Dat is wel treurig ja. Al past het ook wel weer bij die typisch Vlaamse kneuterigheid.quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Werkelijke in elke podcast, voorbeschouwing of koersbespreking in België gaat het over die wielermanager. Extreem vermoeiend.
Ik schrijf alvast een girostart op Sicilie opquote:
Welke luister je dan? Ik zag dat Wuyts weg is bij die van HLN.quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Werkelijke in elke podcast, voorbeschouwing of koersbespreking in België gaat het over die wielermanager. Extreem vermoeiend.
Klinkt als een herhaling van Albanië.quote:
Voor de RVV en Parijs-Roubaix wordt bij APT voornamelijk in dienst gereden voor de kopman, en men wil daar Tibor Del Grosso meer voor eigen kansen laten rijden in andere koersen (in plaats van te knechten in de grootste koersen).quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Het programma van Del Grosso komt in de buurt van bedrog. Geen Vlaanderen en Roubaix?
Dat is leuk en aardig, maar als je in Vlaanderen en Roubaix een vuist wil maken tegen Pogacar moet je het beste team opstellen en daar hoort Del Grosso bij.quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:01 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Voor de RVV en Parijs-Roubaix wordt bij APT voornamelijk in dienst gereden voor de kopman, en men wil daar Tibor Del Grosso meer voor eigen kansen laten rijden in andere koersen (in plaats van te knechten in de grootste koersen).
Geen Skjelmosequote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:59 schreef Steven184 het volgende:
Geen Poole in PN. Een zieke van Uden.
Zou het wat uitmaken?
Ook Skjelmose en Almeida voor PN.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:59 schreef Steven184 het volgende:
Geen Poole in PN. Een zieke van Uden.
Zou het wat uitmaken?
Alsnog kan Ayuso vs Vingegaard wel leuk wordenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 15:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ook Skjelmose en Almeida voor PN.
Qua klassementsrenners is het wel vrij treurig aan het worden allemaal.
Wat eigenlijk wel opvallend is, waarom zou je alleen in WT-koers en 1.HC koersen incidenten hebben die een gele kaart waard zijn? Dan moet je dat in alle koersen doorvoeren..quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:46 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ach Benji. Worden geen gele kaarten uitgedeeld in dat soort koersen.
Afstoppen of zo.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 22:55 schreef wimderon het volgende:
Nou kan ik me voorstellen dat het zijn van het broertje van Jan Maas als storend kan worden gezien, maar wat kan Marijn nog meer uitgevreten hebben waardoor Watts op tilt sloeg?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |