Karrel zou zelfs nog ongeschikt zijn om Blokken te presenteren.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Echt weer erbarmelijk commentaar van Karrel. Zo ongeschikt.
En dan ook nog Bert De Backer ernaast, loden koppel.
Wout is ALTIJD favoriet!!!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo zagen we Wout eigenlijk als topfavoriet voor een sprintje in de groep?
WOUT heeft een winnaarsmentaliteit! Won ook bijna het WK, als Roglic zou hebben meegewerkt.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wout heeft een Toursprint gewonnen ja hallo Mexi
~Karrul
Meeus heeft het goede kleur paspoort!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:08 schreef WAvanBuren het volgende:
Karrel is ook blij met Meeus als winnaar. Een kinderhand is snel gevuld.
Op ruim 2% is dat niet gek toch?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo zagen we Wout eigenlijk als topfavoriet voor een sprintje in de groep?
Geen snipperdag nemen om Wout te zien falenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:56 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoezo was er wielrennen op met WvA, opeen doordeweekse dag???? Als iedereen moet werken??
Nou ja als ik dit wist ging ik vandaag thuis'werken' en lekker heel de middag voor de buis hangen in de baas zijn tijd.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geen snipperdag nemen om Wout te zien falen
Men is aan het oefenen geslagen zodat ze straks perfect een stok in het wiel van Pogacar kunnen gooien?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:50 schreef Felagund het volgende:
Welke Fok!ker heeft WOUT gesaboteerd?
[ afbeelding ]
https://sporza.be/nl/2026(...)e-weg~1772553433826/
Wout B100 heeft ook altijd pech.quote:
Madiot hypet Messias Seixas al lekker op.quote:Madiot is not holding back. “I think he’s the chosen one. He’s the rider France expects to win the Tour. And also the rider of ‘old Europe’. Pogačar is Slovenian — in a way, he’s an alien from another world. In cycling, we’re rooted in history: the Italians, the Belgians, the Spaniards… In that sense, Seixas is the Messiah. That’s what is expected of him.”
Een verklaring @de_boswachter?quote:Boswachter vindt renner van Flanders-Baloise in greppel
Leander Van Hautegem (Team Flanders - Baloise) is vandaag/dinsdag zwaar ten val gekomen op training.
De 22-jarige renner trok naar het Koppenbergbos, waar hij viel en in een greppel terechtkwam. Dat gebeurde op een stuk waar er eigenlijk niet gefietst mocht worden. Pas na enige tijd vond de boswachter - die hem eerder had tegengehouden - hem daar.
Van Hautegem werd afgevoerd naar het UZ Gent waar een zware hersenschudding, een klaplong en twee gebarsten ribben werden vastgesteld. Het is nog afwachten hoelang de Oost-Vlaming buiten strijd zal zijn.
Zondag eindigde Van Hautegem nog als 95e in Kuurne-Brussel-Kuurne, in een groep op bijna negen minuten van de Britse winnaar Matthew Brennan (Visma - Lease a Bike).
Gaan wielrennen waar het niet mag. Tsja. Als hij uit zijn kunstmatige coma wordt gehaald alsnog de boete uitschrijven. Dat zal ‘m leren.quote:
Meeus krijgt weinig ruimte in de Belgische kranten.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meeus was toch gewoon de topfavoriet? Daarna Van Aert (lol) en Rex.
Met dit soort teksten mogen we blij zijn dat Seixas niet uit, ik noem maar wat, Oostenrijk komt.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Madiot hypet Messias Seixas al lekker op.
Verschil is al ruim gehalveerd inmiddelsquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vervaeke is afgelopen periode ook een stuk beter geworden. Schat die hoger in.
Pogacar valt nochtans niet heel vaak.quote:Op woensdag 4 maart 2026 18:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is Seixas technisch niet een heel stuk beter dan Pogacar? Niet onbelangrijk met al die grond afdalingen #hopium
Ik bedoel niet per se op vallen, maar op langzamer naar beneden gaan dan Seixas.quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Pogacar valt nochtans niet heel vaak.
Dat is wel treurig ja. Al past het ook wel weer bij die typisch Vlaamse kneuterigheid.quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Werkelijke in elke podcast, voorbeschouwing of koersbespreking in België gaat het over die wielermanager. Extreem vermoeiend.
Ik schrijf alvast een girostart op Sicilie opquote:
Welke luister je dan? Ik zag dat Wuyts weg is bij die van HLN.quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Werkelijke in elke podcast, voorbeschouwing of koersbespreking in België gaat het over die wielermanager. Extreem vermoeiend.
Klinkt als een herhaling van Albanië.quote:
Voor de RVV en Parijs-Roubaix wordt bij APT voornamelijk in dienst gereden voor de kopman, en men wil daar Tibor Del Grosso meer voor eigen kansen laten rijden in andere koersen (in plaats van te knechten in de grootste koersen).quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Het programma van Del Grosso komt in de buurt van bedrog. Geen Vlaanderen en Roubaix?
Dat is leuk en aardig, maar als je in Vlaanderen en Roubaix een vuist wil maken tegen Pogacar moet je het beste team opstellen en daar hoort Del Grosso bij.quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:01 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Voor de RVV en Parijs-Roubaix wordt bij APT voornamelijk in dienst gereden voor de kopman, en men wil daar Tibor Del Grosso meer voor eigen kansen laten rijden in andere koersen (in plaats van te knechten in de grootste koersen).
Geen Skjelmosequote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:59 schreef Steven184 het volgende:
Geen Poole in PN. Een zieke van Uden.
Zou het wat uitmaken?
Ook Skjelmose en Almeida voor PN.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:59 schreef Steven184 het volgende:
Geen Poole in PN. Een zieke van Uden.
Zou het wat uitmaken?
Alsnog kan Ayuso vs Vingegaard wel leuk wordenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 15:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ook Skjelmose en Almeida voor PN.
Qua klassementsrenners is het wel vrij treurig aan het worden allemaal.
Wat eigenlijk wel opvallend is, waarom zou je alleen in WT-koers en 1.HC koersen incidenten hebben die een gele kaart waard zijn? Dan moet je dat in alle koersen doorvoeren..quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:46 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ach Benji. Worden geen gele kaarten uitgedeeld in dat soort koersen.
Afstoppen of zo.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 22:55 schreef wimderon het volgende:
Nou kan ik me voorstellen dat het zijn van het broertje van Jan Maas als storend kan worden gezien, maar wat kan Marijn nog meer uitgevreten hebben waardoor Watts op tilt sloeg?
Zelfs als pro team zouden ze het al slecht doen.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:50 schreef Faraday01 het volgende:
Picnic slaat echt nergens op. Die staan nu al 800 uci punten achter op bijvoorbeeld Tietema. Dat gaat van kwaad tot erger..
Gewoon compleet kapot makenquote:Op zondag 8 maart 2026 16:25 schreef Marcoss het volgende:
Je zou toch zeggen dat ze een keer geen risico blijven nemen met hem..
[ x ]
Het is al min of meer bekend dat hij zijn aflopende contract niet gaat verlengen dus die gaan ze inderdaad nog even volledig slopen dit jaar.quote:
De teams die ze voor blijven hebben een man of 8 minderquote:Op zondag 8 maart 2026 11:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zelfs als pro team zouden ze het al slecht doen.
Volgens PatLef had PatLef elk supertalent van de afgelopen 20 jaar al vroeg op het oog. Maar omdat hij nooit geen geld had en een uiterst correcte man was die geen contracten afkocht is hij ze bijna allemaal misgelopen.quote:Op zondag 8 maart 2026 21:47 schreef Faraday01 het volgende:
Blijkbaar is Patlef ook net Seixas misgelopenwordt dat een misser in de categorie Matje?
Pogacar zou eigenlijk ook bij hem tekenen he, maar toen ging die smiecht van een Matxin ineens naar UAE en nam hij al zijn scoutingrapporten mee.quote:Op zondag 8 maart 2026 21:47 schreef Faraday01 het volgende:
Blijkbaar is Patlef ook net Seixas misgelopenwordt dat een misser in de categorie Matje?
Ploegje kunnen hebben met Evenepoel, Pogacar, Van der Poel en Seixas. Daar is UAE niets bijquote:Op zondag 8 maart 2026 22:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pogacar zou eigenlijk ook bij hem tekenen he, maar toen ging die smiecht van een Matxin ineens naar UAE en nam hij al zijn scoutingrapporten mee.
Deze rubriek keert regelmatig terug.
https://www.procyclingsta(...)-nations-cup/2023/gcquote:Op zondag 8 maart 2026 22:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als dit speelde tegen de tijd dat Decathlon zich aan AG2R verbond, hoef je ook geen scout te zijn geweest om te zien dat Seixas een toptalent is
Dat had hij toch nooit kunnen betalen?quote:Op zondag 8 maart 2026 22:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ploegje kunnen hebben met Evenepoel, Pogacar, Van der Poel en Seixas. Daar is UAE niets bij
Inclusief Niels Driesen en Karst Hayma?quote:Op zondag 8 maart 2026 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
https://www.procyclingsta(...)-nations-cup/2023/gc
Ik had gelijk deze top-10 gekocht.
Quick step was wel failliet gegaan jaquote:Op zondag 8 maart 2026 22:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat had hij toch nooit kunnen betalen?
Niels wel. Die wordt nog wel degelijke prof. Karst, ja, die niet. Die wisselen we voor nummer 13.quote:Op zondag 8 maart 2026 22:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Inclusief Niels Driesen en Karst Hayma?
Elke ploeg heeft een tractor nodigquote:Op zondag 8 maart 2026 22:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niels wel. Die wordt nog wel degelijke prof. Karst, ja, die niet.
Of nr. 11? Alleen al vanwege de naam. Samen met Viezzi.quote:Op zondag 8 maart 2026 22:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niels wel. Die wordt nog wel degelijke prof. Karst, ja, die niet. Die wisselen we voor nummer 13.
Manolo Wrolich is ook een uitstekende naam.quote:Op zondag 8 maart 2026 22:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of nr. 11? Alleen al vanwege de naam. Samen met Viezzi.
Prachtige ode aan zwaargewicht Saiz.quote:Op zondag 8 maart 2026 23:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Manolo Wrolich is ook een uitstekende naam.
Van mij mag hij weg. Dan komt er wat financiele ruimte vrij bij Visma die ze hard nodig schijnen te hebben. Ik kan mij er toch nooit echt op verheugen als die dooie pier weer eens wat wint voor Visma. Ik zie liever een Nederlander in een knechtenrol in de Tour dan Vingegaard die weer eens twee wordt.quote:Op maandag 9 maart 2026 12:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Een Deense sponsor, mensen gaan meteen over Jonas speculeren.
Geen geld, passieve koersmentaliteit, en dan natuurlijk ook de tientallen horrorverhalen van exrenners over de starheid van het management. Deze club is ten dode opgeschreven.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:50 schreef Faraday01 het volgende:
Picnic slaat echt nergens op. Die staan nu al 800 uci punten achter op bijvoorbeeld Tietema. Dat gaat van kwaad tot erger..
Watts kreeg een fluim van Maas in zijn gezicht.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 22:55 schreef wimderon het volgende:
Nou kan ik me voorstellen dat het zijn van het broertje van Jan Maas als storend kan worden gezien, maar wat kan Marijn nog meer uitgevreten hebben waardoor Watts op tilt sloeg?
WOUT heeft natuurlijk wel al contract voor het leven bij Vismaquote:Op maandag 9 maart 2026 15:13 schreef Coppi het volgende:
[..]
Van mij mag hij weg. Dan komt er wat financiele ruimte vrij bij Visma die ze hard nodig schijnen te hebben. Ik kan mij er toch nooit echt op verheugen als die dooie pier weer eens wat wint voor Visma. Ik zie liever een Nederlander in een knechtenrol in de Tour dan Vingegaard die weer eens twee wordt.
Ik hoop wel dat ze van Aert kunnen behouden, dat is pas een echte coureur en heeft ook nog wat charisma.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |