Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 4 maart 2026 14:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zou ook liever zien dat ze veel geld in hun defensie en dus de Navo zouden steken.
Maar of ze dat wel of niet doen maakt in het kader van de deze oorlog helemaal niks uit, dat is immers een feestje van de VS en Israël.
Dat heeft helemaal niets met defensie of iets relevant aan dit te maken.quote:Op woensdag 4 maart 2026 15:01 schreef Cherni het volgende:
[..]
In de discussie mbt Russische medewerkers lulde je wel anders.
De betere wapens komen uit Israel, wat geen verbazing wekt. Voor Iron dome en Iron beam bestaan niet eens echte alternatieven volgens mij. Dat zijn ook precies de meest noodzakelijke systemen om je te kunnen verdedigen tegen met name drones en kleinere vaste brandstof raketten.quote:Op woensdag 4 maart 2026 14:54 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
De NAVO boeit ze niet, Trump heeft al een vervanger opgericht. Het gaat ze er alleen om dat wij veel dure Amerikaanse spullen kopen.
We mogen Trump en Netanyahu wel weer op onze blote knietjes danken hiervoor.quote:Op woensdag 4 maart 2026 15:02 schreef capricia het volgende:
Wordt allemaal nog wat duurder, guys and dolls.
[ x ]
Inderdaad. En binnenkort uit Oekraïne.quote:Op woensdag 4 maart 2026 15:02 schreef Digi2 het volgende:
[..]
De betere wapens komen uit Israel, wat geen verbazing wekt. Voor Iron dome en Iron beam bestaan niet eens echte alternatieven volgens mij. Dat zijn ook precies de meest noodzakelijke systemen om je te kunnen verdedigen tegen met name drones en kleinere vaste brandstof raketten.
quote:Op woensdag 4 maart 2026 15:04 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Vier Amerikaanse doden, ben je 20 jaar is je leven al over....
Nee natuurlijk niet. Laten we vooral niet te veel uitgeven aan defensie als EU zijnde waar ook Spanje onder valt dat er ook voor zorgt om Rusland buiten de deur te houden. Russen waar jij ook zo een hekel aan hebt omdat de Baltische staten bedeeigd worden. Maar gaat het om het MO lul je anders.quote:Op woensdag 4 maart 2026 15:02 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat heeft helemaal niets met defensie of iets relevant aan dit te maken.
En waarvoor?quote:Op woensdag 4 maart 2026 15:04 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Vier Amerikaanse doden, ben je 20 jaar is je leven al over....
Ik zeg toch precies hetzelfde?quote:Op woensdag 4 maart 2026 15:07 schreef Cherni het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Laten we vooral niet te veel uitgeven aan defensie als EU zijnde waar ook Spanje onder valt dat er ook voor zorgt om Rusland buiten de deur te houden. Russen waar jij ook zo een hekel aan hebt omdat de Baltische staten bedeeigd worden. Maar gaat het om het MO lul je anders.
quote:Op woensdag 4 maart 2026 15:10 schreef Tjacka het volgende:
We kijken naar het einde van de USA als supermacht
Nope, we kijken naar het einde van het Mullah regime.quote:Op woensdag 4 maart 2026 15:10 schreef Tjacka het volgende:
Ja, Trump wil gewoon de naam "Amerika" eer aan doen, door heel het Noorden en Zuiden in te lijven, niet goedschiks dan kwaadschiks. Iran is een cadeau aan zijn Israëlische vrienden en om te laten zien dat hij niet bang is om oorlog te gaan voeren.quote:Op woensdag 4 maart 2026 15:10 schreef Tjacka het volgende:
Dat effect werd al in WO2 uitgevonden. Toen werkte het een stuk minder want de wapens waren minder precies.quote:Op woensdag 4 maart 2026 15:12 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Toch bizar te zien hoe die boot echt opgetild wordt. Geen schijn van kans.
Van de Westerse dominantiequote:Op woensdag 4 maart 2026 15:10 schreef Tjacka het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |