Dat AI gebeuren moet je denk ik met een korreltje zout nemen, daar gaat vast nog wat mee gebeuren.quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:27 schreef schetterklep het volgende:
Slechtste AI ooit als het al AI is en er niet gewoon iemand iets intypt wat door een pc stem wordt uitgesproken. En al je problemen af laten hangen van AI antwoorden is juist geen goed idee waar algemeen voor gewaarschuwd wordt maar goed, beetje interessant doen van de Febo en sbs. En die Roland krijg ik ook genoeg van op deze manier. Chess en Cynthia waren ineens niet zo mondig om Roland te vertellen niet over die punten t beginnen omdat hij vooral zelf 10% verspeelt had met zijn citroenen. Wat een knuppel met zijn Duitse woordjes. Zal ook wel geen baan als docent meer hebben of krijgen.
Tuurlijk joh, Hé Christie jij moet je dom voordoen. Oh ok, nou prima hoor (krijg ik dan die ton)quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:38 schreef freaky40 het volgende:
Nou, die mix&match was een beetje doorzichtig. Natuurlijk ga je als laatste bondje naar het bondje wat bovenaan gaat, ook niet spannend. Sowieso al die varianten op eerdere plottwists kennen we nu wel. Het mag wel wat creatiever weer. Die Roland gaat ineens steeds meer Duits lullen, komt een beetje maf over. Kijk die Engelse woordjes die constant te pas en te onpas tussen onze taal gebruikt wordt is tot daar aan toe, maar dat Duits slaat nergens op. Misschien doet hij dat bewust omdat hij een teringhekel aan Engels heeft en daarom juist van die Duitse woordjes gebruikt. Wel geweldig ook in de opdracht. Hij dacht dat hij lekker bezig was en lekker hoog en droog bovenaan zou eindigen, maar gaat hij nog verkloten. Beetje tof gaan juichen en een box naar zijn mede bondgenoten geven was echt idioot.
Merkedes dus bezig aan haar laatste cyclus, daar was even onduidelijkheid over maar die vertrekt dus. Ik denk dat de FEBO alleen nog wel wat TV wil gaan maken dus die zullen haar wel pushen om een videocall aan te vragen met haar ouders rond jaar verjaardag, want daar had ze het over dacht ik.
Die Roxy begint er steeds smoezeliger uit te zien trouwens. En morgen ontwikkeld Christie zich nog meer als dom meisje die er met een soort van opdracht in gekomen is om een beetje dom te zijn, een rolletje dus.
Denk dat we Frank na deze cyclus ook niet meer zien, die zit er wel een beetje doorheen.
Ik hoop het, anders kunnen ze die troep beter buiten de uitzendingen laten.quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat AI gebeuren moet je denk ik met een korreltje zout nemen, daar gaat vast nog wat mee gebeuren.
Dat heeft een doel al zou ik niet weten hoe. Het lijkt me ook geen AI.quote:Op woensdag 4 maart 2026 23:02 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik hoop het, anders kunnen ze die troep beter buiten de uitzendingen laten.
Hoe bedoel je uiteen spelen?quote:Op woensdag 4 maart 2026 23:11 schreef spapaars het volgende:
Het is en blijft een grote invloed van de Febo.
Koppeltes uiteenspelen zou niet de bedoeling mogen zijn.
Oh nou ja dat kan gebeuren en daar zullen ze best wel eens mee spelen, in dit geval waren het de dobbelstenen.quote:
Jij weet duidelijk niet hoe TV werkt, maar dat heb ik al eens vaker tegen je gezegd en toch naïef hierin zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, Hé Christie jij moet je dom voordoen. Oh ok, nou prima hoor (krijg ik dan die ton)
Nee nu moet je kappen hoor als iemand het altijd bij het verkeerde eind heeft ben jij het wel. Zo werkt het niet en mag het ook niet. Kijk je wel eens die interviews van oud bewoners? Daar vertellen ze best veel hoe het werkt. Er zijn geen draaiboeken (gelukkig) die vertellen hoe je je moet gedragen of voordoen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 00:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk niet hoe TV werkt, maar dat heb ik al eens vaker tegen je gezegd en toch naïef hierin zijn.
Nee het zijn allemaal acteurs die elke dag een script krijgen. Ze zijn verdomd goed in wat ze daar neerzettenquote:Op donderdag 5 maart 2026 00:28 schreef freaky40 het volgende:
En dat geloof jij natuurlijk. Ik snap het.
Zonder script is het een grote, en vooral naïef gemanipuleerde, belachelijke amateurtheaterproductie.quote:Op donderdag 5 maart 2026 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het zijn allemaal acteurs die elke dag een script krijgen. Ze zijn verdomd goed in wat ze daar neerzetten
Natuurlijk komen er altijd figuren door de casting met een zelf verzonnen "act" of ze het nu afgekeken hebben van andere Shows op tv of gewoon wannaby GTST'ertje willen zijn, al die figuren die vanuit hun TikTak kamertje meer kijkers willen genereren, de stoertjes die de boel wel effe willen opfucken, er zijn zát van die mensen die hun ziel willen verkopen aan SBS DBG , echt geen acteurs nodigquote:Op donderdag 5 maart 2026 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het zijn allemaal acteurs die elke dag een script krijgen. Ze zijn verdomd goed in wat ze daar neerzetten
Ze zullen heus wel eens een ‘tip’ krijgenquote:Op donderdag 5 maart 2026 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee nu moet je kappen hoor als iemand het altijd bij het verkeerde eind heeft ben jij het wel. Zo werkt het niet en mag het ook niet. Kijk je wel eens die interviews van oud bewoners? Daar vertellen ze best veel hoe het werkt. Er zijn geen draaiboeken (gelukkig) die vertellen hoe je je moet gedragen of voordoen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |