*insert 29ste plaats van Feyenoord in de EL tussen illustere ploegen als Sturm Graz en Ferencfaros*quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:04 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat kon prima want die clubs hebben er echt geen teeeeeeeeeering van gebakken
Ik snap dat je Schouten niet met Cruijff vergelijkt, zo flauw ben ik niet, maar hoe kun je een verdedigende middenvelder vergelijken met een aanvaller?quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Johan Cruijff was juist een van de beste spelers ooit omdat hij uit duels kon blijven met zijn techniek en snelheid.
Je hoeft helemaal niet te bikkelen, de bal moet gewoon snel genoeg rondgaan.
En ja, PSV is geen verzameling houthakkers. Gelukkig niet zeg!
Maar NEC won het niet omdat ze beter waren in persoonlijke duels, maar omdat ze gewoon beter aan het voetballen waren.
Misschien toch maar die wedstrijd terugkijken.
Zo min mogelijk fysieke duels uitvechten lijkt mij voor hem wel verstandig. Dat zie je hem ook vooral doen. En laten we wel zijn, als hij echt verdedigende taken moet uitvoeren vind ik hem daarin ondermaats voor de positie waarin hij op het witte bord staat ingetekend.quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:57 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik snap dat je Schouten niet met Cruijff vergelijkt, zo flauw ben ik niet, maar hoe kun je een verdedigende middenvelder vergelijken met een aanvaller?
Als verdediger uit de duels willen blijven lijkt mij apart.
Het waren drie geweldige maanden. Weggepest door Waterreus.quote:Op woensdag 4 maart 2026 18:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Georg Koch is overleden
https://www.focus.de/spor(...)9d-5c89f9018479.html
Altijd naar om te lezen als jonge sportmensen overlijden aan zo een nare ziekte. Ook wel heftig dat zijn carriere aan einde kwam door een stom stuk vuurwerk, te idioot voor woorden.quote:Op woensdag 4 maart 2026 18:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Georg Koch is overleden
Arjen Mauroquote:Op woensdag 4 maart 2026 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mauro er weer een paar weken uit. Man van glas helaas.
Bah.quote:Op woensdag 4 maart 2026 18:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Georg Koch is overleden
Was ook wel absurd slecht bezig de laatste 3 á 4 wedstrijden zeg. Jezus Christus nog aan toe.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mauro er weer een paar weken uit. Man van glas helaas.
Waar zijn Dillen, Stevens en Edstrom?quote:Opgenomen in de Walk of Fame van PSV
Trainers: Rijvers, Hiddink
Trainers/spelers: Cocu, Koeman, Van Bommel, Van Nistelrooij
Keepers: Van Beveren, Van Breukelen, Gomes
Spelers: Van der Kuijlen, Van Aerle, René van de Kerkhof, Willy van de Kerkhof, Gerets, Ronaldo, Romário, Nilis, Robben, Kezman, Van Kraaij, Gullit, Luuk de Jong, Heintze, Alex
Weten ze zeker dat ze niet Ronald Watterreus bedoelden?quote:Op donderdag 5 maart 2026 14:01 schreef Zorro het volgende:
Ik zie nu in het AD dat Ronald Koeman in de walk of fame komt. Daarbij ook een lijst van de huidige leden:
[..]
Waar zijn Dillen, Stevens en Edstrom?
Och ja, er moeten nog kansen voor uitbreiding zijn he... Maar vooral geen Dillen is wel beschamend toch? Die hand/voetafdruk - als dat er bij hoort - verzinnen ze maar hoor
Blijft een historisch maar schandalig momentquote:Op donderdag 5 maart 2026 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Weten ze zeker dat ze niet Ronald Watterreus bedoelden?
Watte Reus?quote:Op donderdag 5 maart 2026 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Weten ze zeker dat ze niet Ronald Watterreus bedoelden?
Elke keer lachenquote:Op donderdag 5 maart 2026 14:22 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Blijft een historisch maar schandalig moment
Alsof het alleen aan Obispo ligt.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:23 schreef PSVCL het volgende:
Ongelofelijk dat Obispo weer in de basis staat
Laten we eerlijk zijn. Vanaf de flanken komt er niets. En door het midden een en al gebrei. En als er al een schot komt vanaf de 16 lijkt het meer op een terugspeelbal. Bovendien alles te traag. Ja de verdediging maakt fouten. Maar ook het middenveld en aanval is op dit moment ondermaatsquote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:20 schreef GotenSSJ het volgende:
Deze verdedigingDit zou zomaar eens slechter kunnen zijn dan toen we met Timo fucking Baumgartl stonden te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |