Dat hoort er ook bijquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hai Dotteke.
Effe pauze houden nu.
quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
GG deelt de nummer 1's uit bij de vleet
quote:
Ja ik ookquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bestnd FOK! toen al? , ik ken het vanaf 1999
toevalquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:53 schreef maily het volgende:
[..]
nee gelukkig niet
maar je was er lekker snel bij
je loopt achterquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hai Dotteke.
Effe pauze houden nu.
Volgens mij is het er ook ongeveer vanaf dat jaarquote:
Ik heb pas account genomen (mijn eerste) in 2001 volgens mijquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij is het er ook ongeveer vanaf dat jaar
Was dat niet Nowlife?quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb pas account genomen (mijn eerste) in 2001 volgens mij
Er was nog een forum toen, fok en dat andere forum zaten toen een beetje te strijden met bb
Ik kan me alleen niet meer herinneren hoe dat forum heetteiets staat mij bij met "huiskamer"
Huiskamer was GoTquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Er was nog een forum toen, fok en dat andere forum zaten toen een beetje te strijden met bb
Ik kan me alleen niet meer herinneren hoe dat forum heetteiets staat mij bij met "huiskamer"
Volgens mij is alles begonnen met BBquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ken ik niet nooit van gehoord wat is GoT?quote:
Ja dat weet ik dus niet meerquote:
Wat is gotquote:
Hey ToTquote:
O nee dat was dan niet nowlife dat was ene Slyquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet meer
En was dat ook niet iemand met de naam Hunter die het beheerde?
[..]
Wat is got
Gathering of Tweakers.quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ken ik niet nooit van gehoord wat is GoT?
IK heb wel elders over BB gesproken toen zat Beequeen ook, door haar ben ik toen op FOK! terecht gekomen.
Nowlife was meer van de gouden kooi lees ik bij chat gptquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee dat was dan niet nowlife dat was ene Sly
De huiskamer ken ik ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |