Elviquote:
kutnijd is niet goed.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2026 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Is er hier animo voor, voordat Fok op zwart gaat?
https://steaksenzoede.nl/carpacciokaart/
Wel vreselijk tenenkrommend dat alles met verkleinwoordjes is geschrevenquote:Op maandag 2 maart 2026 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Is dit met dat cakebeslag? Dan ja.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Da's om te voorkomen dat mensen gaan muiten over de muizenporties.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel vreselijk tenenkrommend dat alles met verkleinwoordjes is geschreven'voorgerechtjes, hoofdgerechtjes'
@Nattekat heeft vast wat tipsquote:Op maandag 2 maart 2026 14:02 schreef Elvi het volgende:
Ik ben weer klaar om te gaan daten.
Ik heb alleen geen zin om apps te installeren en foto's te maken
groentjesquote:Op maandag 2 maart 2026 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel vreselijk tenenkrommend dat alles met verkleinwoordjes is geschreven'voorgerechtjes, hoofdgerechtjes'
Krijg je dan bij de Bourbon BBQ rib maar 1 ribjequote:Op maandag 2 maart 2026 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's om te voorkomen dat mensen gaan muiten over de muizenporties.
Je leert van het falenquote:Op maandag 2 maart 2026 14:09 schreef Nattekat het volgende:
Toch wel interessant hoe ik schijnbaar de expert ben ondanks mijn gebrek aan successen.
Dat is vaak zo tochquote:Op maandag 2 maart 2026 14:09 schreef Nattekat het volgende:
Toch wel interessant hoe ik schijnbaar de expert ben ondanks mijn gebrek aan successen.
Fouten zijn er om van te lerenquote:Op maandag 2 maart 2026 14:09 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet se mijne nog controlerenquote:
Kun je straks toch een tablet kopenquote:Op maandag 2 maart 2026 14:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet se mijne nog controleren
Maaar...
¤450 terug
Echt fantastisch
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nee ik houd de hele dag de lijn bezet!quote:Op maandag 2 maart 2026 14:13 schreef bitterbal het volgende:
Mijn Belastingdienst is tijdelijk niet bereikbaar. Dit komt doordat het maximale aantal mensen is ingelogd. Wij vragen u om later terug te komen. Onze excuses voor het ongemak.
Kunnen jullie uitloggen
Belastingaangifte via de telefoonkabel?quote:
Alles overbelastquote:Op maandag 2 maart 2026 14:15 schreef Elvi het volgende:
Belastingdienst is overbelast, Vis Deurbel is overbelast. Wat een kutdag
dan zijn zn kansen op een date helemaal nihilquote:Op maandag 2 maart 2026 14:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
kom jij dan ook langs?
mag je naast @:nattekat zitten
ik ga het ook niet doen maar met dit weer enzo is het wel erg verleidelijkquote:[..]
Mag niet
Mag toch hopen dat ik niet eeuwig vrijgezel blijfquote:Op maandag 2 maart 2026 14:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is vaak zo toch
Degene met het beste datingadvies is eeuwig vrijgezel
Er was eens ooit een user die mij haarfijn heeft uitgelegd hoe ik hem via CSS helemaal kan blokkeren. Geen grijze balk ook, gewoon niks. En dat schijnt ook met blauwen te werken.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:37 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb nog nooit een users geblokkeerd, als ik er al eentje zou willen blokkeren is het er eentje die ik niet kan blokkeren
Zitten mensen nog steeds te F5'en ja?quote:Op maandag 2 maart 2026 14:15 schreef Elvi het volgende:
Kloptquote:Op maandag 2 maart 2026 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er was eens ooit een user die mij haarfijn heeft uitgelegd hoe ik hem via CSS helemaal kan blokkeren. Geen grijze balk ook, gewoon niks. En dat schijnt ook met blauwen te werken.
ga de orka in urk laten sputterenquote:Op maandag 2 maart 2026 14:15 schreef Elvi het volgende:
Was ik dat? Ik heb het ooit aan iemand uitgelegd, maar weet niet meer wiequote:Op maandag 2 maart 2026 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er was eens ooit een user die mij haarfijn heeft uitgelegd hoe ik hem via CSS helemaal kan blokkeren. Geen grijze balk ook, gewoon niks. En dat schijnt ook met blauwen te werken.
NIET DE VIS GODVER DEURBELquote:Op maandag 2 maart 2026 14:15 schreef Elvi het volgende:
Bestond dat? Ik gebruikte daar gewoon het forum voorquote:
Gedaanquote:Op maandag 2 maart 2026 14:13 schreef bitterbal het volgende:
Mijn Belastingdienst is tijdelijk niet bereikbaar. Dit komt doordat het maximale aantal mensen is ingelogd. Wij vragen u om later terug te komen. Onze excuses voor het ongemak.
Kunnen jullie uitloggen
Nee jij was toen 4quote:Op maandag 2 maart 2026 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was ik dat? Ik heb het ooit aan iemand uitgelegd, maar weet niet meer wie
quote:Op maandag 2 maart 2026 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was ik dat? Ik heb het ooit aan iemand uitgelegd, maar weet niet meer wie
Oh hah ik weet dit nog. Pisventje dat het wasquote:Op maandag 2 maart 2026 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Teveel gedoetjes hoorquote:Op maandag 2 maart 2026 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit kende ik niet. Mijn dag is weer goed.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga de orka in urk laten sputteren
https://orkaopurk.nl/
via Bekijk deze YouTube-video kun je kijken, je moet alleen wel goed timen, anders is de webcam weer weggedraaid
huehuequote:
vind het alleen een nadeel dat er geen webcam is die standaard op die orka gericht blijftquote:Op maandag 2 maart 2026 14:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dit kende ik niet. Mijn dag is weer goed.
Jaartje geleden heb ik het gebruikt en dat was het gedoe meer dan waard.quote:
Nou zal ik je eens wat vertellen. Die site doet het niet bij mij. Is ook overbelastquote:Op maandag 2 maart 2026 14:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
vind het alleen een nadeel dat er geen webcam is die standaard op die orka gericht blijft
Neequote:Op maandag 2 maart 2026 14:21 schreef Koen66 het volgende:
Als @:elvi en @:Nattekat nou gewoon samen gaan daten...
Opgelost, next problem
hahahahahahaha ik had het niet getest vandaag.... ergens verbaast me dat ook niet..quote:Op maandag 2 maart 2026 14:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou zal ik je eens wat vertellen. Die site doet het niet bij mij. Is ook overbelast
Je was 15 of 16, als je het echte antwoord wiltquote:Op maandag 2 maart 2026 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was 5 toen je je registreerde, dus fake news
Dat vind ik nou ook Koen.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:21 schreef Koen66 het volgende:
Opgelost, next problem
ja ik doe het ouderwetsquote:Op maandag 2 maart 2026 14:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Belastingaangifte via de telefoonkabel?
alsof hij een date oppikt tijdens een meet.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zijn zn kansen op een date helemaal nihil
[..]
ik ga het ook niet doen maar met dit weer enzo is het wel erg verleidelijk
quote:
quote:Op maandag 2 maart 2026 14:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou zal ik je eens wat vertellen. Die site doet het niet bij mij. Is ook overbelast
Toen zat ik al op FOK!, dus het is plausibelquote:Op maandag 2 maart 2026 14:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je was 15 of 16, als je het echte antwoord wilt
Het is niet zomaar een random user, het is dé Nattekatquote:Op maandag 2 maart 2026 14:22 schreef Elvi het volgende:
Ik ga niet weer in een SC gekoppeld worden aan een random andere single user
Heyyyy jijquote:Op maandag 2 maart 2026 14:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 maart 2026 14:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja ik doe het ouderwets
[..]
alsof hij een date oppikt tijdens een meet.
Niet iedereen kan een harem om zich heen manifesteren zoals ik dat doe.
@:ijsdraakje kan dit bevestigen
[..]
Maar ik heb nooit een relatie gehad met jou dus je was het nietquote:Op maandag 2 maart 2026 14:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen zat ik al op FOK!, dus het is plausibel
We zaten naast elkaar tijdens de meet. Hopelijk telt dat, anders moet ik je teleurstellen.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:21 schreef Koen66 het volgende:
Opgelost, next problem
Ik had meer vrouwen om me heen zitten dan jijquote:Op maandag 2 maart 2026 14:22 schreef dud0r het volgende:
alsof hij een date oppikt tijdens een meet.
Niet iedereen kan een harem om zich heen manifesteren zoals ik dat doe.
@IJsdraakje kan dit bevestigen
Ah.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:24 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet ook nog AH koopzegels gaan cashen, heb al weer meer dan 10 boekjes vol
Wel langer geleden tochquote:Op maandag 2 maart 2026 14:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
je vakantiegeldquote:Op maandag 2 maart 2026 14:24 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet ook nog AH koopzegels gaan cashen, heb al weer meer dan 10 boekjes vol
Playerquote:Op maandag 2 maart 2026 14:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had meer vrouwen om me heen zitten dan jij
Neuh, mijn random spaargeld dat direct naar de spaarrekening gaatquote:
Neeeee dat kan niet echt. Ik was nog net 14 toen we wat kregen (gross).quote:
ben je je telraam kwijt? of heb je nooit leren tellen?quote:Op maandag 2 maart 2026 14:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had meer vrouwen om me heen zitten dan jij
Klinkt als gebrek aan planningquote:Op maandag 2 maart 2026 14:28 schreef Nattekat het volgende:
Vakantiegeld is echt zo'n nutteloos iets. Ik heb 90% van de kosten nu al gemaakt.
sounds like a you problemquote:Op maandag 2 maart 2026 14:28 schreef Nattekat het volgende:
Vakantiegeld is echt zo'n nutteloos iets. Ik heb 90% van de kosten nu al gemaakt.
Je denkbeeldige vriendinnen tellen niet.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:29 schreef dud0r het volgende:
ben je je telraam kwijt? of heb je nooit leren tellen?
Heb je wel alles netjes ingevuld met alle stapels met geld die je in Thailand binnenharkt?quote:Op maandag 2 maart 2026 14:29 schreef bitterbal het volgende:
okegelukt. hoef niks te betalen wat ik niet snap maar goed
Als ik pas ga boeken als ik vakantiegeld heb, kan ik net zo goed voor 2027 boeken, want voor aankomende zomer kan ik het dan vergetenquote:
Ik besta heus.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je denkbeeldige vriendinnen tellen niet.
dat denk ik. maar moet altijd betalen dus snap het nu nietquote:Op maandag 2 maart 2026 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je wel alles netjes ingevuld met alle stapels met geld die je in Thailand binnenharkt?
Ik ga geen mayo proeftest doenquote:Op maandag 2 maart 2026 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien een groepje users die restaurants gaat raten, zoietsOf smerige dingen gaan proeven.
kan verstandig zijnquote:
Ik wilde me opofferen om paaseitjes van Jamin te proeven. En andere zoete meuk en snacks.quote:
Je had ook niet zoveel inkomsten natuurlijk, en een huis verkochtquote:Op maandag 2 maart 2026 14:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat denk ik. maar moet altijd betalen dus snap het nu niet
dat is wel goede planning om alvast voor 2027 te boeken.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik pas ga boeken als ik vakantiegeld heb, kan ik net zo goed voor 2027 boeken, want voor aankomende zomer kan ik het dan vergeten
quote:
huis is 2026 maar moet ook geen vermogens belasting betalenquote:Op maandag 2 maart 2026 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had ook niet zoveel inkomsten natuurlijk, en een huis verkocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |