Ja dat snap ik. Maar ik vind dit echt wel een game waardoor mensen naar fok komen, al is het maar om dat spel te spelen. Die wordt het onnodig lastig gemaakt. Kan toch niet zo moeilijk zijn om dit tijdig aan te passen?quote:
Blijven doneren.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar ik vind dit echt wel een game waardoor mensen naar fok komen, al is het maar om dat spel te spelen. Die wordt het onnodig lastig gemaakt. Kan toch niet zo moeilijk zijn om dit tijdig aan te passen?
Even aan @Danny of @Breuls vragen, kunnen wij niet zelf. En het is overigens al aangevraagd door ons, geduld hebben in deze drukke tijd.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar ik vind dit echt wel een game waardoor mensen naar fok komen, al is het maar om dat spel te spelen. Die wordt het onnodig lastig gemaakt. Kan toch niet zo moeilijk zijn om dit tijdig aan te passen?
Vorig jaar werd ik 11e. Nu lig ik al 13e. En jij?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veel plezier met 4x Aston Martin zou ik zeggen!
Verkeerde Cadillac gekozen helaas, dus lig 30 punten achter. Zoals gezegd, er waren maar 3 serieuze opties en jij hebt er gewoon 1 van. Ja, tenzij je gokte op een Audi-faal.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:03 schreef Bierscheet het volgende:
[..]
Vorig jaar werd ik 11e. Nu lig ik al 13e. En jij?
Ik stond vorig jaar bij race 2 volgens mij op P5 en dan is alleen maar bergafwaarts gegaan 🤣quote:Op zondag 8 maart 2026 17:03 schreef Bierscheet het volgende:
[..]
Vorig jaar werd ik 11e. Nu lig ik al 13e. En jij?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |