Handig!quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat gaat tegenwoordig allemaal remote
Als ze dat bij de OS hadden gedaan, dan had Thorup daarop kunnen stappen als een soort bezemwagen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:38 schreef Strani het volgende:
Het zou best handig zijn eigenlijk als ze gewoon iets mindere schaatsers gebruiken als dweilers. Dat ze gewoon elke rit achter de echte kandidaten rijden, op een meter of 20, met een dweil. Heb je altijd mooi vers ijs jatog.
Ik zie een sponsoroptie!quote:
Omdat de toppers in de laatste ritten zitten.quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:43 schreef Forumtijger het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat de 1e 9 van de 14 ritten programna- en tijdvulling zijn, en alleen de laatste 5 ritten er echt toe doen?
Ning is het daar niet mee eens.quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:43 schreef Forumtijger het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat de 1e 9 van de 14 ritten programna- en tijdvulling zijn, en alleen de laatste 5 ritten er echt toe doen?
Ook daar is Ning het niet mee eens.quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat de toppers in de laatste ritten zitten.
Hoe kan het dat die zo vroeg zat eigenlijk?quote:
Die heeft bijna geen 500 meter gereden de laatste tijd toch?quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe kan het dat die zo vroeg zat eigenlijk?
quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe kan het dat die zo vroeg zayt eigenlijk?
Nauwelijks een 500 geredenquote:Op donderdag 5 maart 2026 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe kan het dat die zo vroeg zat eigenlijk?
Uitzonderingen... bla bla...quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook daar is Ning het niet mee eens.
Wat was zijn tijd? Is er ergens een liveticker? Teletekst levert niet of ik kijk verkeerd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |