1 van de 3 serieuze opties inderdaad.quote:
Iedereen begint met hetzelfde budget hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 08:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb eigenlijk maar 3 mogelijkheden. Denk dat ik wel een beetje ga spreiden.
Als je niet minimaal 2x Audi hebt en ze blijven morgen heel heb je al een probleem.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:44 schreef Bierscheet het volgende:
[..]
Iedereen begint met hetzelfde budget hoor.
Wat als je 4xAM hebt omdat je ben vergeten dat je nog even moest uitzoeken wat slim is?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je niet minimaal 2x Audi hebt en ze blijven morgen heel heb je al een probleem.
Ja hiero, ik dacht dat ik nog kon wijzigen net na FP3, maar dat kon niet meer...quote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat als je 4xAM hebt omdat je ben vergeten dat je nog even moest uitzoeken wat slim is?![]()
dan moet je toch eens na gaan denken of het niet tijd is dat je je eigen kont gaat afvegen na het poepen in plaats van steeds om hulp te vragen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat als je 4xAM hebt omdat je ben vergeten dat je nog even moest uitzoeken wat slim is?![]()
Ik reken er nu gewoon op dat de twee Audi's uitvallen en dat Alonso en Stroll rustig naar de finish kunnen cruisen, waarna ik bovenaan de manager sta.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet je toch eens na gaan denken of het niet tijd is dat je je eigen kont gaat afvegen na het poepen in plaats van steeds om hulp te vragen.
Dan nog begint iedereen met hetzelfde budget. Er zijn een heleboel goede mogelijkheden.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je niet minimaal 2x Audi hebt en ze blijven morgen heel heb je al een probleem.
Veel plezier met 4x Aston Martin zou ik zeggen!quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:41 schreef Bierscheet het volgende:
[..]
Dan nog begint iedereen met hetzelfde budget. Er zijn een heleboel goede mogelijkheden.
mag hopen dat niet iedereen zo slim is als Nattekatquote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veel plezier met 4x Aston Martin zou ik zeggen!
Aston Martin gaat verrassen morgen!!!quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ter verdediging, hij moest nog uitzoeken wat slim was, hij beweerde niet het al te zijnquote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
mag hopen dat niet iedereen zo slim is als Nattekat
Let maar op, die gaan punten scoren morgenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maak van de 5 een 6 in je url balk.quote:Op zondag 8 maart 2026 08:52 schreef de_boswachter het volgende:
Kan op de FP zelf ook verwezen worden naar de juiste versie van het spel? Komt nog steeds op 25 uit aldaar. Dank
Ja dat snap ik. Maar ik vind dit echt wel een game waardoor mensen naar fok komen, al is het maar om dat spel te spelen. Die wordt het onnodig lastig gemaakt. Kan toch niet zo moeilijk zijn om dit tijdig aan te passen?quote:
Blijven doneren.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar ik vind dit echt wel een game waardoor mensen naar fok komen, al is het maar om dat spel te spelen. Die wordt het onnodig lastig gemaakt. Kan toch niet zo moeilijk zijn om dit tijdig aan te passen?
Even aan @Danny of @Breuls vragen, kunnen wij niet zelf. En het is overigens al aangevraagd door ons, geduld hebben in deze drukke tijd.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar ik vind dit echt wel een game waardoor mensen naar fok komen, al is het maar om dat spel te spelen. Die wordt het onnodig lastig gemaakt. Kan toch niet zo moeilijk zijn om dit tijdig aan te passen?
Vorig jaar werd ik 11e. Nu lig ik al 13e. En jij?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verkeerde Cadillac gekozen helaas, dus lig 30 punten achter. Zoals gezegd, er waren maar 3 serieuze opties en jij hebt er gewoon 1 van. Ja, tenzij je gokte op een Audi-faal.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:03 schreef Bierscheet het volgende:
[..]
Vorig jaar werd ik 11e. Nu lig ik al 13e. En jij?
Ik stond vorig jaar bij race 2 volgens mij op P5 en dan is alleen maar bergafwaarts gegaan 🤣quote:Op zondag 8 maart 2026 17:03 schreef Bierscheet het volgende:
[..]
Vorig jaar werd ik 11e. Nu lig ik al 13e. En jij?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |