Niet. Is bovendien strafbaar.quote:Op donderdag 5 maart 2026 08:39 schreef DrCarlton het volgende:
Waar of hoe kun je die dataset downloaden?
Ja, en dan lees je wat verder en dan zie je dat ditzelfde trucje in 2020 al gemeldt werd, en dus niks met Odido specifiek van doen heeft.quote:
Bayer.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
;Zeker als er nog een massaclaim boven het bedrijf hangt, wie wil dat aandeel dan kopen?’
Monsanto.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Omdat je er hoofdpijn van krijgt en zij aspirine maken![]()
Daarnaast zit de gemiddelde nederlander al snel in zo een miljoen miljard datasets. Twitter is sowieso recent weer "gehacked" of in ieder geval kon er van alles gedownload worden qua gegevens, LinkedIn zelfde verhaal, Facebook zelfde verhaal, dus als je daar geregistreerd stond hadden ze je gegevens sowieso al.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, en dan lees je wat verder en dan zie je dat ditzelfde trucje in 2020 al gemeldt werd, en dus niks met Odido specifiek van doen heeft.
Jawel, maar ikweethetookniet wil vooral heel graag negatieve informatie brengen met wat schreeuwerige smilies, in plaats van eens goed te lezen, zodat erquote:Op vrijdag 6 maart 2026 05:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Daarnaast zit de gemiddelde nederlander al snel in zo een miljoen miljard datasets. Twitter is sowieso recent weer "gehacked" of in ieder geval kon er van alles gedownload worden qua gegevens, LinkedIn zelfde verhaal, Facebook zelfde verhaal, dus als je daar geregistreerd stond hadden ze je gegevens sowieso al.
Ik mag haar posts over misstanden bij accountants graag waarderen, maar om dat overal te crossposten gaat mij ook wat ver.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 06:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jawel, maar ikweethetookniet wil vooral heel graag negatieve informatie brengen met wat schreeuwerige smilies, in plaats van eens goed te lezen, zodat ergedaan kan worden. Dat gaat niet zo zeer om de informatie op zich, maar vooral om het ventileren van onderbuikgevoeletjes.
Nou ja, papieren phishing is ook weer een ding, dit lek gaat daar zeker aan bijdragen, denk bijvoorbeeld aan een brief van de bank, dat je je pinpas moet vervangen, en dat je vanwege veiligheidsreden de pincode naar een service nummer moet verzenden, uiteraard met de waarschuwing: HOUD UW PINPAS EN PINCODE ALTIJD GESCHEIDEN!quote:Op vrijdag 6 maart 2026 08:24 schreef Bocaj het volgende:
Kreeg gister voor het eerst op mijn Odido nummer een sms bericht.
Simkaart moest vervangen worden om de diensten te kunnen voortzetten.
Ik alles netjes ingevuld en krijg over een paar dagen post.
Het zal mij niet gebeuren dat ik geen gebruik meer kan maken van hun diensten!
Papieren phising is wel een goede tactiek. Je zou veel sneller digitaal verwachten.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 17:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou ja, papieren phishing is ook weer een ding, dit lek gaat daar zeker aan bijdragen, denk bijvoorbeeld aan een brief van de bank, dat je je pinpas moet vervangen, en dat je vanwege veiligheidsreden de pincode naar een service nummer moet verzenden, uiteraard met de waarschuwing: HOUD UW PINPAS EN PINCODE ALTIJD GESCHEIDEN!
Wel mooie vorm om ook als phishing te gaan gebruiken trouwensquote:Op zaterdag 7 maart 2026 08:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Kijk, zo kan het ook. Ik heb me ingeschreven voor mailing van vacatures bij een bedrijf.
En ik kreeg keurig een mail van "de bewaartermijn van jouw gegevens verloopt bijna, mogen we je gegevens langer bewaren? BIj geen tegenbericht worden je gegevens verwijderd".
Ja, dit was een legitieme mail, geen scam
Ik moest wel op een button klikken in de mail, dat klopt.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel mooie vorm om ook als phishing te gaan gebruiken trouwens
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik moest wel op een button klikken in de mail, dat klopt.
quote:Op woensdag 11 maart 2026 11:12 schreef SEMTEX het volgende:
En hoe help je de reputatie van je bedrijf in korte tijd om zeep.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |