abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? woensdag 4 maart 2026 @ 16:10:20 #26
70532 loveli
N
pi_220257228
Over gouden handjes gesproken, wat is je huidige project?
crap in = crap out
pi_220257249
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 16:06 schreef loveli het volgende:

[..]
Een goede vriend met een brug, gereedschap en gouden handjes, denk ik.
Die toevallig ook nog zin heeft om deze kwestie persoonlijk aan te grijpen en er niet 1 maar zelfs 2 klachten voor in wil dienen.

Waar vind ik ook zulke vrienden???
  woensdag 4 maart 2026 @ 16:25:42 #28
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_220257310
Dit vind ik:
quote:
2.
Stofhoezen van fuseekogels moeten deugdelijk zijn bevestigd en mogen niet zodanig zijn beschadigd dat de hoezen niet meer afdichten.
Vet aan buitenkant hoes/rubber, dus hoes dicht niet goed af. Zo denkt de garage waarschijnlijk. En dan niet verder kijken dan neus.

Steekproef meneer zou beter moeten kijken.

https://apk-handboek.rdw.(...)ngenbussen-en-kogels
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_220257659
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 16:10 schreef loveli het volgende:
Over gouden handjes gesproken, wat is je huidige project?
Een porsche gt3 maar dat ligt nu even stil omdat volgende week mijn nieuwe garage gebouwd gaat worden.
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_220259029
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 17:26 schreef boegschroef het volgende:

[..]
Een porsche gt3 maar dat ligt nu even stil omdat volgende week mijn nieuwe garage gebouwd gaat worden.
_O_
Vakman pur sang
  donderdag 5 maart 2026 @ 18:57:15 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220266545
Ik snap het niet, de auto was afgekeurd en toen kwam er een steekproef vanwege die afkeur?

En ik maar denken dat er alleen een steekproefherkeuring kwam na een goedkeur?! :o

Edit: een rondje Google leert dat dat idd kan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Vis een optie? donderdag 5 maart 2026 @ 19:01:01 #32
70532 loveli
N
pi_220266571
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 17:26 schreef boegschroef het volgende:

[..]
Nice. En de auto ook.

Denk dat ik jaloers word op je nieuwe garage.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 5 maart 2026 @ 19:11:46 #33
70532 loveli
N
pi_220266698
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 18:57 schreef Leandra het volgende:
Ik snap het niet, de auto was afgekeurd en toen kwam er een steekproef vanwege die afkeur?

En ik maar denken dat er alleen een steekproefherkeuring kwam na een goedkeur?! :o

Edit: een rondje Google leert dat dat idd kan.
De keurmeester wordt gesteekproeft. 2 strafpunten voor een verkeerde uitkomst, 1 punt bij een goede. Weet niet precies hoe lang je niet mag keuren als je punten op zijn, maar niemand is blij met 2 strafpunten.
crap in = crap out
pi_220269251
Gaat het jou iets opleveren? Hoogstwaarschijnlijk niet.

Is het verspilde moeite? Zeker niet. Als iedereen zo laks hier mee om gaat gebeurt er nooit iets. Melding doen en klaar.
En hopen dat andere mensen dit ook doen en dat we uiteindelijk een beetje fatsoen in de mens krijgen. Dat komt er niet door te klagen zonder actie te ondernemen.
Eerst denken, dan typen
pi_220271756
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 07:42 schreef boegschroef het volgende:

[..]
[..]
Jullie gaan de wereld ook niet redden he. Als ik zie dat iemand onrecht aangedaan wordt wil ik actie ondernemen. Niet aan de zijlijn blijven staan. Zeker als ik de bewijzen in handen heb.
Je kunt je maat aanraden een klacht in te dienen, maar waarom zou jij dat gaan doen? De garage ziet je aankomen.

quote:
Als jullie zien dat de vrouw van de buurman elke dag in elkaar gemept wordt door de buurman, gaan jullie dan naar de buurvrouw en zeggen dat ze maar aangifte moeten doen of ga je zelf even bellen naar de politie of een andere instantie... manmanman wat een houding weer.
Ja, goede vergelijking wel.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')