Sinds 2020 per 2 jaar.quote:
Je kunt het maar beter wetenquote:
Femke gaat de 500 meter dus niet winnen?quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Je kunt het maar beter weten
#franklopeffect
Stom. Nou ja het is niet alsof het mij heel veel kan boeien verder, anders had ik dat wel gewetenquote:
Die heeft dat effect niet eens nodig natuurlijkquote:Op donderdag 5 maart 2026 18:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Femke gaat de 500 meter dus niet winnen?
In een rolstoel wint Femke alsnog de 500m.quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Femke gaat de 500 meter dus niet winnen?
Ik zit nu aan de lasagne (bord op schoot).quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
En de belangrijkste vraag: Wat snacken we erbij?
Biologische vanilleyoghurt met gedroogde cranberries.quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
doe ff normaal bruhquote:Op donderdag 5 maart 2026 18:59 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Biologische vanilleyoghurt met gedroogde cranberries.
Dat klopt, ik vind trouwens dat je nu al (half) aanwezig bent!quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Die heeft dat effect niet eens nodig natuurlijk
Ik heb nog een beetje pizza.quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben er nog meer bezig!quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb net mn avondeten binnen jeetje.
Ik vroeg ook al of hij z’n kunstgebit niet in heeftquote:Op donderdag 5 maart 2026 19:02 schreef Toby56 het volgende:
Ligt het aan mij, of klinkt Herbert alsof hij tandjes aan het wisselen is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |