Hey ToTquote:
O nee dat was dan niet nowlife dat was ene Slyquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet meer
En was dat ook niet iemand met de naam Hunter die het beheerde?
[..]
Wat is got
Gathering of Tweakers.quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ken ik niet nooit van gehoord wat is GoT?
IK heb wel elders over BB gesproken toen zat Beequeen ook, door haar ben ik toen op FOK! terecht gekomen.
Nowlife was meer van de gouden kooi lees ik bij chat gptquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee dat was dan niet nowlife dat was ene Sly
De huiskamer ken ik ook niet
Je vrouwelijke collega's die nietsvermoedend binnen komen lopen staat dus wat te wachten?quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zit op kantoor nog zonder korte broek helaas
@StevenHyde is een big softie hoorquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Je vrouwelijke collega's die nietsvermoedend binnen komen lopen staat dus wat te wachten?
Ziet er best nog wel oke uit.quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:13 schreef MooieTop6 het volgende:
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/82393
steven straks:quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Je vrouwelijke collega's die nietsvermoedend binnen komen lopen staat dus wat te wachten?
Rood/witquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
En volgens mij was het een rood forum. Was dat got ook?
Wel met lange broek?quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zit op kantoor nog zonder korte broek helaas
Het was toen echt een bordeaux rood forum. Maar weet dus niet meer of het alleen over bb ging.quote:
Je moest 150 posts gemaakt hebben en dan kon je de huiskamer inquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb een tweakers account, heb er ooit weleens gepost op het forum daar maar dat was volgens mij niet in goede aarde gevallen.
En elk geval word je niet spontaan geholpen maar wordt er vooral gewezen naar google of naar de handleiding... Ja, dat helpt niet. Ik stel de vraag niet als ik dat niet al had gedaan natuurlijk.
Dan is FOK! beter vertoeven...
En dat tweakers blijkbaar ook andere subfora heeft dan alleen maar techniek was mij onbekend. Dat was toen niet zo.
Volgens mij was dat in de tijd dat ik nog niet op internet zat, ik heb een toen ik internet kreeg een tijdlang alleen whatsapp met de kinderen en op hyvess gezetenquote:
Ja was eerst BB en is toen bij de goudenkooit anders geworden tochquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nowlife was meer van de gouden kooi lees ik bij chat gpt
IK weet niet eens wat tweakers isquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb een tweakers account, heb er ooit weleens gepost op het forum daar maar dat was volgens mij niet in goede aarde gevallen.
En elk geval word je niet spontaan geholpen maar wordt er vooral gewezen naar google of naar de handleiding... Ja, dat helpt niet. Ik stel de vraag niet als ik dat niet al had gedaan natuurlijk.
En dat tweakers blijkbaar ook andere subfora heeft dan alleen maar techniek was mij onbekend. Dat was toen niet zo.
Ik heb zowel daar als hier in de technische hoek wel eens een vraag gesteld. Op beide plekken krijg je dezelfde soort reacties, of de standaard dingen als: "Heb je het ook al op een andere pc uitgeprobeerd?" of "Heb je het ook met een andere muis geprobeerd?" als ik bijvoorbeeld zei dat ik met elke muis van specifiek Logitech op elke pc die ik heb gehad connectieproblemen had en me afvroeg of meer mensen deze problemen met dit merk hadden.quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh, zulke dingen? Hmmm.quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:29 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je moest 150 posts gemaakt hebben en dan kon je de huiskamer in
https://tweakers.netquote:
Ik ookquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
https://tweakers.net
Het meest handige is de pricewatch. Eigenlijk gebruik ik het alleen daarvoor. En wat nieuws.
Ik kom nooit op dat forum daar.
thnx, nog nooit geweestquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
https://tweakers.net
Het meest handige is de pricewatch. Eigenlijk gebruik ik het alleen daarvoor. En wat nieuws.
Ik kom nooit op dat forum daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |