gretzl op 05-03-2026 16:42:09 ]
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
pi_220265258
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga de korte broek aan doen
Nubpas :o
  Admin donderdag 5 maart 2026 @ 16:01:07 #114
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220265282
Ik heb sinds kort SPO ontdekt en daar is het enorm gezellig. Leuke mensen en alles regelt zichzelf daar.

pi_220265298
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2026 16:01 schreef yvonne het volgende:
Ik heb sinds kort SPO ontdekt en daar is het enorm gezellig. Leuke mensen en alles regelt zichzelf daar.
SPO?
  Admin donderdag 5 maart 2026 @ 16:04:09 #116
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220265304
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 16:03 schreef TjjWester het volgende:

[..]
SPO?
Hoe dan /n00b

Admin donderdag 5 maart 2026 @ 16:08:15 #117
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220265341
SPT |:(

Wat onlogisch :+

Redactie Sport donderdag 5 maart 2026 @ 16:09:40 #118
109131 crew  sportfreak
pi_220265357
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2026 16:08 schreef yvonne het volgende:
SPT |:(

Wat onlogisch :+
Ook in SPO ben je van harte welkom hoor :+

https://forum.fok.nl/forum/42
  Admin donderdag 5 maart 2026 @ 16:13:18 #119
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220265388
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 16:09 schreef sportfreak het volgende:

[..]

Zie! Ik wist dat er ergens SPO bestond.

Ik weet niet zo goed wat ik daar moet zeggen. Er is geen kopje F1 :'(

pi_220265392
quote:

[..]

Wat is dat voor een Uber geheim forum?
  Admin donderdag 5 maart 2026 @ 16:15:01 #121
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220265403
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 16:13 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Wat is dat voor een Uber geheim forum?
*speelt spannende muziek*

donderdag 5 maart 2026 @ 16:17:48 #122
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_220265413
quote:

[..]

Zeker een SPOOKforum. Ik mag er niet eens in :P
pi_220265440
quote:

[..]

:Y

Ik lees alles nu pas trouwens. Spuit elf. Kom te weinig op FOK!, maar ben het wel met de TT eens.
  Admin donderdag 5 maart 2026 @ 16:25:37 #124
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220265447
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2026 16:24 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik lees alles nu pas trouwens. Spuit elf. Kom te weinig op FOK!, maar ben het wel met de TT eens.
Mooi :Y

donderdag 5 maart 2026 @ 16:26:46 #125
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_220265450
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2026 16:24 schreef Anne het volgende:

[..]

Oh gelukkig maar. Anders was alles voor niks geweest :P
pi_220265455
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2026 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Oh gelukkig maar. Anders was alles voor niks geweest :P
Doe eens lief }:| .
pi_220265479
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2026 14:52 schreef yvonne het volgende:
Fijn dat de aanpak nu duidelijk is. Er ontstond een hoop verwarring afgelopen dagen inderdaad, en daardoor het gevoel niet gehoord te worden.

Enige kritische vraag die ik wil stellen: waarom is dit niet eerder gebeurd (visie/beleid/verbeteringen A > FA > Mod). Niet om te verwijten, maar waarom dan nu wel het vertrouwen dat het van de grond komt met deze groep?

Ik zie hier een hoop users die écht goeie ideeën en energie/overtuiging hebben, maar daardoor dus toch aan de zijlijn blijven.
Mij persoonlijk motiveert het niet om uitgebreid mee te blijven denken. Laat de A / FA / mods het dan ook maar zelf bedenken ;)

En eeuwig zonde dat @Vliegbaard zich heeft teruggetrokken natuurlijk, ik zag het wel voor me dat die (met nog een paar mensen) de kar ging trekken :)
  donderdag 5 maart 2026 @ 16:38:03 #128
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_220265516
quote:
11s.gif Op donderdag 5 maart 2026 16:27 schreef Anne het volgende:

[..]
Doe eens lief }:| .
Wat. Ik doe lief :o
pi_220265559
quote:
99s.gif Op donderdag 5 maart 2026 15:24 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Het is bij ons op kantoor altijd te koud. Zelfs als het buiten 30 graden is. Dat komt wellicht ook omdat je eigenlijk de hele dag stil zit. Gelukkig ben ik een heel groot gedeelte van het jaar onderweg. Het is nu rustig en dan zit ik dus wat vaker in de kou.
pi_220265631
Oh, hier is een nieuwe kernploeg samengesteld zie ik.
Mag ik aanschuiven of moet ik me dan eerst netjes voorstellen?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 16:59:11 #131
388664 crew  Dotteke
pi_220265635
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 16:32 schreef Piles het volgende:

[..]
Fijn dat de aanpak nu duidelijk is. Er ontstond een hoop verwarring afgelopen dagen inderdaad, en daardoor het gevoel niet gehoord te worden.

Enige kritische vraag die ik wil stellen: waarom is dit niet eerder gebeurd (visie/beleid/verbeteringen A > FA > Mod). Niet om te verwijten, maar waarom dan nu wel het vertrouwen dat het van de grond komt met deze groep?

Ik zie hier een hoop users die écht goeie ideeën en energie/overtuiging hebben, maar daardoor dus toch aan de zijlijn blijven.
Mij persoonlijk motiveert het niet om uitgebreid mee te blijven denken. Laat de A / FA / mods het dan ook maar zelf bedenken ;)

En eeuwig zonde dat @:Vliegbaard zich heeft teruggetrokken natuurlijk, ik zag het wel voor me dat die (met nog een paar mensen) de kar ging trekken :)
Als ik op een vergadering zit en ik moet advies geven is het ook de directie die beslist of en wanneer het uitgevoerd gaat worden.

Of we mogen meepraten over een beleidsplan. Mogen we onze visie geven maar het is nog altijd de directie die later beslist over het hoe of wat

En als je dan ziet dat het advies of het of je plan doorgevoerd wordt is dat toch prachtig.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 05-03-2026 17:24:54 ]
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 16:59:49 #132
388664 crew  Dotteke
pi_220265640
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2026 16:58 schreef sigme het volgende:
Schuif maar gezellig aan.
Pak een bakkie koffie bij de bar en klets gezellig mee :D
pi_220265651
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 16:47 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Het is bij ons op kantoor altijd te koud. Zelfs als het buiten 30 graden is. Dat komt wellicht ook omdat je eigenlijk de hele dag stil zit. Gelukkig ben ik een heel groot gedeelte van het jaar onderweg. Het is nu rustig en dan zit ik dus wat vaker in de kou.
Ow ja airco zeker -O-
pi_220265652
quote:
Hola *O* :W
pi_220265659
Ik heb te weinig stappen, ik moet er nog 1100 -O-
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 5 maart 2026 @ 17:03:06 #136
485843 crew  Jippie
pi_220265661
quote:
7s.gif Op donderdag 5 maart 2026 15:45 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Zelf ook pas voor het eerst op het FOK! forum gearriveerd toen ik al begin 20 was, en elders al meerdere forumlevens achter de rug had.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Gelukkig is FOK! er nog wel. Zonder FOK! zou ik enkel nog op verschillende muziekfora actief zijn, terwijl ik het juist leuk vind om zo nu en dan de verbreding te zoeken.

Voordat ik me registreerde op FOK! had ik al wel jaren de frontpage als een van m'n nieuwsbronnen gebruikt (en las de columns ook graag). Maar dat verdween langzaam uit m'n systeem toen ik eenmaal een smartphone kreeg.
[..]
Dit dus *G* *O* De Top 2000 is en blijft fe belangrijkste reden waarom ik - ondanks perioden van inactiviteit - altijd weer terugkeer naar FOK! aan het einde van het jaar. Tegenwoordig is er in november ook al genoeg leven in de brouwerij in de topicreeks. En iconen als @:mexicanobakker, @:DecoAoreste en @:Tussle266 zorgen er met hun songbesprekingen voor dat er door het jaar heen ook nog wat te lezen is over ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ _O_
[..]
Lekker keuvelen over (live) sport is reden #2 dat ik graag op het forum kom. De Olympische Winterspelen afgelopen maand waren een warm bad met veel toffe users die dan meeposten/meeleven O+ _O_ Het traditionele WK darts in december/januari valt ook zeker onder die noemer. En het is ook heerlijk om hier geregeld op de staat van het Nederlandse tennis af te geven. ;)
Het Lange Mensen forum :D heb daar ook veel rondgeneusd ivm man van 2 meter en oudste zoon die als kind boven alle groeicurves groeide.

Uiteindelijk is hij 2.06 m lang geworden. Als kind hebben ze in het VU zijn groeischijf gecontroleerd en hij zou tussen de 2.02 m en 2.12 uitkomen, we kregen voorstel tot medicatie groeiremmers maar niet gedaan vanwege bijwerkingen en onzekerheid effect.
pi_220265666
quote:
99s.gif Op donderdag 5 maart 2026 17:02 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Ow ja airco zeker -O-
Uiteraard. En het ergste is dat de temperatuurregeling 0,0 invloed lijkt te hebben.
pi_220265690
Tijd voor eten :Y)
  donderdag 5 maart 2026 @ 17:10:54 #139
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220265717
quote:

[..]

Zo beter uitgelegd?
Niet helemaal waar, want de één krijgt bij een beetje piepen een ban en de ander mag lekker door brommen. Meten met twee maten noem ik dat. Maar dat zal wel weer aan mij liggen. :D

Dit was een helemaal niet verkeerd bedoelde post :)
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  donderdag 5 maart 2026 @ 17:12:59 #140
505120 RedShoe
pi_220265735
Verder vroeg ik me af waar je een column kan inzenden? Ik vind het wel in de Submit, maar dan moet je een link toevoegen.
.
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 17:14:26 #141
388664 crew  Dotteke
pi_220265738
quote:
4s.gif Op donderdag 5 maart 2026 17:12 schreef RedShoe het volgende:
Verder vroeg ik me af waar je een column kan inzenden? Ik vind het wel in de Submit, maar dan moet je een link toevoegen.
Vraag door gestuurd naar iemand van de FP
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 5 maart 2026 @ 17:21:29 #142
485843 crew  Jippie
pi_220265775
quote:
4s.gif Op donderdag 5 maart 2026 17:12 schreef RedShoe het volgende:
Ik heb volgens mij gisteravond een submit van je geplaatst over Rachel Hazes, maar misschien haal ik namen door elkaar :@

https://frontpage.fok.nl/submit/form
  donderdag 5 maart 2026 @ 17:25:56 #143
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_220265797
quote:
Ik heb te weinig stappen, ik moet er nog 1100 -O-
Ja ik ook zoiets nog. Nou ja ik ga niet meteen naar bed :)
pi_220265810
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja ik ook zoiets nog. Nou ja ik ga niet meteen naar bed :)
Zo nog even half uurtje lopen. Dan red ik het wel ^O^
pi_220265824
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 16:59 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Schuif maar gezellig aan.
Pak een bakkie koffie bij de bar en klets gezellig mee :D
Je bent ook wel een dotje ook he?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 17:32:09 #146
388664 crew  Dotteke
pi_220265839
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2026 17:30 schreef sigme het volgende:

[..]
Je bent ook wel een dotje ook he?
Laat dat je maar weg hoor, dat was eens :P
Ben nu een flinke Dot
pi_220265886
quote:

[..]
Hola *O* :W
Hola. Ik heb jou pohi eens even bekeken, ik weet niet of ik wel met jou in 1 topic kan posten hoor _O- :D

Nou ja, dat is nou net het leuke van fok natuurlijk, en/of van een rel/onheilstijding: je komt nog eens iemand tegen die je eigenlijk nooit tegen zou komen. Valt er zowaar mee te praten ook O+
  Admin donderdag 5 maart 2026 @ 17:38:03 #148
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220265888
quote:
4s.gif Op donderdag 5 maart 2026 17:10 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Niet helemaal waar, want de één krijgt bij een beetje piepen een ban en de ander mag lekker door brommen. Meten met twee maten noem ik dat. Maar dat zal wel weer aan mij liggen. :D

Dit was een helemaal niet verkeerd bedoelde post :)
Nee, dat heet 'menselijk'

pi_220265894
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2026 17:38 schreef yvonne het volgende:

[..]
Nee, dat heet 'menselijk'
En "ken uw pappenheimers".
pi_220265909
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2026 17:37 schreef sigme het volgende:

[..]
Hola. Ik heb jou pohi eens even bekeken, ik weet niet of ik wel met jou in 1 topic kan posten hoor _O- :D

Nou ja, dat is nou net het leuke van fok natuurlijk, en/of van een rel/onheilstijding: je komt nog eens iemand tegen die je eigenlijk nooit tegen zou komen. Valt er zowaar mee te praten ook O+
Hoezo niet :o
  Admin donderdag 5 maart 2026 @ 17:40:31 #151
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220265913
quote:
Hé, welkom

Admin donderdag 5 maart 2026 @ 17:42:41 #152
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220265931
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 16:32 schreef Piles het volgende:

[..]

En eeuwig zonde dat @:Vliegbaard zich heeft teruggetrokken natuurlijk, ik zag het wel voor me dat die (met nog een paar mensen) de kar ging trekken :)
Ik snap je post echt niet. Er was geen werkgroep, maar dat was toch al uitgesproken?

pi_220265960
quote:
99s.gif Op donderdag 5 maart 2026 17:40 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Hoezo niet :o
BB, RLS, ONZ huuuuuuuuuh :D
pi_220265971
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2026 17:40 schreef yvonne het volgende:

[..]
Hé, welkom
Dank, dakduif.
Ben je nog altijd 39? Ik moet daar soms aan denken, dat ik jouw leeftijd had toen ik op een (klus)meet bij @nikky was.
pi_220265984
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 16:59 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Als ik op een vergadering zit en ik moet advies geven is het ook de directie die beslist of en wanneer het uitgevoerd gaat worden.

Of we mogen meepraten over een beleidsplan. Mogen we onze visie geven maar het is nog altijd de directie die later beslist over het hoe of wat

En als je dan ziet dat het advies of het of je plan doorgevoerd wordt is dat toch prachtig.

Ah, dus FOK! gaat nu bestuurd worden als bedrijf. Ok, dat is mooi :)
pi_220265993
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2026 17:42 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ik snap je post echt niet. Er was geen werkgroep, maar dat was toch al uitgesproken?
Nou ja, laat maar dan. Ook geen zin om er meer woorden aan vuil te maken. Succes met de plannen in elk geval :)
  donderdag 5 maart 2026 @ 17:51:28 #157
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_220266001
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2026 17:49 schreef Piles het volgende:

[..]
Ah, dus FOK! gaat nu bestuurd worden als bedrijf. Ok, dat is mooi :)
"Ik vond de babes deze week matig! Ik wil mijn geld terug! Hier is het bonnetje!"
  Admin donderdag 5 maart 2026 @ 17:53:20 #158
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220266018
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2026 17:48 schreef sigme het volgende:

[..]
Dank, dakduif.
Ben je nog altijd 39? Ik moet daar soms aan denken, dat ik jouw leeftijd had toen ik op een (klus)meet bij @:nikky was.
Zie nou, dat hoor ik voor het eerst, wat leuk, zal wel jaaaare geleden zijn.

Admin donderdag 5 maart 2026 @ 17:53:47 #159
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220266022
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 17:50 schreef Piles het volgende:

[..]
Nou ja, laat maar dan. Ook geen zin om er meer woorden aan vuil te maken. Succes met de plannen in elk geval :)
Dankjewel :)

pi_220266082
quote:
89s.gif Op donderdag 5 maart 2026 17:46 schreef sigme het volgende:

[..]
BB, RLS, ONZ huuuuuuuuuh :D
Ow :@
  Admin donderdag 5 maart 2026 @ 18:08:58 #161
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220266137
Maar @sigme, mijn zoon is 40,dát is me bizar, heeeeel raar.

Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 18:10:17 #162
388664 crew  Dotteke
pi_220266143
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2026 18:08 schreef yvonne het volgende:
Maar @:sigme, mijn zoon is 40,dát is me bizar, heeeeel raar.
Dan is jou zoon een jaar jonger dan mijn zoon.
Jemig Yvonne ooit waren wij dat ook :D
pi_220266161
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 18:10 schreef Dotteke het volgende:

[..]
En jouw zoon weer een jaar jonger dan mijn dochter, bejaardenclubje hier.. _O-
  Admin donderdag 5 maart 2026 @ 18:11:57 #164
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220266163
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 18:10 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Toen had ik nog 2 hele borsten :')

Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 18:12:43 #165
388664 crew  Dotteke
pi_220266176
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2026 18:11 schreef yvonne het volgende:

[..]
Toen had ik nog 2 hele borsten :')
:*
Bij mij stonden ze nog fier :D
  Admin donderdag 5 maart 2026 @ 18:25:57 #166
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220266285
Luitjes, ik ga lekker serietje kijken. Tot morgen!!

pi_220266299
Het is afgekoeld buiten -O- ik heb het gewoon koud nu :o
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 18:31:59 #168
388664 crew  Dotteke
pi_220266336
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 18:25 schreef yvonne het volgende:
Luitjes, ik ga lekker serietje kijken. Tot morgen!!
Veel plezier Tot morgen :W
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 18:32:22 #169
388664 crew  Dotteke
pi_220266340
quote:
99s.gif Op donderdag 5 maart 2026 18:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
Het is afgekoeld buiten -O- ik heb het gewoon koud nu :o
Als de zon weg is koelt het ook hard af

Hoor net dat er kans is op nachtvorst
  donderdag 5 maart 2026 @ 18:35:50 #170
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_220266377
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 18:32 schreef Dotteke het volgende:

[..]

RAYONHOOFDEN :o
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 18:36:29 #171
388664 crew  Dotteke
pi_220266389
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
RAYONHOOFDEN :o
Kunnen we in de bikini gaan schaatsen
  donderdag 5 maart 2026 @ 18:39:16 #172
505120 RedShoe
pi_220266419
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2026 17:21 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik heb volgens mij gisteravond een submit van je geplaatst over Rachel Hazes, maar misschien haal ik namen door elkaar :@

https://frontpage.fok.nl/submit/form
Klopt, maar ik bedoel als je een eigen column wil schrijven...waar kan je die dan neerdumpen?
.
pi_220266425
quote:
4s.gif Op donderdag 5 maart 2026 18:39 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Klopt, maar ik bedoel als je een eigen column wil schrijven...waar kan je die dan neerdumpen?
doe maar hier, wij oordelen wel
  donderdag 5 maart 2026 @ 18:42:08 #174
505120 RedShoe
pi_220266434
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 18:40 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
doe maar hier, wij oordelen wel
Haha :D dat doen we maar niet :+
.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 5 maart 2026 @ 18:43:41 #175
485843 crew  Jippie
pi_220266439
quote:
4s.gif Op donderdag 5 maart 2026 18:39 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Op dezelfde manier, je kunt aangeven - nieuws - column - weblog - zie hieronder:

c57b28fcda8d686a9d9f372191f9d455dde953bd.jpg?1772732623
  donderdag 5 maart 2026 @ 18:48:22 #176
505120 RedShoe
pi_220266471
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2026 18:43 schreef Jippie het volgende:

[..]
Op dezelfde manier, je kunt aangeven - nieuws - column - weblog - zie hieronder:

[ afbeelding ]
Ah, oké. :) Je moet alleen een url plaatsen anders gaat ie niet verder. Probleem is dat ik geen url heb, want het komt dan niet van een website.
Dus gewoon een willekeurige link invoeren dan?
.
pi_220266479
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2026 18:08 schreef yvonne het volgende:
Maar @:sigme, mijn zoon is 40,dát is me bizar, heeeeel raar.
Nee hoor, dat kan niet, dat bestaat niet.

Dat ik zo oud was als jij, dat moet 14 jaar geleden zijn. Volgens mij had fok FHF toen kort daarvoor opgestart en volgde het daaruit? Of heb ik de oprichting van FHF mede bepleit naar aanleiding van die klusmeet. Achach, alles loopt dooreenander in mijn hoofd. Hoe dan ook, dat waren nog eens tijden!
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 5 maart 2026 @ 18:53:50 #178
485843 crew  Jippie
pi_220266519
quote:
4s.gif Op donderdag 5 maart 2026 18:48 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Ah, oké. :) Je moet alleen een url plaatsen anders gaat ie niet verder. Probleem is dat ik geen url heb, want het komt dan niet van een website.
Dus gewoon een willekeurige link invoeren dan?
Nee toch?Dat is alleen bij nieuws en weblog. Anders vul je www.fok.nl in, dat is een betrouwbare bron :D
  donderdag 5 maart 2026 @ 18:55:59 #179
505120 RedShoe
pi_220266531
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2026 18:53 schreef Jippie het volgende:

[..]
Nee toch?Dat is alleen bij nieuws en weblog. Anders vul je www.fok.nl in, dat is een betrouwbare bron :D
Oke zal kijken wat ik doe :P
.
pi_220266584
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2026 17:53 schreef yvonne het volgende:

[..]
Zie nou, dat hoor ik voor het eerst, wat leuk, zal wel jaaaare geleden zijn.
Kiek: FHF / Klusmeet bij Nikky in Duitsland...
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 14:47 schreef sigme het volgende:
30 juni zou ik wel kunnen. Als Isabeau dan de trein naar Groningen neemt, neem ik d'r mee.
Benzinekettingzaag heb ik ook wel, maar ik kan 'm niet bedienen.

Mijn enige probleem is dat ik alleen overdag kan, dus mocht ik komen dan ben ik er tegen koffietijd en taai ik eind vd middag af.
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 19:05:08 #181
249559 crew  Lavenderr
pi_220266613
Fijn dat alles gewoon weer doorgaat.
  donderdag 5 maart 2026 @ 19:07:59 #182
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_220266648
Ik ga schaatsen kijken trouwens :W
pi_220266655
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 18:40 schreef Vliegbaard het volgende:

<knip>
Vanwaar de UI-wijziging? Ik was net aan je gewend geraakt.
pi_220266662
quote:
5s.gif Op donderdag 5 maart 2026 19:08 schreef sigme het volgende:

[..]
Vanwaar de UI-wijziging? Ik was net aan je gewend geraakt.
Ja ik bedacht me net dat ik het beu was. Ik doe soms ook wel eens iets impulsiefs.
  donderdag 5 maart 2026 @ 19:14:29 #185
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220266734
De weldoener die her en der pimp-abonnementen uitdeelde heeft niet aan mij gedacht. Ik zal wel een keer te duidelijk zijn geweest.
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 19:23:42 #186
42184 crew  DaMart
pi_220266849
quote:

[..]

Nachtvorst? Gaat Willem-Alexander in pyjama het land door? :P.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  donderdag 5 maart 2026 @ 19:28:50 #187
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_220266936
quote:

[..]

Het is ook nog gewoon winter.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 19:37:03 #188
388664 crew  Dotteke
pi_220267050
quote:
6s.gif Op donderdag 5 maart 2026 19:23 schreef DaMart het volgende:

[..]
Nachtvorst? Gaat Willem-Alexander in pyjama het land door? :P.
Lol
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 19:37:42 #189
388664 crew  Dotteke
pi_220267063
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 19:28 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Is ook zo. We kunnen zelfs nog sneeuw krijge.
  donderdag 5 maart 2026 @ 19:44:27 #190
505120 RedShoe
pi_220267164
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 19:28 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Metereologisch gezien is het lente.
Maar goed nachtvorst in maart is heel normaal ~:)
.
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 20:37:05 #191
441859 crew  Lenny77
pi_220267921
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 19:37 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Is ook zo. We kunnen zelfs nog sneeuw krijge.
Dit is een zin die NIET uitgesproken of neergeschreven mag worden...
;(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 20:39:12 #192
388664 crew  Dotteke
pi_220267949
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 20:37 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dit is een zin die NIET uitgesproken of neergeschreven mag worden...
;(
Lol
Ja hoor. Ik hou van de sneeuw. *O* *O*
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 20:44:12 #193
441859 crew  Lenny77
pi_220267994
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 20:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Lol
Ja hoor. Ik hou van de sneeuw. *O* *O*
Dat mag.

In december eind dit jaar.

Voor nu is het klaar.
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 20:49:46 #194
388664 crew  Dotteke
pi_220268065
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 20:44 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dat mag.

In december eind dit jaar.

Voor nu is het klaar.
Het heeft wel eens gesneeuwd in maart. Het kan nog 🫢
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 20:55:39 #195
441859 crew  Lenny77
pi_220268107
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 20:49 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Het heeft wel eens gesneeuwd in maart. Het kan nog 🫢
Shhhhhtt, niet zeggen!

Nee.
Dat gaat dit jaar niet gebeuren..
  Admin donderdag 5 maart 2026 @ 21:10:01 #196
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220268261
Elfstedentocht ^O^

Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 21:11:28 #197
441859 crew  Lenny77
pi_220268281
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:10 schreef yvonne het volgende:
Elfstedentocht ^O^
Ja, maar dan volgende winter *O*
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:13:22 #198
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220268310
quote:
Elfstedentocht ^O^
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220268663
quote:
Maar als we hier alleen maar glitterplaatjes mogen posten dan worden dergelijke zaken ook niet opgehelderd.
pi_220268695
Bekijk deze YouTube-video

Het kan nog veel erger ;)
pi_220268721
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:47 schreef Modus het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
pi_220268774
O+
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:56:16 #203
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220268776
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:52 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik heb je een krabbel gestuurd.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 22:06:38 #204
388664 crew  Dotteke
pi_220268923
quote:

[..]
[ afbeelding ]
Je glittert lekker
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 22:07:16 #205
388664 crew  Dotteke
pi_220268939
quote:
Elfstedentocht ^O^
In bikini *O* *O*
  Admin donderdag 5 maart 2026 @ 22:09:39 #206
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220268991
quote:

[..]
[ afbeelding ]
Deze UIis veel leuker ^O^

pi_220269041
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2026 22:09 schreef yvonne het volgende:

[..]
Deze UIis veel leuker ^O^
:{w
Ik val niet op mannen. En dit is behoorlijk gay als je het mij vraagt.
  Admin donderdag 5 maart 2026 @ 22:14:14 #208
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220269062
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 22:12 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
:{w
Ik val niet op mannen. En dit is behoorlijk gay als je het mij vraagt.
Ja, neem dan een ander, duh.

pi_220269068
Proost ^O^
  donderdag 5 maart 2026 @ 22:17:56 #210
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_220269104
My 2ct. Misschien kan de volgende keer een FA/mod/woordvoerder het topic openen met tekst en uitleg ipv van een user @Modus
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
pi_220269171
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2026 22:14 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ja, neem dan een ander, duh.
Wacht, ik dacht dat je doelde op mijn poezen-glitterplaatje
  Admin donderdag 5 maart 2026 @ 22:56:17 #212
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220269306
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 22:25 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Wacht, ik dacht dat je doelde op mijn poezen-glitterplaatje
Je Ui
UserIcon

pi_220269328
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2026 22:56 schreef yvonne het volgende:

[..]
Je Ui
UserIcon
IK

Hup, serie kijken nu!
  vrijdag 6 maart 2026 @ 00:36:14 #214
473584 Gretzl
pi_220269523
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2026 17:03 schreef Jippie het volgende:

[..]
Het Lange Mensen forum :D heb daar ook veel rondgeneusd ivm man van 2 meter en oudste zoon die als kind boven alle groeicurves groeide.

Uiteindelijk is hij 2.06 m lang geworden. Als kind hebben ze in het VU zijn groeischijf gecontroleerd en hij zou tussen de 2.02 m en 2.12 uitkomen, we kregen voorstel tot medicatie groeiremmers maar niet gedaan vanwege bijwerkingen en onzekerheid effect.
Ik kreeg een behoorlijke groeispurt als puber, die stopte bij 1.99 m. Prognose van de schoolarts was een stuk minder lang, dus groeiremmers zijn nooit ter sprake gekomen. Goed dat jullie daar nooit aan begonnen zijn. Je ziet dat de Nederlandse maatschappij gelukkig wel meer ingericht is op lange mensen. In nieuwbouw zijn de deuren nu minimaal 231,5 cm, terwijl de woningen uit de vorige eeuw daar nog 30 cm onder zaten.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 6 maart 2026 @ 00:57:29 #215
485843 crew  Jippie
pi_220269546
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 00:36 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Ik kreeg een behoorlijke groeispurt als puber, die stopte bij 1.99 m. Prognose van de schoolarts was een stuk minder lang, dus groeiremmers zijn nooit ter sprake gekomen. Goed dat jullie daar nooit aan begonnen zijn. Je ziet dat de Nederlandse maatschappij gelukkig wel meer ingericht is op lange mensen. In nieuwbouw zijn de deuren nu minimaal 231,5 cm, terwijl de woningen uit de vorige eeuw daar nog 30 cm onder zaten.
Klopt, hierboven op de zolderverdieping paste hij net aan onder het plafond (zonder schoenen :P ) Vond het wel lastig toen hij nog jong was, bij zuigelingenzorg als trotse moeder zei de verpleegkundige 'dat is geen baby meer', als 2 jarige in de buggy kreeg ik in de supermarkt te horen'moet hij nou nog in de buggy' (was blij dat hij er nog in paste), en als 4 jarige op het schoolplein 'speelt hij nog met autootjes' pfff. Nu heeft hij profijt van zijn natuurlijk overwicht *)
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 07:09:11 #216
388664 crew  Dotteke
pi_220270153
Lange mannen, ik hou er van. Ben zelf voor een vrouw vind ik ook lang 1.76 en als je dan een hakje draag toorn je vaak al boven een man uit.
pi_220270321
Lange mannen O+
  vrijdag 6 maart 2026 @ 08:03:45 #218
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220270348
Komt dat effe goed uit.... O-)
Geduld
(zelfst. naamw.)
Iets dat op is tegen de middag.