Neem het anders ff lekker op voor de belastingdienstquote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:28 schreef nostra het volgende:
Waarschijnlijk het enige land ter wereld waar de bevolking gemiddeld zo autistisch is dat die aangifte per se in de eerste dagen van maart gedaan moet zijn.
Tja, of je maakt je niet zo druk en doet die aangifte lekker op de tiende. Dat die gasten hun systemen niet gaan aanpassen op die achterlijke piekdrukte snap ik wel, besteed je centen maar beter.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
Neem het anders ff lekker op voor de belastingdienst
Of je zorgt gewoon dat je systemen werkenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:31 schreef nostra het volgende:
[..]
Tja, of je maakt je niet zo druk en doet die aangifte lekker op de tiende. Dat die gasten hun systemen niet gaan aanpassen op die achterlijke piekdrukte snap ik wel, besteed je centen maar beter.
Ze werken prima, alleen met een cap op de logins. Prima toch.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
Of je zorgt gewoon dat je systemen werken
Misschien voor jou. Voor de meeste mensen toch echt niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:33 schreef nostra het volgende:
[..]
Ze werken prima, alleen met een cap op de logins. Prima toch.
Ja dat is inderdaad eigenlijk waar het op neerkomt. Helaas kreeg ik dus steeds geen toegang, en dat frustreert.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:33 schreef nostra het volgende:
[..]
Ze werken prima, alleen met een cap op de logins. Prima toch.
Want wat gebeurt er precies voor ergs als je het volgende week doet?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:34 schreef rival het volgende:
Misschien voor jou. Voor de meeste mensen toch echt niet.
Helemaal niks natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:40 schreef nostra het volgende:
[..]
Want wat gebeurt er precies voor ergs als je het volgende week doet?
Wie roept dat?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:40 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat je het dan vergeet?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:40 schreef nostra het volgende:
[..]
Als iedereen dat doet blijft het systeem overbelast.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:58 schreef Innisdemon het volgende:
" Mijn Belastingdienst is tijdelijk niet bereikbaar. Dit komt doordat het maximale aantal mensen is ingelogd. Wij vragen u om later terug te komen. Onze excuses voor het ongemak."
Als sinds 1 maart.
Manmanman
25x refreshen voor je eindelijk in kunt loggen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |