Mijn fout, dan heb ik je pseudo-modden verkeerd geïnterpreteerd.quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie ik?Aannames aannames. Ik ben helemaal geen onderdeel van welke werkgroep dan ook. En mijn dedain heeft ook niks met goodwill te maken. Je ziet spoken. Hou gewoon eens op met trappen om het trappen.
Ik stelde alleen vast wat ieder ander ook had kunnen vaststellen: Alles was wel zo'n beetje gezegd en het was al een tijdje een herhaling van zetten. Meer niet.
Lekker maat, het was immers toch al bijna weekend.quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar de OP is inderdaad in enigszins beschonken toestand ontstaan ja. Nou wat erg
Ja ja jaquote:Op donderdag 5 maart 2026 12:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker maat, het was immers toch al bijna weekend.
Volgde je die topics wel dan?quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:56 schreef beefkeek het volgende:
[..]
De denigrerende toon richting gebruikers die hun best doen om te helpen vind ik nogal bijzonder en onnodig. Ik begrijp heel goed dat Danny tijd en rust nodig heeft, daarom is er in de afgelopen 3000 posts meerdere malen gezegd dat Danny niet de enige moet zijn die dingen oppakt, maar dat hij hulp nodig heeft.
Bijzondere manier van handelen dit. Ik snap echt dat je een topic(reeks) sluit omdat het even te veel wordt, maar de manier waarop er op gereageerd wordt "Je kan toch niets meer bijdragen", of "ik heb geen zin in een deel 14" doen meer kwaad dan goed.
Mag ik hier nog even op reageren? @Dr_Flash post al 20 jaar op dezelfde toon of wijze, zo heeft ieder zijn eigen wijze van praten hier. Ik kan soms bars overkomen terwijl ik best lief ben, @Ama heeft ook een toontje, als voorbeeld, en heeft die ook al 15 jaar.quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:19 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt. Jouw input is meegenomen en nu moet de rest stoppen met zaniken, of (zoals je zelf zei): “je input gaat toch niets toevoegen”
Pro-tip: je realiseert je dat jouw manier van posten reflecteert op de opgezette werkgroep waar je onderdeel van bent. Verlies wat van dat dedain zodat je niet de opgewekte goodwill sloopt.
Neequote:Op donderdag 5 maart 2026 12:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag ik hier nog even op reageren? @:dr_flash post al 20 jaar op dezelfde toon of wijze, zo heeft ieder zijn eigen wijze van praten hier. Ik kan soms bars overkomen terwijl ik best lief ben, @:ama heeft ook een toontje, als voorbeeld, en heeft die ook al 15 jaar.
Al die tonen en kleuren en maniertjes máken FOK! tot wat het is. Een heel uniek geheel van stemmen en kleuren.
Zo beter uitgelegd?
KOm hier danquote:
En daar zijn lijsten van. Maar ik heb ook aangegeven dat na 6 dagen nasi (noodgedwongen door de drukte) we even een normale dag en avond willen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Volgde je die topics wel dan?
In het begin kwamen er veel goede plannen naar voren, waar inderdaad minstens naar gekeken zou moeten worden.
Maar de laatste topics waren gewoon constante herhalingen van zetten, users die kwamen bashen en nog andere off topic gedoe.
Totaal de meerwaarde verloren.
Ja enorm, en daar wordt weleens overheen gekeken.quote:
Community!!!!quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Ach wat is fok, is fok de techniek of de gemeenschap.
Kijk ik al niet meer sinds het bij viaplay isquote:
"Gemeenschap" lijkt meer op neuken. Dat doen we hier niet toch?quote:
Ik woon op een hoekhuis, ruimte zat.quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:57 schreef FlippingCoin het volgende:
desnoods schrijven we de topics met graffiti op de muren!
Nee daar schiet mijn postcount niks mee opquote:Op donderdag 5 maart 2026 12:57 schreef FlippingCoin het volgende:
desnoods schrijven we de topics met graffiti op de muren!
die gebruiken ze voor dts wssquote:Op donderdag 5 maart 2026 12:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik woon op een hoekhuis, ruimte zat.
Gisteren zei je nog wat anders tegen mequote:Op donderdag 5 maart 2026 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Gemeenschap" lijkt meer op neuken. Dat doen we hier niet toch?Nee bah vies.
Ja, die volgde ik. Ik heb er ook regelmatig in meegepost.quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Volgde je die topics wel dan?
In het begin kwamen er veel goede plannen naar voren, waar inderdaad minstens naar gekeken zou moeten worden.
Maar de laatste topics waren gewoon constante herhalingen van zetten, users die kwamen bashen en nog andere off topic gedoe.
Totaal de meerwaarde verloren.
Oh wat dan? Ik zeg zo veel tegen jouquote:Op donderdag 5 maart 2026 12:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gisteren zei je nog wat anders tegen me
Oh, was het betekenisloos?quote:Op donderdag 5 maart 2026 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wat dan? Ik zeg zo veel tegen jou
Het ging niet alleen over bashende users, maar voornamelijk herhalingen. Nieuwe tips kan je toch hier kwijt?quote:Op donderdag 5 maart 2026 13:01 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ja, die volgde ik. Ik heb er ook regelmatig in meegepost.
Ik vind niet dat het zijn meerwaarde kwijt was, maar daar verschillen we dan over van mening. Users die komen bashen doet niet af aan de users die welwillend waren/zijn, daar kun je ook op modereren tenslotte.
Mijn wijze van praten werd gezien als zaniken, omdat ik het onnodig vond om te sneren naar mensen die tijd en moeite staken in proberen te helpen. Misschien heb ik dat verkeerd geïnterpreteerd, maar zo kwam ‘t op mij over. Daarom reageerde ik zo op @Dr_Flash - omdat het als “wat jij zegt doet er niet toe, dus hou je mond” over komt.quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag ik hier nog even op reageren? @:dr_flash post al 20 jaar op dezelfde toon of wijze, zo heeft ieder zijn eigen wijze van praten hier. Ik kan soms bars overkomen terwijl ik best lief ben, @:ama heeft ook een toontje, als voorbeeld, en heeft die ook al 15 jaar.
Al die tonen en kleuren en maniertjes máken FOK! tot wat het is. Een heel uniek geheel van stemmen en kleuren.
Zo beter uitgelegd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |