abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220252146
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 22:18 schreef Caland het volgende:
Het OPPERMACHTIGE PSV is na een snelle uitschakeling in Europa nu ook klaar in het Nederlandse bekertoernooi

Boys, zeg het maar
Shit happens en NEC vocht voor elke bal en heeft terecht gewonnen. En oppermachtig is wat mij betreft overdreven als je bedenkt dat Ajax, Feyenoord compleet verzaken. Zegt meer hoe dramatisch de concurentie is.
pi_220252164
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 22:18 schreef Caland het volgende:
Het OPPERMACHTIGE PSV is na een snelle uitschakeling in Europa nu ook klaar in het Nederlandse bekertoernooi

Boys, zeg het maar
PSV mist gewoon een type Baumgartl.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_220252224
Twee zekere dennenappels in twee jaar tijd onnodig weggesodemieterd. Bah.
U MAD?
  Redactie Sport dinsdag 3 maart 2026 @ 22:51:35 #54
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220252332
Dit is de belangrijkste pot en die verlies je. Hoe kan dat?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220252455
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
nec water beter, waren gretiger , peresic gaf niet thuis,(geen gevaar van de vleugels) dest speelt al maanden als een gehandicapte marcelo, die wil alles voetballend oplossen.

Pepi had moeten starten
pi_220252609
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
NEC scoorde 1 doelpunt meer dan PSV :)
pi_220252807
Waarom staan Obispo en Boadu tegenwoordig in de basis?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_220253054
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 03:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Waarom denk je zelf?
U MAD?
pi_220253111
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 06:54 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Waarom denk je zelf?
Dat vroeg ik niet.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_220253462
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 23:09 schreef PSVCL het volgende:

[..]
nec water beter, waren gretiger , peresic gaf niet thuis,(geen gevaar van de vleugels) dest speelt al maanden als een gehandicapte marcelo, die wil alles voetballend oplossen.

Pepi had moeten starten
Het geldt voor het hele team. Nogmaals: PSV is geen toplevel. Op geen enkele denkbare manier. Dat je hier straks op 90 punten gaat eindigen zegt alles over de erbarmelijke staat van het Nederlandse voetbal In Engeland zou je voor degradatie spelen (zie Tottenham).

Volgend jaar tijd voor een grote schoonmaak. Teveel jongens die op hun ruggenmerg spelen en de 2de versnelling niet meer verlaten. Dest, Schouten, Veerman, Pepi, Til bij vlagen. Eens in de zoveel tijd moet je gewoon doorselecteren om de honger te behouden. Want het verschil gisteren heeft natuurlijk niks met kwaliteit te maken, maar alles met beleving. NEC wilde simpelweg ten koste van alles die finale behalen en PSV wilde het wel, maar het mocht niet teveel energie kosten. Nou, dan krijg je het deksel dus op de neus.
pi_220253469
Wat er in ieder geval echt ontbreekt is een stukje gretigheid. Dat is iets wat je wel vaker ziet als de kern van een selectie lang hetzelfde blijft. Stukje houdbaarheidsdatum.

En NEC liep over van de drive. Kun je best een stuk kwaliteit mee compenseren.
pi_220253479
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 08:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat er in ieder geval echt ontbreekt is een stukje gretigheid. Dat is iets wat je wel vaker ziet als de kern van een selectie lang hetzelfde blijft. Stukje houdbaarheidsdatum.

Dit inderdaad.
pi_220253481
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 03:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Obispo omdat die het gewoon goed doet.

Boadu. Ik heb werkelijk geen idee. Je zou kunnen zeggen: momenteel geen alternatief naast Pepi, maar hij mist duidelijk zoveel ritme dat hij in een wedstrijd als deze echt niet kan.

Overigens: ik hoop dat PSV nu al voorsorteert op het halen van Dick tzt, want PSV had de wedstrijd in handen en nadat hij wat omzettingen deed was NEC beter en had Bosz geen enkel weerwoord.

Mooie opvolger die Bosz wel eens snel kan doen vergeten.
pi_220253496
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 08:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

Het heeft ook alles te maken met de situatie. Bij NEC hebben ze ogenschijnlijk de 2e plaats verspeeld (ik denk het niet overigens, want Feyenoord en Ajax zijn zwaar dolende) en dit kwam voor hen precies op het juiste moment.

Tel daarbij op een uitstekende coach die de juiste omzettingen doet. En ook wat wind mee, want die 2-2 gaat in 99 van de 100 gevallen hoog over of naast.
pi_220253934
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 08:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het heeft ook alles te maken met de situatie. Bij NEC hebben ze ogenschijnlijk de 2e plaats verspeeld (ik denk het niet overigens, want Feyenoord en Ajax zijn zwaar dolende) en dit kwam voor hen precies op het juiste moment.

Tel daarbij op een uitstekende coach die de juiste omzettingen doet. En ook wat wind mee, want die 2-2 gaat in 99 van de 100 gevallen hoog over of naast.
Dat verklaart de prestatie van NEC inderdaad deels. Ik zat wat meer op de wanprestatie van PSV. Of ja, de eerste helft was gewoon super leuk om naar te kijken.
pi_220254046
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 09:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat verklaart de prestatie van NEC inderdaad deels. Ik zat wat meer op de wanprestatie van PSV. Of ja, de eerste helft was gewoon super leuk om naar te kijken.
Wanprestatie gaat mij wat ver. NEC had gewoon een antwoord op het spel van PSV en de reden waarom ik toch altijd kritisch blijf op Bosz (ook al is het op zichzelf een prima coach) is dat zijn plan B nog altijd het beter uitvoeren van plan A is en dat gaat net even iets teveel uit van dat plan A onfeilbaar is mits goed uitgevoerd.
pi_220254534
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 09:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wanprestatie gaat mij wat ver. NEC had gewoon een antwoord op het spel van PSV en de reden waarom ik toch altijd kritisch blijf op Bosz (ook al is het op zichzelf een prima coach) is dat zijn plan B nog altijd het beter uitvoeren van plan A is en dat gaat net even iets teveel uit van dat plan A onfeilbaar is mits goed uitgevoerd.
Zo makkelijk gezegd altijd: een antwoord van team A op het spel van team B. Vragen en antwoorden daargelaten: als jij op 80% speelt dan wint de ploeg die op 100% speelt bijna altijd. Of ga jij mij ook wijs maken dat Telstar en Volendam een 'antwoord' hadden op ons spel? Je wordt voor de zoveelste keer dit seizoen gewoon afgetroefd op inzet en beleving.

En een Veerman die dan 5 minuten na het laatste fluitsignaal zijn hele ploeg loopt af te zeiken en voor de aardigheid even vergeet dat hij de 1ste is die verzaakt in dergelijke wedstrijden ben ik helemaal zat :r Die mag wat mij betreft na dit seizoen lekker voor 15 á miljoen naar een Turkse subtopper ofzo.
pi_220254618
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 10:50 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Zo makkelijk gezegd altijd: een antwoord van team A op het spel van team B. Vragen en antwoorden daargelaten: als jij op 80% speelt dan wint de ploeg die op 100% speelt bijna altijd. Of ga jij mij ook wijs maken dat Telstar en Volendam een 'antwoord' hadden op ons spel? Je wordt voor de zoveelste keer dit seizoen gewoon afgetroefd op inzet en beleving.

En een Veerman die dan 5 minuten na het laatste fluitsignaal zijn hele ploeg loopt af te zeiken en voor de aardigheid even vergeet dat hij de 1ste is die verzaakt in dergelijke wedstrijden ben ik helemaal zat :r Die mag wat mij betreft na dit seizoen lekker voor 15 á miljoen naar een Turkse subtopper ofzo.
NEC werd afgetroefd tot de omzetting.

Heeft helemaal niets met inzet en beleving te maken. Kijk de wedstrijd maar eens terug.
pi_220254646
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 11:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
NEC werd afgetroefd tot de omzetting.

Heeft helemaal niets met inzet en beleving te maken. Kijk de wedstrijd maar eens terug.
:')

Kijk jij de 2de helft maar eens even terug. Als jij ballen over 10 meter breed niet meer correct kan inspelen dan ben je er gewoon niet bij met je hoofd. Mauro en Veerman grosseerden werkelijk in balverlies. Als je vervolgens ook nog eens 80% van je persoonlijke duels verliest.. tsjah.

Ik zou het omdraaien: kijk JIJ het maar eens even terug en vertel mij welk team nou meer honger toonde. Het lijkt me vrij duidelijk dat dat NEC was.
pi_220254758
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 11:01 schreef Solispolar het volgende:

[..]
:')

Kijk jij de 2de helft maar eens even terug. Als jij ballen over 10 meter breed niet meer correct kan inspelen dan ben je er gewoon niet bij met je hoofd. Mauro en Veerman grosseerden werkelijk in balverlies. Als je vervolgens ook nog eens 80% van je persoonlijke duels verliest.. tsjah.

Ik zou het omdraaien: kijk JIJ het maar eens even terug en vertel mij welk team nou meer honger toonde. Het lijkt me vrij duidelijk dat dat NEC was.
Joh, dat gelul altijd over ‘ze hadden beter hun best moeten doen’. Denk je nou echt dat de spelers van PSV die finale niet wilden halen? Heb jij wel eens gevoetbald?

NEC had het gewoon beter voor elkaar na de omzetting. Als jouw team beter staat dan komen de oplossingen vanzelf. Dat zag je bij PSV in het begin van de wedstrijd.

Zeker als het dan even meezit en het vertrouwen groeit maakt dat op topniveau een groot verschil.

Was het maar zo simpel. En ook weer niet. Want als het alleen maar een kwestie was van het beste team en dan 100% geven, dan zouden de Nederlandse clubs de CL beter schriftelijk af kunnen doen.
pi_220254800
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 11:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Joh, dat gelul altijd over ‘ze hadden beter hun best moeten doen’. Denk je nou echt dat de spelers van PSV die finale niet wilden halen? Heb jij wel eens gevoetbald?

NEC had het gewoon beter voor elkaar na de omzetting. Als jouw team beter staat dan komen de oplossingen vanzelf. Dat zag je bij PSV in het begin van de wedstrijd.

Zeker als het dan even meezit en het vertrouwen groeit maakt dat op topniveau een groot verschil.

Was het maar zo simpel. En ook weer niet. Want als het alleen maar een kwestie was van het beste team en dan 100% geven, dan zouden de Nederlandse clubs de CL beter schriftelijk af kunnen doen.
Ik heb wel eens gevoetbald ja. En ik heb ook wel eens verloren van teams die veel minder waren dan wij en gewonnen van teams die veel beter waren. Waarom? Omdat het voor hun de wedstrijd van het jaar was en voor ons 'gewoon een wedstrijd'.

PSV kan gewoon niet bikkelen als de wedstrijd erom vraagt en bepaalde (op papier mindere) teams hebben daar gewoon genadeloos gebruik van gemaakt. Je aanvoerder is nota bene Jerdy Schouten, je weet wel: die gast die nog nooit in zijn leven een duel heeft gespeeld. Maar oh, wat kan die jongen lekker opbouwen.
pi_220254826
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 11:13 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ik heb wel eens gevoetbald ja. En ik heb ook wel eens verloren van teams die veel minder waren dan wij en gewonnen van teams die veel beter waren. Waarom? Omdat het voor hun de wedstrijd van het jaar was en voor ons 'gewoon een wedstrijd'.

PSV kan gewoon niet bikkelen als de wedstrijd erom vraagt en bepaalde (op papier mindere) teams hebben daar gewoon genadeloos gebruik van gemaakt. Je aanvoerder is nota bene Jerdy Schouten, je weet wel: die gast die nog nooit in zijn leven een duel heeft gespeeld. Maar oh, wat kan die jongen lekker opbouwen.
Johan Cruijff was juist een van de beste spelers ooit omdat hij uit duels kon blijven met zijn techniek en snelheid.

Je hoeft helemaal niet te bikkelen, de bal moet gewoon snel genoeg rondgaan.

En ja, PSV is geen verzameling houthakkers. Gelukkig niet zeg!

Maar NEC won het niet omdat ze beter waren in persoonlijke duels, maar omdat ze gewoon beter aan het voetballen waren.

Misschien toch maar die wedstrijd terugkijken.
pi_220255178
Of jullie hebben allebei een beetje gelijk.
pi_220255655
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 11:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Of jullie hebben allebei een beetje gelijk.
Dit vind ik een fijne gedachte maat :)
pi_220255689
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 11:10 schreef VEM2012 het volgende:
Want als het alleen maar een kwestie was van het beste team en dan 100% geven, dan zouden de Nederlandse clubs de CL beter schriftelijk af kunnen doen.
Dat kon prima want die clubs hebben er echt geen teeeeeeeeeering van gebakken
pi_220255966
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 13:04 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Dat kon prima want die clubs hebben er echt geen teeeeeeeeeering van gebakken
*insert 29ste plaats van Feyenoord in de EL tussen illustere ploegen als Sturm Graz en Ferencfaros*
pi_220256178
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 11:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Johan Cruijff was juist een van de beste spelers ooit omdat hij uit duels kon blijven met zijn techniek en snelheid.

Je hoeft helemaal niet te bikkelen, de bal moet gewoon snel genoeg rondgaan.

En ja, PSV is geen verzameling houthakkers. Gelukkig niet zeg!

Maar NEC won het niet omdat ze beter waren in persoonlijke duels, maar omdat ze gewoon beter aan het voetballen waren.

Misschien toch maar die wedstrijd terugkijken.
Ik snap dat je Schouten niet met Cruijff vergelijkt, zo flauw ben ik niet, maar hoe kun je een verdedigende middenvelder vergelijken met een aanvaller?

Als verdediger uit de duels willen blijven lijkt mij apart.
pi_220256474
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 13:57 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Ik snap dat je Schouten niet met Cruijff vergelijkt, zo flauw ben ik niet, maar hoe kun je een verdedigende middenvelder vergelijken met een aanvaller?

Als verdediger uit de duels willen blijven lijkt mij apart.
Zo min mogelijk fysieke duels uitvechten lijkt mij voor hem wel verstandig. Dat zie je hem ook vooral doen. En laten we wel zijn, als hij echt verdedigende taken moet uitvoeren vind ik hem daarin ondermaats voor de positie waarin hij op het witte bord staat ingetekend.

Je hebt op zich gelijk dat het andere posities zijn, maar het punt dat ik wilde maken blijft staan.
pi_220257924
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_220257965
quote:
Het waren drie geweldige maanden. Weggepest door Waterreus.
  Redactie Sport woensdag 4 maart 2026 @ 19:30:51 #81
pi_220258405
Mauro er weer een paar weken uit. Man van glas helaas.
pi_220259045
quote:
Altijd naar om te lezen als jonge sportmensen overlijden aan zo een nare ziekte. Ook wel heftig dat zijn carriere aan einde kwam door een stom stuk vuurwerk, te idioot voor woorden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220260264
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Arjen Mauro
U MAD?
pi_220260273
quote:
Bah.
U MAD?
pi_220262000
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was ook wel absurd slecht bezig de laatste 3 á 4 wedstrijden zeg. Jezus Christus nog aan toe.
  FOK!Fotograaf donderdag 5 maart 2026 @ 14:01:47 #86
842 Zorro
Z
pi_220264367
Ik zie nu in het AD dat Ronald Koeman in de walk of fame komt. Daarbij ook een lijst van de huidige leden:

quote:
Opgenomen in de Walk of Fame van PSV
Trainers: Rijvers, Hiddink
Trainers/spelers: Cocu, Koeman, Van Bommel, Van Nistelrooij
Keepers: Van Beveren, Van Breukelen, Gomes
Spelers: Van der Kuijlen, Van Aerle, René van de Kerkhof, Willy van de Kerkhof, Gerets, Ronaldo, Romário, Nilis, Robben, Kezman, Van Kraaij, Gullit, Luuk de Jong, Heintze, Alex
Waar zijn Dillen, Stevens en Edstrom?

Och ja, er moeten nog kansen voor uitbreiding zijn he... Maar vooral geen Dillen is wel beschamend toch? Die hand/voetafdruk - als dat er bij hoort - verzinnen ze maar hoor
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 5 maart 2026 @ 14:19:55 #87
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220264539
quote:
6s.gif Op donderdag 5 maart 2026 14:01 schreef Zorro het volgende:
Ik zie nu in het AD dat Ronald Koeman in de walk of fame komt. Daarbij ook een lijst van de huidige leden:
[..]
Waar zijn Dillen, Stevens en Edstrom?

Och ja, er moeten nog kansen voor uitbreiding zijn he... Maar vooral geen Dillen is wel beschamend toch? Die hand/voetafdruk - als dat er bij hoort - verzinnen ze maar hoor
Weten ze zeker dat ze niet Ronald Watterreus bedoelden?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220264564
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 14:19 schreef Caland het volgende:

[..]
Blijft een historisch maar schandalig moment :D
  FOK!Fotograaf donderdag 5 maart 2026 @ 14:30:28 #89
842 Zorro
Z
pi_220264641
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 14:19 schreef Caland het volgende:

[..]
Watte Reus?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220264972
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 14:22 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Blijft een historisch maar schandalig moment :D
Elke keer lachen :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 6 maart 2026 @ 13:34:42 #91
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220272784
twitter

@PSVCL
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220274168
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 13:34 schreef Caland het volgende:
[ x ]

@:psvcl
Ach Peter.
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 18:20:54 #93
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220275181
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 13:34 schreef Caland het volgende:
[ x ]

@:psvcl
Nee, dit kan niet.
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport vrijdag 6 maart 2026 @ 21:04:02 #94
pi_220277220
Wanner die naar het WK gaat hoeft niet zo, zoveel gaan we daar niet op verdienen namelijk
  zaterdag 7 maart 2026 @ 20:20:40 #95
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220286274
Deze verdediging :') Dit zou zomaar eens slechter kunnen zijn dan toen we met Timo fucking Baumgartl stonden te spelen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220286297
Bosz speelt al jaren tactisch niets klaar als tegenstander eens iets anders opstelt dan wat hij gewend is.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220286298
Ongelofelijk dat Obispo weer in de basis staat
pi_220286314
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:23 schreef PSVCL het volgende:
Ongelofelijk dat Obispo weer in de basis staat
Alsof het alleen aan Obispo ligt.
pi_220286387
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:20 schreef GotenSSJ het volgende:
Deze verdediging :') Dit zou zomaar eens slechter kunnen zijn dan toen we met Timo fucking Baumgartl stonden te spelen.
Laten we eerlijk zijn. Vanaf de flanken komt er niets. En door het midden een en al gebrei. En als er al een schot komt vanaf de 16 lijkt het meer op een terugspeelbal. Bovendien alles te traag. Ja de verdediging maakt fouten. Maar ook het middenveld en aanval is op dit moment ondermaats
pi_220286461
:') tegen de kutjes van AZ weggespeeld worden.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')