Nee jij was toen 4quote:Op maandag 2 maart 2026 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was ik dat? Ik heb het ooit aan iemand uitgelegd, maar weet niet meer wie
quote:Op maandag 2 maart 2026 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was ik dat? Ik heb het ooit aan iemand uitgelegd, maar weet niet meer wie
Oh hah ik weet dit nog. Pisventje dat het wasquote:Op maandag 2 maart 2026 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er was eens ooit een user die mij haarfijn heeft uitgelegd hoe ik hem via CSS helemaal kan blokkeren. Geen grijze balk ook, gewoon niks. En dat schijnt ook met blauwen te werken.
Teveel gedoetjes hoorquote:Op maandag 2 maart 2026 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er was eens ooit een user die mij haarfijn heeft uitgelegd hoe ik hem via CSS helemaal kan blokkeren. Geen grijze balk ook, gewoon niks. En dat schijnt ook met blauwen te werken.
Dit kende ik niet. Mijn dag is weer goed.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga de orka in urk laten sputteren
https://orkaopurk.nl/
via Bekijk deze YouTube-video kun je kijken, je moet alleen wel goed timen, anders is de webcam weer weggedraaid
huehuequote:
vind het alleen een nadeel dat er geen webcam is die standaard op die orka gericht blijftquote:Op maandag 2 maart 2026 14:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dit kende ik niet. Mijn dag is weer goed.
Jaartje geleden heb ik het gebruikt en dat was het gedoe meer dan waard.quote:
Nou zal ik je eens wat vertellen. Die site doet het niet bij mij. Is ook overbelastquote:Op maandag 2 maart 2026 14:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
vind het alleen een nadeel dat er geen webcam is die standaard op die orka gericht blijft
Neequote:Op maandag 2 maart 2026 14:21 schreef Koen66 het volgende:
Als @:elvi en @:Nattekat nou gewoon samen gaan daten...
Opgelost, next problem
hahahahahahaha ik had het niet getest vandaag.... ergens verbaast me dat ook niet..quote:Op maandag 2 maart 2026 14:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou zal ik je eens wat vertellen. Die site doet het niet bij mij. Is ook overbelast
Je was 15 of 16, als je het echte antwoord wiltquote:Op maandag 2 maart 2026 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was 5 toen je je registreerde, dus fake news
Dat vind ik nou ook Koen.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:21 schreef Koen66 het volgende:
Opgelost, next problem
ja ik doe het ouderwetsquote:Op maandag 2 maart 2026 14:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Belastingaangifte via de telefoonkabel?
alsof hij een date oppikt tijdens een meet.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zijn zn kansen op een date helemaal nihil
[..]
ik ga het ook niet doen maar met dit weer enzo is het wel erg verleidelijk
quote:
quote:Op maandag 2 maart 2026 14:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou zal ik je eens wat vertellen. Die site doet het niet bij mij. Is ook overbelast
Toen zat ik al op FOK!, dus het is plausibelquote:Op maandag 2 maart 2026 14:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je was 15 of 16, als je het echte antwoord wilt
Het is niet zomaar een random user, het is dé Nattekatquote:Op maandag 2 maart 2026 14:22 schreef Elvi het volgende:
Ik ga niet weer in een SC gekoppeld worden aan een random andere single user
Heyyyy jijquote:Op maandag 2 maart 2026 14:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 maart 2026 14:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja ik doe het ouderwets
[..]
alsof hij een date oppikt tijdens een meet.
Niet iedereen kan een harem om zich heen manifesteren zoals ik dat doe.
@:ijsdraakje kan dit bevestigen
[..]
Maar ik heb nooit een relatie gehad met jou dus je was het nietquote:Op maandag 2 maart 2026 14:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen zat ik al op FOK!, dus het is plausibel
We zaten naast elkaar tijdens de meet. Hopelijk telt dat, anders moet ik je teleurstellen.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:21 schreef Koen66 het volgende:
Opgelost, next problem
Ik had meer vrouwen om me heen zitten dan jijquote:Op maandag 2 maart 2026 14:22 schreef dud0r het volgende:
alsof hij een date oppikt tijdens een meet.
Niet iedereen kan een harem om zich heen manifesteren zoals ik dat doe.
@IJsdraakje kan dit bevestigen
Ah.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:24 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet ook nog AH koopzegels gaan cashen, heb al weer meer dan 10 boekjes vol
Wel langer geleden tochquote:Op maandag 2 maart 2026 14:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
je vakantiegeldquote:Op maandag 2 maart 2026 14:24 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet ook nog AH koopzegels gaan cashen, heb al weer meer dan 10 boekjes vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |