Ja jammer he, in Enschede ging ik altijd naar de markt voor stoffen, garen, knopen en dergelijkequote:Op woensdag 4 maart 2026 12:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Stoffen is overal minder geworden, vroeger ging ik idd ook veel naar Apeldoorn
Nee ik tel covid jaren als zeker 30 in totaalquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bestnd FOK! toen al? , ik ken het vanaf 1999
Hey GGquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:44 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Nee ik tel covid jaren als zeker 30 in totaal
lolquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:44 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
nu nog mensen wijsmaken wat gezond isquote:
GG deelt de nummer 1's uit bij de vleetquote:
Lolquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:44 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
jouw onderschrift komt me ook bekend voor(met ui)quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:47 schreef Budabuddumbam het volgende:
Maar ik zit wel al sinds uhh 2008 heel actief op fok. en minder actief voor die tijd mijn eerste account was 2002.
Dit is kloon nummer 791.
Jij zit hier vanaf 2014quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
jouw onderschrift komt me ook bekend voor(met ui)
maar kan er geen andere username bijbedenken
ook ik heb ooit een andere naam gehadquote:
We zitten hier allemaal langerquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook ik heb ooit een andere naam gehad![]()
en alles verloren/vergeten toen ik wisselde van server en email etc
O jee dat zijn er heel wat lolquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:47 schreef Budabuddumbam het volgende:
Maar ik zit wel al sinds uhh 2008 heel actief op fok. en minder actief voor die tijd mijn eerste account was 2002.
Dit is kloon nummer 791.
Heb jij ff mazzelquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:53 schreef maily het volgende:
[..]
nee gelukkig niet
maar je was er lekker snel bij
ja da's wel lekker af en toequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:56 schreef maily het volgende:
[..]
ja da's wel lekker af en toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Dat hoort er ook bijquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hai Dotteke.
Effe pauze houden nu.
quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
GG deelt de nummer 1's uit bij de vleet
quote:
Ja ik ookquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bestnd FOK! toen al? , ik ken het vanaf 1999
toevalquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:53 schreef maily het volgende:
[..]
nee gelukkig niet
maar je was er lekker snel bij
je loopt achterquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hai Dotteke.
Effe pauze houden nu.
Volgens mij is het er ook ongeveer vanaf dat jaarquote:
Ik heb pas account genomen (mijn eerste) in 2001 volgens mijquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij is het er ook ongeveer vanaf dat jaar
Was dat niet Nowlife?quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb pas account genomen (mijn eerste) in 2001 volgens mij
Er was nog een forum toen, fok en dat andere forum zaten toen een beetje te strijden met bb
Ik kan me alleen niet meer herinneren hoe dat forum heetteiets staat mij bij met "huiskamer"
Huiskamer was GoTquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Er was nog een forum toen, fok en dat andere forum zaten toen een beetje te strijden met bb
Ik kan me alleen niet meer herinneren hoe dat forum heetteiets staat mij bij met "huiskamer"
Volgens mij is alles begonnen met BBquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ken ik niet nooit van gehoord wat is GoT?quote:
Ja dat weet ik dus niet meerquote:
Wat is gotquote:
Hey ToTquote:
O nee dat was dan niet nowlife dat was ene Slyquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet meer
En was dat ook niet iemand met de naam Hunter die het beheerde?
[..]
Wat is got
Gathering of Tweakers.quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ken ik niet nooit van gehoord wat is GoT?
IK heb wel elders over BB gesproken toen zat Beequeen ook, door haar ben ik toen op FOK! terecht gekomen.
Nowlife was meer van de gouden kooi lees ik bij chat gptquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee dat was dan niet nowlife dat was ene Sly
De huiskamer ken ik ook niet
Je vrouwelijke collega's die nietsvermoedend binnen komen lopen staat dus wat te wachten?quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zit op kantoor nog zonder korte broek helaas
@StevenHyde is een big softie hoorquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Je vrouwelijke collega's die nietsvermoedend binnen komen lopen staat dus wat te wachten?
Ziet er best nog wel oke uit.quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:13 schreef MooieTop6 het volgende:
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/82393
steven straks:quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Je vrouwelijke collega's die nietsvermoedend binnen komen lopen staat dus wat te wachten?
Rood/witquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
En volgens mij was het een rood forum. Was dat got ook?
Wel met lange broek?quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zit op kantoor nog zonder korte broek helaas
Het was toen echt een bordeaux rood forum. Maar weet dus niet meer of het alleen over bb ging.quote:
Je moest 150 posts gemaakt hebben en dan kon je de huiskamer inquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb een tweakers account, heb er ooit weleens gepost op het forum daar maar dat was volgens mij niet in goede aarde gevallen.
En elk geval word je niet spontaan geholpen maar wordt er vooral gewezen naar google of naar de handleiding... Ja, dat helpt niet. Ik stel de vraag niet als ik dat niet al had gedaan natuurlijk.
Dan is FOK! beter vertoeven...
En dat tweakers blijkbaar ook andere subfora heeft dan alleen maar techniek was mij onbekend. Dat was toen niet zo.
Volgens mij was dat in de tijd dat ik nog niet op internet zat, ik heb een toen ik internet kreeg een tijdlang alleen whatsapp met de kinderen en op hyvess gezetenquote:
Ja was eerst BB en is toen bij de goudenkooit anders geworden tochquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nowlife was meer van de gouden kooi lees ik bij chat gpt
IK weet niet eens wat tweakers isquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb een tweakers account, heb er ooit weleens gepost op het forum daar maar dat was volgens mij niet in goede aarde gevallen.
En elk geval word je niet spontaan geholpen maar wordt er vooral gewezen naar google of naar de handleiding... Ja, dat helpt niet. Ik stel de vraag niet als ik dat niet al had gedaan natuurlijk.
En dat tweakers blijkbaar ook andere subfora heeft dan alleen maar techniek was mij onbekend. Dat was toen niet zo.
Ik heb zowel daar als hier in de technische hoek wel eens een vraag gesteld. Op beide plekken krijg je dezelfde soort reacties, of de standaard dingen als: "Heb je het ook al op een andere pc uitgeprobeerd?" of "Heb je het ook met een andere muis geprobeerd?" als ik bijvoorbeeld zei dat ik met elke muis van specifiek Logitech op elke pc die ik heb gehad connectieproblemen had en me afvroeg of meer mensen deze problemen met dit merk hadden.quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh, zulke dingen? Hmmm.quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:29 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je moest 150 posts gemaakt hebben en dan kon je de huiskamer in
https://tweakers.netquote:
Ik ookquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
https://tweakers.net
Het meest handige is de pricewatch. Eigenlijk gebruik ik het alleen daarvoor. En wat nieuws.
Ik kom nooit op dat forum daar.
thnx, nog nooit geweestquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
https://tweakers.net
Het meest handige is de pricewatch. Eigenlijk gebruik ik het alleen daarvoor. En wat nieuws.
Ik kom nooit op dat forum daar.
Een functioneringsgesprek?quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:57 schreef hemarookworst het volgende:
nog even een bilaatje en dan ook bijna klaar voor de dag
mwoooaahquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus tot nu toe een nuttige dag?
Hey Tjoent, nu welquote:
Pinniequote:
Je kunt zo bij ons in dienstquote:Op woensdag 4 maart 2026 14:05 schreef MooieTop6 het volgende:
Executive Summary: Dagkwaliteit – Huidige Status
Observatie
De huidige dag laat significante positieve performance zien op meerdere weersgerelateerde indicatoren.
Zonexposure, temperatuurcomfort en algemene buitenbeleving bevinden zich boven het seizoensgemiddelde.
Key Drivers
Sterke zonnestraling (primary value driver)
Stabiele temperatuurbandbreedte
Lage frictie vanuit wind- en neerslagcomponenten
Impactanalyse
Verhoogde motivatie- en welzijns-KPI’s bij stakeholders
Positieve stimulans voor outdoor-activiteiten en informele netwerkmomenten
Kans op spontane wandelsessies tijdens werktijd
Strategische aanbeveling
Overweeg om een kort buitenmoment in te plannen om optimaal te profiteren van de huidige klimatologische value proposition.
---
Bottom line:
> De dag levert momenteel strong sunshine-driven value en presteert duidelijk boven baseline binnen het dagelijkse weerportfolio.
Bastogne bolkquote:
dit neem ik mee voor de volgende bilaquote:Op woensdag 4 maart 2026 14:02 schreef MooieTop6 het volgende:
Handleiding: Het Strategisch Betreden van een Bilateraal Afstemmoment
1. Pre-alignment en contextsetting
Voorafgaand aan het bilaatje is het van belang dat je je mentale KPI’s aligned en een globaal beeld hebt van de expected deliverables van het gesprek. Scan eventueel nog even de relevante mailthreads om je context awareness te optimaliseren.
2. Proactieve agenda-framing
Open het bilaatje met een lichte agenda-framing:
> “Zullen we even kort alignen op de belangrijkste punten zodat we dit moment maximaal kunnen laten renderen?”
Dit creëert direct structuur en verwachtingsmanagement.
3. Stakeholder-sensitieve check-in
Voer een korte stakeholder temperature check uit:
> “Hoe zit jij er momenteel in qua workload en prioriteiten?”
Hiermee borg je relationele bandbreedte en creëer je ruimte voor eerlijke input.
4. Kernonderwerpen deep-diven
Ga vervolgens in op de inhoudelijke punten en drill down op eventuele blockers, dependencies en quick wins.
Gebruik gerust termen als:
“even parkeren”
“daar kom ik zo op terug”
“dit moeten we nog even challengen”
Zo behoud je regie op de gespreksflow.
5. Alignment en action points
Sluit het bilaatje altijd af met een kort alignmentmoment:
> “Volgens mij hebben we nu scherp wat de next steps zijn.”
Formuleer concrete action points en owners.
6. Exit met positieve framing
Rond af met een lichte corporate afsluiter:
> “Top dat we hier even op hebben kunnen syncen.”
---
Kort samengevat:
Voorbereiden → Agenda framen → Check-in → Deep dive → Action points → Positief afronden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |