Ik ken alleen het vliegveld en dat is al een verschrikking.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:08 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind op vakantie gaan naar Dubai altijd een beetje getuigen van geestelijke armoede dus misschien moeten we die mensen maar gewoon daar laten zitten.
Daar heb je niet veel geld voor nodig hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:32 schreef Invisibli het volgende:
Haten op mensen die wel lekker naar dubai kunnen :/
Zitten toch bijna alleen maar belasting-ontduikers.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:36 schreef Seeburg54 het volgende:
Tja. Het is altijd wel een apart slag volk dat daar heen gaat. Wat moet je in die nep omgeving.![]()
Bij nader inzien niet zo'n slim idee om daar je dagen door te brengen.
Over het algemeen hebben die lui zelf ook nep tanden, nep lippen, nep tieten en ga zo maar door.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:36 schreef Seeburg54 het volgende:
Tja. Het is altijd wel een apart slag volk dat daar heen gaat. Wat moet je in die nep omgeving.![]()
Klopt. Voor 600 eu retour met klm, of 350/400 met transavia. Appartementen zijn ook niet heel duur, uit eten gaan wel en alcohol.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:34 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Daar heb je niet veel geld voor nodig hoor.
En een forse factuur sturen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:27 schreef Hexagon het volgende:
Ik zou ze terughalen en dan een flink lesje nederigheid geven.
Nou nee hoor.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |