Zelfs als pro team zouden ze het al slecht doen.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:50 schreef Faraday01 het volgende:
Picnic slaat echt nergens op. Die staan nu al 800 uci punten achter op bijvoorbeeld Tietema. Dat gaat van kwaad tot erger..
Gewoon compleet kapot makenquote:Op zondag 8 maart 2026 16:25 schreef Marcoss het volgende:
Je zou toch zeggen dat ze een keer geen risico blijven nemen met hem..
[ x ]
Het is al min of meer bekend dat hij zijn aflopende contract niet gaat verlengen dus die gaan ze inderdaad nog even volledig slopen dit jaar.quote:
De teams die ze voor blijven hebben een man of 8 minderquote:Op zondag 8 maart 2026 11:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zelfs als pro team zouden ze het al slecht doen.
Volgens PatLef had PatLef elk supertalent van de afgelopen 20 jaar al vroeg op het oog. Maar omdat hij nooit geen geld had en een uiterst correcte man was die geen contracten afkocht is hij ze bijna allemaal misgelopen.quote:Op zondag 8 maart 2026 21:47 schreef Faraday01 het volgende:
Blijkbaar is Patlef ook net Seixas misgelopenwordt dat een misser in de categorie Matje?
Pogacar zou eigenlijk ook bij hem tekenen he, maar toen ging die smiecht van een Matxin ineens naar UAE en nam hij al zijn scoutingrapporten mee.quote:Op zondag 8 maart 2026 21:47 schreef Faraday01 het volgende:
Blijkbaar is Patlef ook net Seixas misgelopenwordt dat een misser in de categorie Matje?
Ploegje kunnen hebben met Evenepoel, Pogacar, Van der Poel en Seixas. Daar is UAE niets bijquote:Op zondag 8 maart 2026 22:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pogacar zou eigenlijk ook bij hem tekenen he, maar toen ging die smiecht van een Matxin ineens naar UAE en nam hij al zijn scoutingrapporten mee.
Deze rubriek keert regelmatig terug.
https://www.procyclingsta(...)-nations-cup/2023/gcquote:Op zondag 8 maart 2026 22:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als dit speelde tegen de tijd dat Decathlon zich aan AG2R verbond, hoef je ook geen scout te zijn geweest om te zien dat Seixas een toptalent is
Dat had hij toch nooit kunnen betalen?quote:Op zondag 8 maart 2026 22:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ploegje kunnen hebben met Evenepoel, Pogacar, Van der Poel en Seixas. Daar is UAE niets bij
Inclusief Niels Driesen en Karst Hayma?quote:Op zondag 8 maart 2026 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
https://www.procyclingsta(...)-nations-cup/2023/gc
Ik had gelijk deze top-10 gekocht.
Quick step was wel failliet gegaan jaquote:Op zondag 8 maart 2026 22:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat had hij toch nooit kunnen betalen?
Niels wel. Die wordt nog wel degelijke prof. Karst, ja, die niet. Die wisselen we voor nummer 13.quote:Op zondag 8 maart 2026 22:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Inclusief Niels Driesen en Karst Hayma?
Elke ploeg heeft een tractor nodigquote:Op zondag 8 maart 2026 22:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niels wel. Die wordt nog wel degelijke prof. Karst, ja, die niet.
Of nr. 11? Alleen al vanwege de naam. Samen met Viezzi.quote:Op zondag 8 maart 2026 22:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niels wel. Die wordt nog wel degelijke prof. Karst, ja, die niet. Die wisselen we voor nummer 13.
Manolo Wrolich is ook een uitstekende naam.quote:Op zondag 8 maart 2026 22:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of nr. 11? Alleen al vanwege de naam. Samen met Viezzi.
Prachtige ode aan zwaargewicht Saiz.quote:Op zondag 8 maart 2026 23:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Manolo Wrolich is ook een uitstekende naam.
Van mij mag hij weg. Dan komt er wat financiele ruimte vrij bij Visma die ze hard nodig schijnen te hebben. Ik kan mij er toch nooit echt op verheugen als die dooie pier weer eens wat wint voor Visma. Ik zie liever een Nederlander in een knechtenrol in de Tour dan Vingegaard die weer eens twee wordt.quote:Op maandag 9 maart 2026 12:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Een Deense sponsor, mensen gaan meteen over Jonas speculeren.
Geen geld, passieve koersmentaliteit, en dan natuurlijk ook de tientallen horrorverhalen van exrenners over de starheid van het management. Deze club is ten dode opgeschreven.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:50 schreef Faraday01 het volgende:
Picnic slaat echt nergens op. Die staan nu al 800 uci punten achter op bijvoorbeeld Tietema. Dat gaat van kwaad tot erger..
Watts kreeg een fluim van Maas in zijn gezicht.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 22:55 schreef wimderon het volgende:
Nou kan ik me voorstellen dat het zijn van het broertje van Jan Maas als storend kan worden gezien, maar wat kan Marijn nog meer uitgevreten hebben waardoor Watts op tilt sloeg?
WOUT heeft natuurlijk wel al contract voor het leven bij Vismaquote:Op maandag 9 maart 2026 15:13 schreef Coppi het volgende:
[..]
Van mij mag hij weg. Dan komt er wat financiele ruimte vrij bij Visma die ze hard nodig schijnen te hebben. Ik kan mij er toch nooit echt op verheugen als die dooie pier weer eens wat wint voor Visma. Ik zie liever een Nederlander in een knechtenrol in de Tour dan Vingegaard die weer eens twee wordt.
Ik hoop wel dat ze van Aert kunnen behouden, dat is pas een echte coureur en heeft ook nog wat charisma.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |