Khamenei of Bibi is bij mij gewoon hetzelfde kwaad in een ander jasje. Als ze hem ooit nog te pakken krijgen dan ben ik blij.quote:Op maandag 2 maart 2026 17:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bibi interesseren die Iraanse burgers geen moer. Het land verzwakken door het in een langdurige burgeroorlog te storten is waarop hij uit is. Net als in Irak, Syrië, Libië etc.
Chinezen hebben eindeloos geduld. In het algemeen wel. En met betrekking tot Iran is hun kans om iets significants te doen echt voorbij nu.quote:Op maandag 2 maart 2026 17:31 schreef Since2003 het volgende:
Ben benieuwd wanneer het geduld van China opraakt
Maar dan wel van een Happy Penguin, mag ik hopen.quote:Op maandag 2 maart 2026 17:41 schreef Akathisia het volgende:
[..]
'Allah the Almighty' lol
Soms vraag ik me af of ik niet van een ander soort afkomstig ben. De pinguïn of zo.
Jij dacht dat dit ooit anders was?quote:Op maandag 2 maart 2026 17:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De NAVO verklaart hiermee dus dat de internationale rechtsorde vanaf heden wordt bepaald door het recht van de sterkste. Dat wisten we al een beetje sinds Trump maar gewoon doet wat hij wil, maar nu wordt dat dus geaccepteerd door de NAVO.
Zeer zorgelijk.
Bron?quote:Op maandag 2 maart 2026 17:22 schreef HSG het volgende:
Iran knalde 30.000 mensen neer omdat ze protesteerden. Dan geef je echt om je volk hoor.
Dat is nooit anders geweest.quote:Op maandag 2 maart 2026 17:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De NAVO verklaart hiermee dus dat de internationale rechtsorde vanaf heden wordt bepaald door het recht van de sterkste. Dat wisten we al een beetje sinds Trump maar gewoon doet wat hij wil, maar nu wordt dat dus geaccepteerd door de NAVO.
Even los van de ellende in Iran en de dreiging die van die staat uitgaat, is dit wel een breuk met het internationale recht die verstrekkende gevolgen gaat hebben.
Zeer zorgelijk.
Waar leid je uit af dat ik dat dacht? Het gaat er niet om wie wat denkt. Het gaat er om dat de NAVO de schijn niet langer op wenst te houden dat er internationaal recht is en dat dat er toe doet.quote:Op maandag 2 maart 2026 17:51 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Jij dacht dat dit ooit anders was?
https://en.wikipedia.org/wiki/2026_Iran_massacresquote:
Mja, in Israel kan ik in vrijheid leven, in Iran word ik afgemaakt.quote:Op maandag 2 maart 2026 17:48 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Khamenei of Bibi is bij mij gewoon hetzelfde kwaad in een ander jasje. Als ze hem ooit nog te pakken krijgen dan ben ik blij.
Waar was het internationale recht toen Israël de Gaza vernielde, waar was het internationale recht toen Iran zijn eigen burgers vermoorde, waar was dat recht toen China de oeigoeren vermoorde.quote:Op maandag 2 maart 2026 17:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waar leid je uit af dat ik dat dacht? Het gaat er niet om wie wat denkt. Het gaat er om dat de NAVO de schijn niet langer op wenst te houden dat er internationaal recht is en dat dat er toe doet.
Daar is de NAVO ook niet voor.quote:Op maandag 2 maart 2026 17:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waar leid je uit af dat ik dat dacht? Het gaat er niet om wie wat denkt. Het gaat er om dat de NAVO de schijn niet langer op wenst te houden dat er internationaal recht is en dat dat er toe doet.
Ha yes! Donald you're the peacemaker!quote:Op maandag 2 maart 2026 17:02 schreef Tjoent het volgende:
NOS Teletekst 131
Rutte:Europa "volledig achter VS"
Europa staat "volledig achter" de
acties van de VS in Iran.Dat zegt NAVO-
chef Rutte in een interview met de BBC.
Rutte noemt het Iraanse regime
terroristisch.Hij benadrukt dat het
regime een bedreiging vormt voor
Europa,Israël en de omliggende regio.
Met zijn opmerkingen gaat Rutte voorbij
aan kritische opmerkingen uit Europese
landen.Zo keurde Spanje het ingrijpen
in Iran expliciet af.De Britse premier
Starmer zei eerder dat de VS Britse
bases mogen gebruiken voor "defensieve"
acties,maar dat het VK niet deelneemt
aan offensieve aanvallen.
Rutte benadrukte dat de NAVO niet
betrokken was bij de aanvallen op Iran.
*Zucht*quote:Op maandag 2 maart 2026 17:58 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Waar was het internationale recht toen Israël de Gaza vernielde, waar was het internationale recht toen Iran zijn eigen burgers vermoorde, waar was dat recht toen China de oeigoeren vermoorde.
Hou toch op man, dat stelde nooit wat voor.
Het was en is altijd het recht van de sterkste. Zo zal het helaas ook altijd blijven.
“Beta males adjust themselves to fit the room; alpha males make the room adjust to them.”quote:Op maandag 2 maart 2026 18:05 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ha yes! Donald you're the peacemaker!
Dit vooral.quote:Op maandag 2 maart 2026 17:31 schreef Since2003 het volgende:
Ben benieuwd wanneer het geduld van China opraakt
Goeie vraag.quote:Op maandag 2 maart 2026 18:11 schreef Akathisia het volgende:
Mogen moslims gedurende ramadam eigenlijk overdag eten in oorlogstijd?
En wat Xi dan gaat doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |