Gerechtigheid halen? Mits TS een en ander goed gedocumenteerd heeft.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:10 schreef CoolGuy het volgende:
Oke en wat is de endgame? Wat wil je bereiken met het indienen van die klachten?
Precies, voorkomen dat andere mensen misschien hetzelfde overkomt. Op zich heb ik bewijs, ik film namelijk al mijn reparaties waarbij duidelijk te zien is dat dit niet kapot is.quote:Op maandag 2 maart 2026 19:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gerechtigheid halen? Mits TS een en ander goed gedocumenteerd heeft.
Ik snap je wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 07:45 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Precies, voorkomen dat andere mensen misschien hetzelfde overkomt. Op zich heb ik bewijs, ik film namelijk al mijn reparaties waarbij duidelijk te zien is dat dit niet kapot is.
Ik weet eigenlijk ook nieteens wat me het meeste dwars zit, de garage die een 'foute call maakt' en vervolgens veel te veel rekent om het te repareren. Of de RDW die een steekproef geeft en eigenlijk niet kijkt of het daadwerkelijk afkeur is. De RDW zou er moeten zijn om je te beschermen in dit geval. En daar zijn ze in tekort geschoten./
Ja, Ik heb de fusekogel met hoes vervangen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 07:55 schreef phpmystyle het volgende:
el dat is afgekeurd (die hoes) daarna niet meer is verva
Wat is jouw relatie met de garage of het RDW dan precies (behalve niets)?quote:Op maandag 2 maart 2026 09:58 schreef boegschroef het volgende:
Vorige week is auto van een vriend afgekeurd...
[...]
Nu twijfel ik eraan om 2 klachten in te dienen
En hoe reageerde de klant toen?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
We hadden ooit een garage voor tig bedrijfsbusjes die we verdachten van een milde vorm van oplichting. Bij onderhoud stonden altijd forse kosten als oliefilters, interieurs filters enz.,je kent het wel.
Hebben we bij een paar bussen iets kleins gegraveerd in bepaalde onderdelen zoals het oliefilter.
Bij controle bleek dat het oliefilter helemaal opgepoetst was maar de gravering zat er nog in….
We hadden de bedrijfsbusjes in onderhoud bij een garage. Ja dat is een betere zin.quote:
Ik dacht dat jij die garage wasquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We hadden de bedrijfsbusjes in onderhoud bij een garage. Ja dat is een betere zin.
Ghehe nee joh.quote:
Mis ik iets?quote:Op maandag 2 maart 2026 09:58 schreef boegschroef het volgende:
Vorige week is auto van een vriend afgekeurd op 'Stofhoes fuseekogel beschadigd en dicht niet af'.
Uiteindelijk heb ik dit weekend de auto gemaakt (fusee kogel met hoes vervangen) oem onderdeel a 35 euro, werk +- 25 minuten.
Nu twijfel ik eraan om 2 klachten in te dienen,
quote:
Je bedoelt dat een monteur nogal makkelijk complete onderdelen vervangt i.p.v. door noeste arbeid het onderdeel oplapt?quote:En het is vaak ook gewoon lui personeel zonder dat de chef het weet hè.
Klopt. Ook ondergewaardeerd tov andere technische beroepen, terwijl een automonteur best brede kennis heeft zo is mijn indruk.quote:En het verdient ook nog kut hé?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |