abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220259466
Maar goed in FB is alles wel gezegd. Als je toch door wil gaan met slap lullen, en daarmee eigenlijk het punt wiult bewijzen, dan kun je hier lekker je gang gaan *O*

Dikke tong :6 naar @Shii *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze woensdag 4 maart 2026 @ 20:49:09 #2
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220259483
Inb4 slotje
Your beauty never ever scared me.
pi_220259488
reken er alleen niet meer heel erg hard op dat er met nieuwe suggesties vanuit hier nog wat gedaan wordt. DEe nodige mensen zijn al de nodige werkjes aan het werken O+ Vor ons, voor jullie voor iedereen O+
pi_220259495
quote:
9s.gif Op woensdag 4 maart 2026 20:49 schreef Ama het volgende:
Inb4 slotje
Nou dat denk ik niet o|O
  Moderator woensdag 4 maart 2026 @ 20:50:23 #5
5428 crew  miss_sly
pi_220259502
Stop nou. Geen nieuw topic, gewoon even rust.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Admin woensdag 4 maart 2026 @ 20:59:27 #6
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220259614
Laat ons eindelijk ff eten en slapen :Y) ):O :O
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Admin woensdag 4 maart 2026 @ 20:59:53 #7
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220259618
2e keer door slotje _O_
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Admin woensdag 4 maart 2026 @ 21:04:36 #8
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220259664
TT aangepast

Admin woensdag 4 maart 2026 @ 21:04:46 #9
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220259666
Het is FOK!

Admin donderdag 5 maart 2026 @ 11:27:53 #10
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220262709
Nou gooien we deze weer open en blijft feedback voor de updates.
Slowchat hier verder

donderdag 5 maart 2026 @ 11:41:32 #11
27929 piere
doe mij maar bier
pi_220263027
Let's go! *O*
fok you ja!
pi_220263065
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2026 11:27 schreef yvonne het volgende:
Slowchat hier verder
Wat een goed idee. Prachtig topic, nu al :P
  Admin donderdag 5 maart 2026 @ 11:51:20 #13
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220263090
quote:
84s.gif Op donderdag 5 maart 2026 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Wat een goed idee. Prachtig topic, nu al :P
Toppertje

pi_220263115
Hier moet ik gepost hebben.
pi_220263124
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2026 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed in FB is alles wel gezegd. Als je toch door wil gaan met slap lullen, en daarmee eigenlijk het punt wiult bewijzen, dan kun je hier lekker je gang gaan *O*

Dikke tong :6 naar @:shii *O*
De denigrerende toon richting gebruikers die hun best doen om te helpen vind ik nogal bijzonder en onnodig. Ik begrijp heel goed dat Danny tijd en rust nodig heeft, daarom is er in de afgelopen 3000 posts meerdere malen gezegd dat Danny niet de enige moet zijn die dingen oppakt, maar dat hij hulp nodig heeft.

Bijzondere manier van handelen dit. Ik snap echt dat je een topic(reeks) sluit omdat het even te veel wordt, maar de manier waarop er op gereageerd wordt "Je kan toch niets meer bijdragen", of "ik heb geen zin in een deel 14" doen meer kwaad dan goed.

De goodwill die de afgelopen week gemaakt is wordt met hetzelfde tempo doorgespoeld. Geen handige zet. Had ook een sluitpost kunnen plaatsen met uitleg wat de volgende stappen zijn, waar mensen er verder over kunnen praten, waar updates te vinden zijn, wanneer die komen en hoe dingen opgepakt worden. In plaats daarvan is 't nu vooral "Ja en nu moeten jullie stoppen met zeiken"
pi_220263199
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 11:56 schreef beefkeek het volgende:

[..]
De denigrerende toon richting gebruikers die hun best doen om te helpen vind ik nogal bijzonder en onnodig. Ik begrijp heel goed dat Danny tijd en rust nodig heeft, daarom is er in de afgelopen 3000 posts meerdere malen gezegd dat Danny niet de enige moet zijn die dingen oppakt, maar dat hij hulp nodig heeft.

Bijzondere manier van handelen dit. Ik snap echt dat je een topic(reeks) sluit omdat het even te veel wordt, maar de manier waarop er op gereageerd wordt "Je kan toch niets meer bijdragen", of "ik heb geen zin in een deel 14" doen meer kwaad dan goed.

De goodwill die de afgelopen week gemaakt is wordt met hetzelfde tempo doorgespoeld. Geen handige zet. Had ook een sluitpost kunnen plaatsen met uitleg wat de volgende stappen zijn, waar mensen er verder over kunnen praten, waar updates te vinden zijn, wanneer die komen en hoe dingen opgepakt worden. In plaats daarvan is 't nu vooral "Ja en nu moeten jullie stoppen met zeiken"
Ja, zanik nou maar niet zo, we hebben nu weer gewoon een slowchattopic *O*

Wat er gedaan moet worden wordt elders in gang gezet. Ik zie ook meerdere crewsies die dankbaar zijn voor een ieders input ^O^
  Admin donderdag 5 maart 2026 @ 12:08:38 #17
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220263211
quote:

[..]

Is dat zo? Kwam het zo over?
Maar dat is toch totaal niet wat ik postte?

We hebben x delen
Uit die delen X 300 posts zijn wensen en tips samengevat

@Dotteke en @Moeraskat hebben een lijst gemaakt van mensen die zich gemeld hebben om mee te werken aan FOK!

Dat zijn flinke lijsten.

Dus gun ons alsjeblieft even wat tijd om dingen goed te doen zodat we niet over jaar weer Topics moeten openenen.

Dankjewel

pi_220263252
Ik hoop alleen maar dat de prio’s op de goede volgorde staan en dat er naar een duurzame oplossing wordt gewerkt.
  roze donderdag 5 maart 2026 @ 12:17:17 #19
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220263269
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2026 11:27 schreef yvonne het volgende:
Slowchat hier verder
*O*
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 5 maart 2026 @ 12:18:56 #20
47102 Elvi
miemkwien
pi_220263282
Tvp
pi_220263284
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja, zanik nou maar niet zo, we hebben nu weer gewoon een slowchattopic *O*

Wat er gedaan moet worden wordt elders in gang gezet. Ik zie ook meerdere crewsies die dankbaar zijn voor een ieders input ^O^
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt. Jouw input is meegenomen en nu moet de rest stoppen met zaniken, of (zoals je zelf zei): “je input gaat toch niets toevoegen”

Pro-tip: je realiseert je dat jouw manier van posten reflecteert op de opgezette werkgroep waar je onderdeel van bent. Verlies wat van dat dedain zodat je niet de opgewekte goodwill sloopt.
pi_220263298
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:08 schreef yvonne het volgende:

[..]
Is dat zo? Kwam het zo over?
Maar dat is toch totaal niet wat ik postte?

We hebben x delen
Uit die delen X 300 posts zijn wensen en tips samengevat

@:dotteke en @:moeraskat hebben een lijst gemaakt van mensen die zich gemeld hebben om mee te werken aan FOK!

Dat zijn flinke lijsten.

Dus gun ons alsjeblieft even wat tijd om dingen goed te doen zodat we niet over jaar weer Topics moeten openenen.

Dankjewel
Toegegeven, het was meer Dr_Flash dan jij. De combinatie kwam zo op mij over, maar dat kwam vooral omdat ik daarvoor die reacties voorbij had zien komen.

Ik hoop vooral dat Danny de tijd, ruimte en lucht krijgt om in een duurzame situatie terecht te komen. Dat is naar mijn mening prioriteit #1. Ik denk dat we het daarin wel met elkaar eens zijn.
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 12:22:21 #23
388664 crew  Dotteke
pi_220263314
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:19 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt. Jouw input is meegenomen en nu moet de rest stoppen met zaniken, of (zoals je zelf zei): “je input gaat toch niets toevoegen”

Pro-tip: je realiseert je dat jouw manier van posten reflecteert op de opgezette werkgroep waar je onderdeel van bent. Verlies wat van dat dedain zodat je niet de opgewekte goodwill sloopt.
We gaan hier niet afkatten, iedereen zijn input is meegenomen en is nu aan Danny en de admins met welke punten hoe en wanneer wat gedaan gaat worden.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 5 maart 2026 @ 12:22:52 #24
485843 crew  Jippie
pi_220263317
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:14 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik hoop alleen maar dat de prio’s op de goede volgorde staan en dat er naar een duurzame oplossing wordt gewerkt.
Tuurlijk O+
pi_220263323
quote:

[..]

Wie ik? :? Aannames aannames. Ik ben helemaal geen onderdeel van welke werkgroep dan ook. En mijn dedain heeft ook niks met goodwill te maken. Je ziet spoken. Hou gewoon eens op met trappen om het trappen.

Ik stelde alleen vast wat ieder ander ook had kunnen vaststellen: Alles was wel zo'n beetje gezegd en het was al een tijdje een herhaling van zetten. Meer niet.
pi_220263353
Maar de OP is inderdaad in enigszins beschonken toestand ontstaan ja. Nou wat erg :P
pi_220263369
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Wie ik? :? Aannames aannames. Ik ben helemaal geen onderdeel van welke werkgroep dan ook. En mijn dedain heeft ook niks met goodwill te maken. Je ziet spoken. Hou gewoon eens op met trappen om het trappen.

Ik stelde alleen vast wat ieder ander ook had kunnen vaststellen: Alles was wel zo'n beetje gezegd en het was al een tijdje een herhaling van zetten. Meer niet.
Mijn fout, dan heb ik je pseudo-modden verkeerd geīnterpreteerd.

Maargoed, op verzoek van @Dotteke laat ik ‘t wel voor wat het is.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 5 maart 2026 @ 12:38:18 #28
284411 crew  heywoodu
pi_220263421
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar de OP is inderdaad in enigszins beschonken toestand ontstaan ja. Nou wat erg :P
Lekker maat, het was immers toch al bijna weekend.
pi_220263442
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:38 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Lekker maat, het was immers toch al bijna weekend.
Ja ja ja :{w :P
pi_220263493
quote:

[..]

Volgde je die topics wel dan?

In het begin kwamen er veel goede plannen naar voren, waar inderdaad minstens naar gekeken zou moeten worden.

Maar de laatste topics waren gewoon constante herhalingen van zetten, users die kwamen bashen en nog andere off topic gedoe.
Totaal de meerwaarde verloren.
  Admin donderdag 5 maart 2026 @ 12:50:47 #31
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220263533
quote:

[..]

Mag ik hier nog even op reageren? @Dr_Flash post al 20 jaar op dezelfde toon of wijze, zo heeft ieder zijn eigen wijze van praten hier. Ik kan soms bars overkomen terwijl ik best lief ben, @Ama heeft ook een toontje, als voorbeeld, en heeft die ook al 15 jaar.
Al die tonen en kleuren en maniertjes máken FOK! tot wat het is. Een heel uniek geheel van stemmen en kleuren.

Zo beter uitgelegd?

pi_220263545
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:50 schreef yvonne het volgende:

[..]
Mag ik hier nog even op reageren? @:dr_flash post al 20 jaar op dezelfde toon of wijze, zo heeft ieder zijn eigen wijze van praten hier. Ik kan soms bars overkomen terwijl ik best lief ben, @:ama heeft ook een toontje, als voorbeeld, en heeft die ook al 15 jaar.
Al die tonen en kleuren en maniertjes máken FOK! tot wat het is. Een heel uniek geheel van stemmen en kleuren.

Zo beter uitgelegd?
Nee :(

Ik ben ook best lief :Y
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 12:52:45 #33
388664 crew  Dotteke
pi_220263554
quote:
11s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

KOm hier dan *;
  Admin donderdag 5 maart 2026 @ 12:53:08 #34
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220263558
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:47 schreef bianconeri het volgende:

[..]

In het begin kwamen er veel goede plannen naar voren, waar inderdaad minstens naar gekeken zou moeten worden.

Maar de laatste topics waren gewoon constante herhalingen van zetten, users die kwamen bashen en nog andere off topic gedoe.
En daar zijn lijsten van. Maar ik heb ook aangegeven dat na 6 dagen nasi (noodgedwongen door de drukte) we even een normale dag en avond willen.
En dat is vandaag ;)
Heeeeeeel even rust. Ik wilde minderen, niet meerderen _O-

donderdag 5 maart 2026 @ 12:54:08 #35
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220263567
Ach wat is fok, is fok de techniek of de gemeenschap.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Admin donderdag 5 maart 2026 @ 12:54:20 #36
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220263569
quote:
11s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja enorm, en daar wordt weleens overheen gekeken.

Ik vind het bv leuk dat wij samen posten in sport topics, vind ik gewoon gezellig. c_/

[ Bericht 0% gewijzigd door yvonne op 05-03-2026 13:06:09 ]

Admin donderdag 5 maart 2026 @ 12:54:41 #37
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220263572
quote:
16s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Ach wat is fok, is fok de techniek of de gemeenschap.
Community!!!!

Admin donderdag 5 maart 2026 @ 12:55:07 #38
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220263578
Morgen F1, eindelijk

Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 12:57:24 #39
388664 crew  Dotteke
pi_220263606
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:55 schreef yvonne het volgende:
Morgen F1, eindelijk
Kijk ik al niet meer sinds het bij viaplay is
pi_220263608
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:54 schreef yvonne het volgende:

[..]
Community!!!!
"Gemeenschap" lijkt meer op neuken. Dat doen we hier niet toch? :{w Nee bah vies.
  donderdag 5 maart 2026 @ 12:57:50 #41
459912 FlippingCoin
pi_220263611
desnoods schrijven we de topics met graffiti op de muren!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  Admin donderdag 5 maart 2026 @ 12:58:24 #42
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220263623
quote:
16s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik woon op een hoekhuis, ruimte zat.

pi_220263624
quote:
16s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Nee daar schiet mijn postcount niks mee op :{w
  donderdag 5 maart 2026 @ 12:58:54 #44
459912 FlippingCoin
pi_220263634
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:58 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ik woon op een hoekhuis, ruimte zat.
die gebruiken ze voor dts wss :D
  donderdag 5 maart 2026 @ 12:59:58 #45
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_220263654
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
"Gemeenschap" lijkt meer op neuken. Dat doen we hier niet toch? :{w Nee bah vies.
Gisteren zei je nog wat anders tegen me :D
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_220263667
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:47 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Ja, die volgde ik. Ik heb er ook regelmatig in meegepost.

Ik vind niet dat het zijn meerwaarde kwijt was, maar daar verschillen we dan over van mening. Users die komen bashen doet niet af aan de users die welwillend waren/zijn, daar kun je ook op modereren tenslotte.
pi_220263673
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:59 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Gisteren zei je nog wat anders tegen me :D
Oh wat dan? Ik zeg zo veel tegen jou *;
  donderdag 5 maart 2026 @ 13:02:37 #48
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_220263679
quote:
11s.gif Op donderdag 5 maart 2026 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Oh wat dan? Ik zeg zo veel tegen jou *;
Oh, was het betekenisloos? ;(
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  donderdag 5 maart 2026 @ 13:03:25 #49
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_220263689
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 13:01 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ja, die volgde ik. Ik heb er ook regelmatig in meegepost.

Ik vind niet dat het zijn meerwaarde kwijt was, maar daar verschillen we dan over van mening. Users die komen bashen doet niet af aan de users die welwillend waren/zijn, daar kun je ook op modereren tenslotte.
Het ging niet alleen over bashende users, maar voornamelijk herhalingen. Nieuwe tips kan je toch hier kwijt?
pi_220263695
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:50 schreef yvonne het volgende:

[..]
Mag ik hier nog even op reageren? @:dr_flash post al 20 jaar op dezelfde toon of wijze, zo heeft ieder zijn eigen wijze van praten hier. Ik kan soms bars overkomen terwijl ik best lief ben, @:ama heeft ook een toontje, als voorbeeld, en heeft die ook al 15 jaar.

Zo beter uitgelegd?
Mijn wijze van praten werd gezien als zaniken, omdat ik het onnodig vond om te sneren naar mensen die tijd en moeite staken in proberen te helpen. Misschien heb ik dat verkeerd geīnterpreteerd, maar zo kwam ‘t op mij over. Daarom reageerde ik zo op @Dr_Flash - omdat het als “wat jij zegt doet er niet toe, dus hou je mond” over komt.

Maargoed, ik begrijp wat je bedoelt. Ben het met je eens dat die kakofonie aan karakters FOK! ook maakt wat het is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')